Mirri,Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, provokaattorit (kuten trollit) tietävät oikein hyvin aiheuttavansa käyttäytymisellään/kirjoittelullaan hämminkiä ja ongelmia.
Sievä Sigismund kirjoitti:Niin, vapaudu tässä ilmapiirissä sitten.
Kyllästynyt kirjoitti:Mielestäni miesten pitäisi vapauttaa itse itsensä, koska hehän niitä paineita harteilleen kasaavat retostelemalla omilla (osin keksityillä ja/tai liioitetuilla) kokemuksillaan.
Kyllästynyt kirjoitti:En ole koskaan nähnyt ainoankaan naisen ilmoittavan julkisella palstalla genitaaliensa mittoja tai esimerkiksi rehentelevän yhdynnöillään ("sinne se solahti") prostituoitujen kanssa, mutta miehen/miesten olen.
Kaapo kirjoitti:Taas Kyllästynyt jakaa "totuuttaan".
Minähän vaan vapautan miesten seksuaalisuutta.
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Taas Kyllästynyt jakaa "totuuttaan".
Minähän vaan vapautan miesten seksuaalisuutta.
"Vapautus" ei saisi koskaan tarkoittaa toisten ihmisten tallomista.
Sinä rikot sekä hyviä tapoja että toisten ihmisten oikeuksia suoltamalla palstalle kertomuksia omista seksikokemuksistasi.
Tuskinpa. En esimerkiksi käytä niin törkeää kieltä kuin sinä.Kaapo kirjoitti:Sinä olet muuten palstan pahin talloja...
Missä? Ja miten?Kaapo kirjoitti:... Rikot koko ajan hyviä tapoja...
Makuasia.Kaapo kirjoitti:... ja käyttäydyt todella inhottavasti...
Kaapo kirjoitti:... Minun tarinani taas eivät tallo ketään, muutoin kuin sinun harhoissasi.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt tapansa mukaan puhuu täyttä paskaa. Tässäkään ketjussa en ole häirinnyt ketään. Sinä tulit häiriköimään ihan alusta saakka. Eli tulit kerjäämään taas virtuaalikullia.
Ihmisuhteet ja seksi
Kaikkea ihmissuhteita, perhe, parisuhde, lapset, ystävät, vihamiehet...
Seksi omana alaosionaan

Kyllästynyt kirjoitti:Seksuaalinen häirintä on seksuaalista häirintää, olipa ketjun otsikko tai osio mikä tahansa.
Päiväkirjaosiossa voisi mielestäni tuulettaa päätään vapaammin, mutta minun mielestäni sielläkin pitäisi noudattaa normaaleja käytöstapoja.

Mirri kirjoitti:Tukiaseman seksiosio on hyvä esimerkki paikasta, jonne ole pakko mennä häirittäväksi, vaan seksialueelta voi pysyä poissa. Selkeä erillinen alue tarjoaa halukkaille mahdollisuuden kirjoitella ja lukea siitä itsestään: seksistä kaikkinensa.

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa