Ennakkovalvonta

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Ennakkovalvonta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.10.2016 22:27

Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Sanokaamme, että ennakkovalvonta päättyy torstaina.

Hyvä juttu. Jos ei päästä lukemaan ja arvioimaan Kaapon viestejä, ei voida tietää onko kirjoittelu muuttunut asiallisempaan suuntaan. Minusta muiden (kuten minun) syyttelykään ei haittaa, jos syyttely on asiallista ja perustelevaa - keskustelevaa, eikä yritystä verbaalisella väkivallalla tukkia toisten turpia...

Minun tietoni mukaan kaikki Kaapon kirjoittamat viestit on julkaistu.

Yhden Kaapon viestin olen poistanut. Syy: sisältö vastenmielinen ja julkiseen levitykseen sopimaton (balladi jonka sanat olivat tyyliin "lesbot syövät toistensa paskaa...".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.10.2016 22:55

Kyllästynyt kirjoitti:Minun tietoni mukaan kaikki Kaapon kirjoittamat viestit on julkaistu.
Yhden Kaapon viestin olen poistanut. Syy: sisältö vastenmielinen ja julkiseen levitykseen sopimaton (balladi jonka sanat olivat tyyliin "lesbot syövät toistensa paskaa...".

Aiemmin kirjoitit näin:
Ei ole ollut tarpeen siirtää mitään minnekään, koska minä jo ennakkovalvontaan Kaapon laittaessani sanoin, että jatkosta päättää Psykopatologia.

Heräsi kysymys: kuka Kaapon viestejä on ennakkovalvonut, sinä vai Psykopatologia - vai molemmat 'työvuorojen' mukaisesti.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.10.2016 23:24

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Minun tietoni mukaan kaikki Kaapon kirjoittamat viestit on julkaistu.

Aiemmin kirjoitit näin:
Ei ole ollut tarpeen siirtää mitään minnekään, koska minä jo ennakkovalvontaan Kaapon laittaessani sanoin, että jatkosta päättää Psykopatologia.

Heräsi kysymys: kuka Kaapon viestejä on ennakkovalvonut, sinä vai Psykopatologia - vai molemmat 'työvuorojen' mukaisesti.

Poistin yhden Kaapon viestin jonka hän ehti kirjoittaa heti sen jälkeen kun ilmoitin hänen joutumisestaan ennakkovalvontaan, mutta ennen kuin toimenpide (ennakkovalvonta) ehti astua voimaan.

Koska näen missä ketjuissa on hyväksymistä odottavia viestejä, voin täten ilmoittaa, että ennakkovalvonnan voimaantulon jälkeen kaikki Kaapon kirjoittamat viestit on minun tietämäni mukaan julkaistu.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 27.10.2016 03:53

Minusta tuntuu siltä, että osa palstalaisista on alkanut kelpuuttaa minua joukkoon tai lopulta hyväksymään hieman "karkeamman" tyylini.

Voisin ruveta kirjoittaamaan silloin tällöin jotain sisällöllisiä kertomuksia jatkossa joissa kuitenkin on psykoloknen sanoma tai viesti ( Luopumistarinan kaltaisia.)

Tämä kuitenkin vaatii sen, että ne jotka eivät edelleenkään hyväksy tyyliäni tai persoonaani lakkaavat tuloksettoman ahdistelunsa.
En viitsisi kirjoittaa mitää julkisesti revittäväksi, analysoitavaksi kyllä mielelläni.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.10.2016 09:46

Kaapo kirjoitti:Minusta tuntuu siltä, että osa palstalaisista on alkanut kelpuuttaa minua joukkoon tai lopulta hyväksymään hieman "karkeamman" tyylini...

Jos tarkoitat "karkeammalla tyylillä" kuvapostauksia naisen naamalle kusevasta koirasta, toivotuksiasi kuten "vedä vittu päähäsi" tai uhkauksia "sitä kovemmin lataan", en ainakaan minä tule koskaan tuollaista käytöstä hyväksymään.
Kaapo kirjoitti:... Voisin ruveta kirjoittaamaan silloin tällöin jotain sisällöllisiä kertomuksia jatkossa joissa kuitenkin on psykoloknen sanoma tai viesti ( Luopumistarinan kaltaisia.)...

Se oli hyvä tarina. Mielellään sellaisia lukisi enemmänkin.
Kaapo kirjoitti:... Tämä kuitenkin vaatii sen, että ne jotka eivät edelleenkään hyväksy tyyliäni tai persoonaani lakkaavat tuloksettoman ahdistelunsa...

Minun mielestäni sinua ei ole kukaan ahdistellut, mutta sinä kyllä olet solvannut, nimitellyt, uhkaillut ja jatkuvilla seksistisillä postauksillasi sekä seksuaalisen häirinnän tuntomerkit täyttävillä viesteilläsi ahdistellut muita.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 27.10.2016 09:50

Jos joku haluaa nähdä sen poistetun viestin sisällön niin tee haku "2 women 1 cup". Se oli lähinnä vastaveto kahden kimpussani häärineen naisen toimille.
Eli jos lyhytfilmi kiinnostaa niin hakekaa itse. Sain inspiraation palstatoiminnasta.
Täällä symbolisesti vatvotaan sitä mitä ne kaksi naista videolla.

Edit: Korjattu virheitä ja lisätty yksi lause. Kännykkäkirjoittaminen on hankalaa.
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 27.10.2016 13:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.10.2016 12:41

Kaapo kirjoitti:Jos joku haluaa nähdä sen poistetun virstin sisällön niin tee haku "2 women 1 cup". Se oli lähinnä vastaveto kahden kimpussano häärineen naisen toimille. Eli jos lyhytfilmi kiinnostaa niin hakekaa itse. Sain inspiraation pastatoiminnasta.

Jos sinä noudattaisit normaaleja käytöstapoja, en usko kenelläkään olevan mitään sinun kirjoitteluasi vastaan.
Mutta jos jatkuvasti postaat viestejä jotka selkeästi ovat joko seksuaalista häirintää, solvauksia, nimittelyä tai uhkauksia, sinun ei kannata luulla voivasi seurauksitta niin tehdä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.10.2016 13:33

Kaapo kirjoitti:Jos joku haluaa nähdä sen poistetun virstin sisällön niin tee haku "2 women 1 cup". Se oli lähinnä vastaveto kahden kimpussano häärineen naisen toimille. Eli jos lyhytfilmi kiinnostaa niin hakekaa itse. Sain inspiraation pastatoiminnasta.

Toisten sanot riitelevän palstalla, mutta omaa riitelyäsi täällä sanot vastavedoksi. Mikähän sinun 'vastavetosi' erottaa muiden palstalla kirjoittavien riitelyistä?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 27.10.2016 13:41

Oikeesti olen aika väsynyt vastailemaan teidän viesteihinne. Keskustelu kanssanne ei etene koskaan.
Se mitä on sanottu, järjestelmällisesti unohdetaan ja saman jankkaaminen jatkuu päivästä toiseen ja vuodesta toiseen.
Mielestäni on parempi osoittaa turhautumista vaikka "vedättämällä" naisen sukuelin korvien yli.
Lopputulos on itsen kannalta parempi koska näin pääsee purkamaan turhautumista.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 27.10.2016 13:46

Oli poissa päältä jonkin aikaa. Sitten tuli päälle taas. Yksi viesti pääsi livahtamaan välistä.
Johtuiko lähettämästäni yksityisviestistä vai mistä?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.10.2016 13:49

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:... Voisin ruveta kirjoittaamaan silloin tällöin jotain sisällöllisiä kertomuksia jatkossa joissa kuitenkin on psykoloknen sanoma tai viesti ( Luopumistarinan kaltaisia.)...

Se oli hyvä tarina. Mielellään sellaisia lukisi enemmänkin.

Joo... Ja jos joku ei pidä sanomallisista, viestittävistä tai opettavaisista kertomuksista, voi jättää lukematta tai ainakin voi yrittää olla esittämättä mitään kriittistä. Minä lupaan sisällöllisiä kertomuksia kohdatessani vaikka istahtaa sormieni päälle, jottei tule näpytellyksi mitään erimielistä tai kritisoivaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.10.2016 19:29

Kaapo kirjoitti:... Mielestäni on parempi osoittaa turhautumista vaikka "vedättämällä" naisen sukuelin korvien yli...

Kun käyttäydyt kuvailemallasi tavalla, ei sinun pitäisi ihmetellä miksi sinua kritisoidaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.10.2016 19:31

Kaapo kirjoitti:

Oli poissa päältä jonkin aikaa. Sitten tuli päälle taas. Yksi viesti pääsi livahtamaan välistä.
Johtuiko lähettämästäni yksityisviestistä vai mistä?

Ei ole ollut pois päältä.
Minä hyväksyin kyseisen viestin.

Nyt (klo 19:29) on ennakkovalvonta loppunut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 28.10.2016 04:24

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:... Mielestäni on parempi osoittaa turhautumista vaikka "vedättämällä" naisen sukuelin korvien yli...

Kun käyttäydyt kuvailemallasi tavalla, ei sinun pitäisi ihmetellä miksi sinua kritisoidaan.

Kuvitteletko sinä opettavasi minulle jotain?
Nälvimistä, jatkuvia hyökkäyksiä, vähättelyä jne. ei ole mielestäni koskaan kutsuttu kritiikiksi. Se on oma illuusiosi.

Kirjoitin jokin aika sitten tarinan nimeltään "Juopon kaveri". Olen hukannut sen jonnekin koneeni syövereihin.
En muista mihin fileen sen kirjoitin. Täytyy kaivella ja jos ei löydy niin täytyy kirjoittaa uusiksi.
Kunhan tavalla tai toisella valmistuu niin postaan sen.
Sisällöllinen psykologinen tarina joka kertoo vanhan miehen ja pienen pojan ystävyydestä.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.10.2016 09:50

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Kuvitteletko sinä opettavasi minulle jotain?...

En, koska jotakin oppiakseen ihmisen pitää haluta oppia, mutta sinä selvästikään et halua.
Yritän kuitenkin parhaani mukaan suojella sekä itseäni että muita sinun harjoittamaltasi verbaaliselta väkivallalta ja seksuaaliselta häirinnältä.
Kaapo kirjoitti:... Nälvimistä, jatkuvia hyökkäyksiä, vähättelyä jne. ei ole mielestäni koskaan kutsuttu kritiikiksi. Se on oma illuusiosi...

Sinun illuusiosi näyttää olevan, että seksuaalinen häirintä, verbaalinen väkivalta sekä sillä uhkaaminen ovat ihmisten kesken normaalia ja hyväksyttävää käytöstä. Sitä se ei ole koskaan ollut, eikä toivottavasti tule koskaan olemaankaan.

Tässä iässä minulla tuskin on jäljellä enää mitään illuusioita minkään suhteen.
Kaapo kirjoitti:... Kirjoitin jokin aika sitten tarinan nimeltään "Juopon kaveri". Olen hukannut sen jonnekin koneeni syövereihin...

Odotan mielenkiinnolla tarinaasi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.10.2016 10:14

Kaapo kirjoitti:Kuvitteletko sinä opettavasi minulle jotain?
Nälvimistä, jatkuvia hyökkäyksiä, vähättelyä jne. ei ole mielestäni koskaan kutsuttu kritiikiksi. Se on oma illuusiosi.

Kaapo, minä olen tietääkseni esittänyt kritiikkiä - sillä seurauksella, että olet loukkaantunut minuun. Eniten olen kritisoinut sitä, että kuvittelet opettavasi tämän foorumin käyttäjille jotakin. Minusta ainakin näyttää siltä, että yrität opettaa ja uskot tällä foorumilla tarvittavan sinun 'viisauttasi'; se luopumistarina yhtenä esimerkkinä.

Kritisoin asennettasi tämän foorumin kirjoittajia kohtaan: yläpuolelle asettumista ja kunnioituksen puutetta. Kuten olet tehnyt selväksi: sinulta ihmiset saavat sitä mitä sinä katsot heidän ansaitsevan; jopa ihmisten kunnioittamisen olet asettanut ehdolliseksi ja kunnioitat vain, jos joku mielestäsi 'ansaitsee' sinun kunnioituksesi.
Tässä ketjussa olet tehnyt selväksi saman asian - suvaitset kirjoittaa täällä, jos täällä 'ansaitaan' sinun kirjoituksesi.

Mitä jos vain olisit ja kirjoittelisit tavallisena kuolevaisena muiden vastaavanlaisten joukossa?
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.10.2016 10:23

Kaapo kirjoitti:Oikeesti olen aika väsynyt vastailemaan teidän viesteihinne. Keskustelu kanssanne ei etene koskaan.
Se mitä on sanottu, järjestelmällisesti unohdetaan ja saman jankkaaminen jatkuu päivästä toiseen ja vuodesta toiseen.
Mielestäni on parempi osoittaa turhautumista vaikka "vedättämällä" naisen sukuelin korvien yli.
Lopputulos on itsen kannalta parempi koska näin pääsee purkamaan turhautumista.

Itsen kannalta kaikkein paras vaihtoehto voisi olla hiljentyä itsekseen miettimään, miksi omassa päässä syntyy niin rajua turhautumista, että sitä on 'pakko' purkaa toisten niskaan.
Mikä sinut panee roikkumaan tällaisella palstalla uuvuttamassa ja turhauttamassa itseäsi; siinä voisi olla aihetta itseksesi miettimiseen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 28.10.2016 11:36

Mirri jankkaa taas samaa asiaa mitä hän on jankannut ties kuinka monettako kertaa. En muuten lähde siihen.
Foorumilla on muuten muitakin ihmisiä kuin sinä ja Kyllästynyt. Luultavasti myös silloin muita mielipiteitä.
Ja minä kirjoitan foorumilla erittäinkin "kuolevaisena".
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.10.2016 11:50

Kaapo, toivottavasti kiinnität huomiota omiinkin jankkaamisiisi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.10.2016 12:39

Kaapo: (- -)
Mielestäni on parempi osoittaa turhautumista vaikka "vedättämällä" naisen sukuelin korvien yli. Lopputulos on itsen kannalta parempi koska näin pääsee purkamaan turhautumista.

Oi miten hieno peruste!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko