Sievä Sigismund kirjoitti:Sukupuoli määräytyy sen mukaan onko eliö hedelmöittävä koiras vai hedelmöittyvä naaras.
Ihmisillä homma on selkeä, kaksi vaihtoehtoa. Joillain eläimillä tai kasveilla voi olla molemmat sukusolut.
Kaapo kirjoitti:Sukupuolinen erittely ei ole tarpeellista...
Kaapo kirjoitti:... Mielestäni sukupuolinen lokerointi on turhaa. Otetaan ilo irti siitä mistä se irtoo.
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Sukupuolinen erittely ei ole tarpeellista...
Yritäpä katsoa asiaa laajemmin Kaapo; tässä(kään) ketjussa ei fokuksessa ole seksuaalinen nautinto tai vain seksi, vaan kaikki se mikä liittyy ihmisen sukupuoleen (kuten menetkö kutsuntoihin, käytätkö miesten vai naisten vessaa jne).Kaapo kirjoitti:... Mielestäni sukupuolinen lokerointi on turhaa. Otetaan ilo irti siitä mistä se irtoo.
En minä ainakaan olisi kovin iloinen jos uimahalliin naisten pukuhuoneeseen tunkisi sinun kaltaisiasi miehiä.
Kaapo kirjoitti:Saattaisit hyvinkin olla iloinen kaltaisistani miehistä, mutta et voi sitä tietää näkemättä tai kokematta...
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Saattaisit hyvinkin olla iloinen kaltaisistani miehistä, mutta et voi sitä tietää näkemättä tai kokematta...
Olen täysin vakuuttunut, ettei mikään näkemäni saisi minua kokeilemaan kokemista.
Kaapo kirjoitti:Kerran yks tuttu jannu kävi näyttämässä kikkeliä lääkärille. Siihen oli nainen purrut oikeen huolella.
Lääkäri ilkkui että "kuinkas on noin päässyt käymään", johon kolli vastasi että "oven välii jäi".
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Kerran yks tuttu jannu kävi näyttämässä kikkeliä lääkärille. Siihen oli nainen purrut oikeen huolella.
Lääkäri ilkkui että "kuinkas on noin päässyt käymään", johon kolli vastasi että "oven välii jäi".
Intiimialueiden vaivoissa on varsin tavallista lähestyä aihetta aloittamalla "ystävälläni on sellainen ongelma, että...".
Kannattaisi (sinunkin Kaapo) pitää parempaa huolta kikkelistäsi.
Ryysy kirjoitti:Tuon takia ei kannata lähteä yksin ulkomaille dokaamaan, akka! Toisaalta joku toinen saattaisi ajatella, että kävispä mullekin joskus noin.
Ryysy kirjoitti:Varmaan privana. Aiheena oli sukupuolisuuden kirjo, joten mikäli silikonihenkilöllä oli myös peenis, niin liittyisi ehkä enemmän ketjun aiheeseen.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa