Kaapo kirjoitti:... Eli olen siinä mielessä tavallaan "koskematon", koska toi asia ei mitenkään vahingoita mua, en häpeä tai ujostele.
Usein ihmiset just sen takia toimii juuri päinvastoin. Ne on uteliaita ja kiinnostuneita.
Joskus jopa kuullut siviilissä, että "Toivoisin että itsellä olisi vastaavaa rohkeutta."
Toisaaltaan ehkä se myös karkoittaa ihmisiä ympäriltä joiden asenteista ei muutoinkaan olisi itselle muuta kuin vahinkoa...
Mikset sitten kirjoita siellä missä sinun "rohkeuttasi" arvostetaan?
Kaapo kirjoitti:... Eli en ole mielestäni mitenkään erityisesti täällä vapautunut...
Minunkaan mielestäni et ole. Mutta sinä olet ajattelematon, itsekäs ja omahyväinen, etkä tunnu käsittävän, ettei sinulla ole lupaa tai oikeutta loukata muita.
Kaapo kirjoitti:... Kyllästynyt provoaa jatkuvasti. Täytyy olla sokea jos ei sitä näe.
Eli... hän juuri nimenomaan haluaa näitä reaktioita. Hän ruokkii omaa ongelmaansa (tai "terapioi").
Sitten kun tulee "virtuaalikyrpää" päin pläsiä niin voikin taas uhriutua ja kaikki on taas niinkuin pitääkin...
Voin vakuuttaa, etten vähääkään kaipaa tai halua sinun "näitä reaktioitasi".
Sinun ajattelemattomuutesi, piittaamattomuutesi ja itsekkyytesi uhriksi olen valitettavasti joutunut.
Kaapo kirjoitti:... Eli tää on Kyllästyneen peli josta se nauttii...
En nauti, eikä sinun viestiesi lukeminen ole mikään peli.
Kaapo kirjoitti:... Kyllästyneellä viha taas on kantava tekijä liki kaikessa mitä hän kirjoittaa.
Mun aggresiivisuus on avointa, ei kätketttyä...
Avoin aggressiivisuushan on pahempaa kuin kätketty.
Kaapo kirjoitti:... Kyllästyneen aggresiivisuus on liki kokonaan kätkettyä, mutta sen huomaaminen ei ole mitenkään vaikeaa.
Hän joutuu napit vastakkain liki jatkuvasti ihmisten kanssa...
En joudu. Olen napit vastakkain vain sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät joko osaa tai halua noudattaa normaaleja käytöstapoja.
Kaapo kirjoitti:... Yleensä kahden välisenä lopputuloksena on sitte Kaapon bannit.
Mä en pidä sitä mitenkään huonona juttuna, koska tää palsta ruokkii etupäässä negatiivisia tunteita.
Tai no, ei ehkä ruokkis jos pari kuuminta "kissaa" olis hiljaa.
Mut se, että mut bannataan ei mitenkään "rankaise" minua tai "opeta".
En usko että PP, Kyllästynyt tai Mirri kykenisi minua juuriakaan "opettamaan", koska mä opin tarkkailemisesta yleensä netissä, en "opettamisesta" näillä metodeilla.
Eli kaikki minuun kohdistuvat toimet opettaa minua lähinnä heistä itsestään, ei minusta itsestäni...
Jos uskot oppivasi tarkkailemisesta, tarkkaile myös itseäsi.
Kaapo kirjoitti:... Mutta jokainen saa multa aina vastineen jonka ansaitsee.
Mielestäni sinä ansaitset nyt tämän vastineen kirjoitustavastasi johtuen.
Kukaan ei ole ansainnut sinun seksuaaliseksi häirinnäksi laskettavia kirjoituksiasi, enkä minä sinun minulle osoittamiasi nimittelyjäkään.