Miesten seksuaalisuus pitää vapauttaa

Re: Miesten seksuaalisuus pitää vapauttaa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.11.2016 15:29

Psykopatologia kirjoitti:Kaapo: (- -) Eli tulit kerjäämään taas virtuaalikullia.

Nimen omaan noin EI SAA kirjoittaa.

Miten "kananaivoille" sitten kuuluu kirjoittaa?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.11.2016 15:29

Myös Suomi24-sivustolla on erillinen seksipalsta. Siellä sanotaan näin:
Tämän keskustelupalstan sisältö ei ole lapsille sopivaa.
Yli 18-vuotiaat voivat tarkastella palstan sisältöä ja osallistua keskusteluun omalla vastuullaan.
Anna ikäsi jatkaaksesi. Voit myös siirtyä Suomi24:n etusivulle.
(lihavointi minun)
http://keskustelu.suomi24.fi/seksi

Mielestäni maininta vastuusta on tärkeä: turha valittaa jos loukkaantuu tai kokee itsensä häirityksi mennessään lukemaan palstaa, jossa toiset kirjoittavat enemmän ja vähemmän suorasukaisesti aiheesta nimeltään seksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.11.2016 15:31

Joku keino "ammattipahastujien" pahastumisen estämiseksi olisi keksittävä.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.11.2016 15:38

Kaapo, turpien tukkiminen on huono keino. Etenkin, kun netissä lienee yleinen käytäntö se, että seksijutut on rajattu omille alueilleen, eikä niitä saa lykätä julkaistaviksi ihan minne tahansa. Sinä olet väärässä vaatiessasi oikeutta, joka on nettietiketin vastainen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.11.2016 15:41

Vittut mä oo mitään kunnon juttuja vielä edes kertonu.
Parkitkaa nahkaa kunnes nettialueenne toteutuu.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.11.2016 16:04

Kaapo kirjoitti:Vittut mä oo mitään kunnon juttuja vielä edes kertonu.
Parkitkaa nahkaa kunnes nettialueenne toteutuu.

Valitettavasti olet kertonut juttuja, jotka eivät kuulu normaaliin keskusteluun vaan ovat mielestäni selkeästi seksuaalista häirintää.

En ylipäätään ymmärrä, miksi sinun pitää niitä täällä jakaa, koska sinulla ei oman kertomasi mukaan ole mitään seksiin liittyviä kysymyksiä tai ongelmia. Miksi kuitenkin sitkeästi suollat kirjoituksia joiden tyyli ja sisältö on tavallisten käytöstapojen vastaista ja loukkaavaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.11.2016 16:21

Kyrpääntynyt vaan tekee turhan isoa numeroa kaikesta mikä ei itseä mielytä.
Sairas akka!
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.11.2016 16:24

Kaapo kirjoitti:Kyrpääntynyt vaan tekee turhan isoa numeroa kaikesta mikä ei itseä mielytä.
Sairas akka!

Sinä vaikutat sairaammalta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.11.2016 16:30

Mirri kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Kyrpääntynyt vaan tekee turhan isoa numeroa kaikesta mikä ei itseä mielytä.
Sairas akka!

Sinä vaikutat sairaammalta.

Nää kaks masentunutta lehmää on aina kimpussa.
Muut vaikuttaa jo aivotyönsä tehneiltä.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.11.2016 16:33

Miks muuten tiettyyn pisteeseen masentuneet ihmiset on kaikkein aggresiivisempia?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.11.2016 17:37

Kaapo, sinun aggressiivisuutesi tällä foorumilla on omaa luokkaansa ja vailla vertaa. Olet taistelumielellä milloin minkäkin sinuun liittyvän (seksi)asian puolesta. Aivan kuin purkaisit paineitasi netissä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.11.2016 18:59

Kaapo kirjoitti:Kyrpääntynyt vaan tekee turhan isoa numeroa kaikesta mikä ei itseä mielytä. - Sairas akka!

Todella ämmämäistä paskanheittoa omasta perseestä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Uni » 12.11.2016 19:12

No jo on tämä perse aihe nyt täällä villiintynyt suorastaan, etten sanoisi kaikkialla näen kohta vain takapuolia. En tiedä mutta tuntuu, että jonkun seksuaalisuus on todella vapautunut täällä.
Uni

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.11.2016 19:16

Niinpä. Olisikohan kyse jonkinlaisesta oman ja/tai muiden ihmisten seksuaalisuuden ylikorostamisen tarpeesta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.11.2016 19:53

Psykopatologia kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Kyrpääntynyt vaan tekee turhan isoa numeroa kaikesta mikä ei itseä mielytä. - Sairas akka!

Todella ämmämäistä paskanheittoa omasta perseestä.

Jos Kaapo-nimimerkin takana onkin miehiä vihaava nainen, joka nimimerkin suojassa haluaa nolata miehiä kirjoittamalla törppöjä törkeyksiä muka miehenä. Juolahti mieleeni, kun rupesin ajattelemaan, että minua varmaan miehenä nolottaisi Kaapon päästelyt tällä foorumilla. Hän ikään kuin sahaa oksaa, jolla istuu - tai ainakin yrittää sahata oksaa, jolla miehet istuvat.

Naisena voin Kaapon juttuja lukiessani ajatella (jos haluan), että tuollaisia miehet ovat. Mutta mitä miehet ajattelevat Kaapon myötähäpeää synnyttäviä höpinöitä lukiessaan...
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.11.2016 01:25

Kyllästynyt kirjoitti:
Tyy kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En ole koskaan nähnyt ainoankaan naisen ilmoittavan julkisella palstalla genitaaliensa mittoja tai esimerkiksi rehentelevän yhdynnöillään ("sinne se solahti") prostituoitujen kanssa, mutta miehen/miesten olen.
Aika hurjaa.

Ei suinkaan; vain vastenmielistä ja typerää.

Naiset ovat kuitenkin esitelleet kuvin "taktisia paikkojaan" eli sulojaan hyvinkin rohkeaan sävyyn. - Aiemmin lehdistö levitti filmitähtien ym. mittoja, esimerkiksi 95 ("fallos") - 55 - 95. Kyseessä on ilmeisesti ollut enemmän miesten kuin naisten seksuaalisista tarpeista kumpuava esittely.

Naisten alapään m i t t o j e n esittelyssä ei ole mitään mieltä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.11.2016 06:08

Uni kirjoitti: En tiedä mutta tuntuu, että jonkun seksuaalisuus on todella vapautunut täällä.

Tuo ilmeisesti tarkoittaa minua?
Ei, kyllä mä oon seksuaalisesti ihan avautunut muutenkin. Ei mulla ole koskaan netissäkään ollut ongelmia puhua noista asioista.
Siviilissä puhun jos puheeksi tulee ja suurin osa ihmisistä lähipiirissä tietää mun "tempauksista".
Eli olen siinä mielessä tavallaan "koskematon", koska toi asia ei mitenkään vahingoita mua, en häpeä tai ujostele.
Usein ihmiset just sen takia toimii juuri päinvastoin. Ne on uteliaita ja kiinnostuneita.
Joskus jopa kuullut siviilissä, että "Toivoisin että itsellä olisi vastaavaa rohkeutta."

Toisaaltaan ehkä se myös karkoittaa ihmisiä ympäriltä joiden asenteista ei muutoinkaan olisi itselle muuta kuin vahinkoa.

Eli en ole mielestäni mitenkään erityisesti täällä vapautunut.

Toinen asia sitten on tää mun reagointi tietynlaisiin vastineisiin.
Suuri osahan niistä on juuri pelkkää provoa minua kohtaan. Kyllästynyt provoaa jatkuvasti. Täytyy olla sokea jos ei sitä näe.
Eli... hän juuri nimenomaan haluaa näitä reaktioita. Hän ruokkii omaa ongelmaansa (tai "terapioi").
Sitten kun tulee "virtuaalikyrpää" päin pläsiä niin voikin taas uhriutua ja kaikki on taas niinkuin pitääkin.
Eli tää on Kyllästyneen peli josta se nauttii. Kaapo ottaa bannit, mikä on toisaaltaan ihan hyvä.
Kyllästynyt saa tuntea "voittaneensa". Mirrissä on aika paljon samaa, mutta Mirriltä puuttuu silmitön viha.
Sitä ei ole paljon. Kyllästyneellä viha taas on kantava tekijä liki kaikessa mitä hän kirjoittaa.

Mun aggresiivisuus on avointa, ei kätketttyä.
Kyllästyneen aggresiivisuus on liki kokonaan kätkettyä, mutta sen huomaaminen ei ole mitenkään vaikeaa.
Hän joutuu napit vastakkain liki jatkuvasti ihmisten kanssa.

Yleensä kahden välisenä lopputuloksena on sitte Kaapon bannit.
Mä en pidä sitä mitenkään huonona juttuna, koska tää palsta ruokkii etupäässä negatiivisia tunteita.
Tai no, ei ehkä ruokkis jos pari kuuminta "kissaa" olis hiljaa.
Mut se, että mut bannataan ei mitenkään "rankaise" minua tai "opeta".
En usko että PP, Kyllästynyt tai Mirri kykenisi minua juuriakaan "opettamaan", koska mä opin tarkkailemisesta yleensä netissä,
en "opettamisesta" näillä metodeilla.
Eli kaikki minuun kohdistuvat toimet opettaa minua lähinnä heistä itsestään, ei minusta itsestäni.

Täällä on kai kuitenkin muutamia jotka oikeasti haluais kuulla jotain mun kertomuksia, esim. "Juopon kaveri".
Se on ehkä mun parempi puoli ja sitäkin voi välillä vilauttaa.
Toisaaltaan, mä en nykyisin tunne tällä palstalla mitään tarvetta kontrolloida suutani, koska se on aivan turhaa.
Se johtaa vain aina niihin samoihn loputtomiin leikkeihin ja vänkäämisiin joidenkin tyyppien kanssa.

Mutta jokainen saa multa aina vastineen jonka ansaitsee.
Mielestäni sinä ansaitset nyt tämän vastineen kirjoitustavastasi johtuen.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.11.2016 06:16

Mirri kirjoitti:Jos Kaapo-nimimerkin takana onkin miehiä vihaava nainen, joka nimimerkin suojassa haluaa nolata miehiä kirjoittamalla törppöjä törkeyksiä muka miehenä. Juolahti mieleeni, kun rupesin ajattelemaan, että minua varmaan miehenä nolottaisi Kaapon päästelyt tällä foorumilla. Hän ikään kuin sahaa oksaa, jolla istuu - tai ainakin yrittää sahata oksaa, jolla miehet istuvat.

Naisena voin Kaapon juttuja lukiessani ajatella (jos haluan), että tuollaisia miehet ovat. Mutta mitä miehet ajattelevat Kaapon myötähäpeää synnyttäviä höpinöitä lukiessaan...

Meinaatko että Kyllästynyt keskustelis itsensä kanssa kahdella nimimerkillä?
Aika vainoharhaista.
Mut jos asia sinua askarruttaa niin kysy vaikka Sigmundilta tunteeko hän myötähäpeää takiani?
Tai kysy vaikka Trisseltä, että tunteeko hän myötähäpeää sinun tai Kyllästyneen kirjoituksista.

On aika hönöä kuvitella, että joku tuntisi myötähäpeää oman sukupuolensa takia jonkun toisen samaa sukupuolta olevan teoista ja sanoista.

Eli sinun kirjoituksesi oli puhdas provo tai tyypillinen aivopieru.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.11.2016 10:42

Psykopatologia kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Tyy kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En ole koskaan nähnyt ainoankaan naisen ilmoittavan julkisella palstalla genitaaliensa mittoja tai esimerkiksi rehentelevän yhdynnöillään ("sinne se solahti") prostituoitujen kanssa, mutta miehen/miesten olen.
Aika hurjaa.

Ei suinkaan; vain vastenmielistä ja typerää.

Naiset ovat kuitenkin esitelleet kuvin "taktisia paikkojaan" eli sulojaan hyvinkin rohkeaan sävyyn. - Aiemmin lehdistö levitti filmitähtien ym. mittoja, esimerkiksi 95 ("fallos") - 55 - 95. Kyseessä on ilmeisesti ollut enemmän miesten kuin naisten seksuaalisista tarpeista kumpuava esittely.

Naisten alapään m i t t o j e n esittelyssä ei ole mitään mieltä.

Tässä yks naispuolinen seksuaalinen brassalija...

http://www.nykysuomi.com/index.php/2016 ... y-aanesta/

Kyllä noita rehvastelijoita löytyy. Ei muuta kun alkaa nyt sitten imeä vaan.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.11.2016 10:48

Muuten, pilluaan kehuvia naisia on netti pullollaan.
Kyllästynyt puhuu paskaa tapansa mukaan tässäkin asiassa.

Hakusanoilla "pieni pilluni" löytyy aika paljon matskua.

Älä avaa jos et halua nähdä pillua ja dildoa.
http://www.omakuva.org/omakuva/displayi ... p?pid=4921

Hienovaraisempaakin pillunsa kehumista on nähty.
Tyyliin, "miehet kehuvat sitä yhtä paikkaa".

Tässä yksi piilomainonta.

http://www.vauva.fi/keskustelu/1655541/ ... ieni_pillu
Kaapo

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa