Miesten seksuaalisuus pitää vapauttaa

Re: Miesten seksuaalisuus pitää vapauttaa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.11.2016 17:03

Kaapo kirjoitti:Ei kun sinä olet sielultasi paha.

Ei sinulla tuollaisellakaan perusteella ole oikeutta käyttäytyä huonosti.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.11.2016 20:16

Kirjoituskielto astuu asetuksista voimaan 14.11.2016 n.klo 20 kunnes 6.12.2016.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Katla » 14.11.2016 22:45

On väärin tuo, että ihmisten ei anneta kirjoittaa siksi, että se harmittaa Kyllästynyttä.
Mutta taloss talon tavalla. Minusta kuitenkin on epistä tämä "banni" . Antaistte ihmisten kirjoittaa ajatuksiaan.
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.11.2016 22:59

.Kissi kirjoitti:On väärin tuo, että ihmisten ei anneta kirjoittaa siksi, että se harmittaa Kyllästynyttä.
Mutta taloss talon tavalla. Minusta kuitenkin on epistä tämä "banni" . Antaistte ihmisten kirjoittaa ajatuksiaan.

Kyse on normaalien käytöstapojen noudattamisesta; jos yksi nimittelee, miten sen voisi kieltää toisilta.

Ihmiset "voivat kirjoittaa ajatuksiaan" jatkossakin, etkä sinä ole oikea ihminen arvioimaan tai arvostelemaan mikä minua saa harmittaa - tai ryhtyä vaatimaan, että kun minua nimitellään, minun pitäisi moinen vain sietää.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 14.11.2016 22:59

Aluksi olisi ollut mahdollisuus keskustella vaikka siitä, millainen seksistä puhuminen on asiatonta ja miksi, mutta fokus (Pp:ltä sanan oppinut) lienee jo itsestäänselvyyksissä, esim. haukkumisen kai jokainen tajuaa asiattomaksi (eri juttu toki, mistä kukakin loukkaantuu jne.).
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.11.2016 23:05

Ryysy kirjoitti:Aluksi olisi ollut mahdollisuus keskustella vaikka siitä, millainen seksistä puhuminen on asiatonta ja miksi...

Minun mielestäni yksi raja voisi olla se, ettei henkilökohtaisista seksikokemuksista tai -tavoista pidä kirjoittaa yksityiskohtaisia kuvauksia, eikä myöskään jakaa omakohtaisia "neuvoja" palstan yleisellä puolella.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 14.11.2016 23:12

Kyllästynyt kirjoitti:Sanana "tissit" on mielestäni aina yhtä vastenmielinen, käyttipä sitä kuka tahansa.

Minusta tissit on eräs suomen kielen kauneimpia sanoja.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Ryysy » 14.11.2016 23:21

Liitätkö sanaan tissi tai tissit mielessäsi eroottisen merkityksen?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 14.11.2016 23:38

h
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 20.12.2017 17:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Katla » 14.11.2016 23:46

Kyllästynyt kirjoitti.
"Ihmiset "voivat kirjoittaa ajatuksiaan" jatkossakin, etkä sinä ole oikea ihminen arvioimaan tai arvostelemaan mikä minua saa harmittaa - tai ryhtyä vaatimaan, että kun minua nimitellään, minun pitäisi moinen vain sietää."
*
Mitä Kyllästynyt? En puhunut sinusta, vaan osoitin mieltäni Bannin takia. Miksi Luukkonen bannasi Kaapon, kun se vaan halusi ärsyttää sinua ? Mkä ihmeen erikoistapaus sinä oikein olet Luukkoselle, että mies bannataan siksi, kun juuri sinä olet loukkantunut hänen tekstistään. Hämmästelen systeemiä, minullakin on siihen oikeus, vai onko?
Katla

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 14.11.2016 23:50

Ryysy kirjoitti:Liitätkö sanaan tissi tai tissit mielessäsi eroottisen merkityksen?

Eihän siinä aina ole eroottista merkitystä. Esim. jos pikkuvauvalle annetaan tissiä, se ei ole sillee eroottista.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja trisse » 15.11.2016 00:00

Aika pitkä bänni tosiaan kaapoilusta.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.11.2016 00:17

Ryysy kirjoitti:Jotain seksiin liittyvää on melkein pakko saada kirjoittaa. Jos joku on kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä tai hänellä on seksiin liittyviä ongelmia. Nämä nyt mt-palstamielessä tulivat ensimmäisinä mieleen, kun miettii kokemuksia. Yksityiskohtaisestikin pitäisi voida käydä asioita läpi, varsinkin päikkypuolella...

Niin, päikkypuolella.
Ryysy kirjoitti:... Luulen, korjaa, että joitakin ärsyttää enemmän retostelutyppinen tai hieman halventava puhetapa kuin itse sessiosta, mukavastakin, kirjoittaminen...

Alatyylinen ja halventava tyyli ei kuulu asialliseen keskusteluun.

Minun mielestäni seksistä puhuminen ei vaadi tai edellytä alatyylistä "retostelua".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.11.2016 00:19

Sievä Sigismund kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:Liitätkö sanaan tissi tai tissit mielessäsi eroottisen merkityksen?

Eihän siinä aina ole eroottista merkitystä. Esim. jos pikkuvauvalle annetaan tissiä, se ei ole sillee eroottista.

Pikkuvauvalle voi myös antaa rintaa. Miksi pitäisi käyttää alatyylistä ja halventavaa nimitystä "tissi"?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.11.2016 00:26

.Kissi kirjoitti:Mitä Kyllästynyt? En puhunut sinusta, vaan osoitin mieltäni Bannin takia...

Ainoa nimimerkki jonka viestissäsi mainitsit oli minun. Et siis voi väittää, ettetkö olisi puhunut minusta!
.Kissi kirjoitti:... Miksi Luukkonen bannasi Kaapon, kun se vaan halusi ärsyttää sinua ?...

Mikä helvetin oikeus kenelläkään on tarkoituksella loukata, nimitellä, ärsyttää ja kiusata ketään?

"Kun se vaan halusi ärsyttää" minua! Mikä "vaan" (po. "vain") on minun ärsyttämiseni?

Pyydän sinulta vastausta Kis!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.11.2016 00:27

23:27
Ei Kaapo saanut bannia seksuaalisista sisällöistä vaan toisen persoonaan kohdistuneista epäasiallisista arvioinneista. Varoitin häntä aamupäivällä näistä hänen "rangaistuksistaan".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja irmeli » 15.11.2016 07:18

Kyllästynyt kirjoitti:
Sievä Sigismund kirjoitti:

Pikkuvauvalle voi myös antaa rintaa. Miksi pitäisi käyttää alatyylistä ja halventavaa nimitystä "tissi"?

Veikkaanpa, että moni äitikin sanoo antavansa tissiä eikä rintaa.
Sinä yrität olla ylisiveä. Painotus sanalla yrität, koska yrityksesi on naurettava.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 15.11.2016 07:25

Eikö meidän tulisi käyttää kauniin suomenkielemme koko kirjoa synonyymeineen?
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja irmeli » 15.11.2016 08:05

http://keskustelu.anna.fi/threads/millo ... e.1840534/
Ehkä Kyllästynyt menee saarnaan naisten foorumille kuinka epäsoveliasta on käyttää tissi-sanaa.
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.11.2016 09:10

Raju väite. Ei ihme, että Kaapolle tuli pitkä kirjoituskielto. Yhteen aikaan Kaapo hoki, että Kyllästyneen sielu näkyy täällä levällään, ja nyt hän on - erittäin kyseenalaiseen näkökykyynsä sokeasti luottaen - määritellyt näkemänsä julkisesti pahaksi.
Siis: sairas akka, jolla on paha sielu; näin Kaapon erehtymättömänä pitämänsä käsityksen mukaan.
Nämä toisiin kirjoittajiin kohdistuvat 'kaapoilut' ovat törkeydessään ja röyhkeydessään aivan uskomattomia.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa