Kaapo kirjoitti:Ei ne naiset tajuttomia olleet, hieman "laiskoja" ehkä, mutta eivät tiedottomassa tilassa...
Ainakin kirjoittamastasi sain minä sen käsityksen, ettet sinä kovin tarkkaan heidän tajunnantasoaan tutkinut.
Kaapo kirjoitti:Kyllä ne tajusvat, että niitä pannaan ja olivat myös etukäteen tehokkaasti tyhjentäneet lompakkoni...
Lompakkosi tyhjentäminen ei tee tiedottoman, sammuneen tai nukkuvan ihmisen kanssa yhdynnässä olemisesta sallittua tai ei-rikollista.
Kaapo kirjoitti:... He siis olivat huoria ja diili oli tehty...
Prostituoiduillakin on samat ihmisoikeudet kuin muillakin. Mikään "diili" ei oikeuta yhdyntään tiedottoman, sammuneen tai nukkuvan kanssa.
Kyllä minä tiedän, että sellaista tapahtuu, mutta pahinta sinun kertomuksessasi onkin se, ettet itse edes tajua tehneesi väärin. Päinvastoin, sinähän kehuskelet tapahtuneella niin kuin olisit suurikin sankari.
Kaapo kirjoitti:... Oman maksunsa olivat käärineet lompsastani ja reilusti yli...
Kertomuksesi mukaan sinähän et ollut tehnyt "diiliä" toisen naisen kanssa.
Kaapo kirjoitti:... Oman maksunsa olivat käärineet lompsastani ja reilusti yli.
Antoivat kuitenkin tajuissaan taksirahaa kun panemisen jälkeen pyysin...
Periaate on kuitenkin aina sama; tiedottoman, nukkuvan tai sammuneen naisen kanssa yhdynnässä oleminen on seksuaalirikos/raiskaus.
Kaapo kirjoitti:... Uskon kyllä että sinä mielelläsi tekisit minusta tai kenestä tahansa miehestä raiskarin.
Minun mielestäni sinun kuvaamasi teko rikkoo ihmisen itsemääräämisoikeutta ja on sen perusteella rikos.
Minä en raiskaajia "tee". Sinä ihan itse ryhdyit rehvastelemaan teoillasi.