Tykkään Reinikaisesta ihan simona

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Tykkään Reinikaisesta ihan simona

ViestiKirjoittaja Anni Huttila » 12.11.2010 16:56

Hih! Poiminta JuuTuupista, jossa Reinikainen heittää rankkaa läppää, kuin minä konsaan - mut vaan yleensä keskeytetään ennen kuin pääsen ees kunnolla vauhtiin, höh! (Mulla oli jo pikkulikkana aika hurjat puheet, siinä oli aikusilla ja ikätovereillakin helisemistä. Ekana kerhopäivänä latelin siellä semmoset jutut, että kerhotäti palautti mut aika pian kotia, uih... ) Reinikainen on COOL! :!:

http://www.youtube.com/watch?v=R4oRQ_dkfs8

"Tekee niin hyvää, että tussusta huimaa"!
Hoh hoh! :D Meidän lähisuvussa mun äitini äitini on ollut melkonen suustaan, mä olen sitten se hillitympi versio siittä! Tuo mummoni oli aikanaan töissä myös Helsingin satamassa, joten ehkä voitte kuvitella millasia juttuja sieltäkin oppii... :oops:
Viimeksi muokannut Anni Huttila päivämäärä 12.11.2010 18:01, muokattu yhteensä 1 kerran
Anni Huttila

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.11.2010 17:08

Mutta madam...
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Anni Huttila » 12.11.2010 17:15

Pardon, mutta sekin mitä herttanen, jo harmaapäinen mummoni taannoin lateli perässään hipsineelle itsensäpaljastelijalle, saattoi olla verrattavissa kastraatioon! :D Ja entäs ne kaikki tokasut, se eräskin bussikuskille... Huhhuh! :oops: En kehtaa toistaa perässä niitä... :oops:
Anni Huttila

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 12.11.2010 18:39

Anni Huttila kirjoitti:Pardon, mutta sekin mitä herttanen, jo harmaapäinen mummoni taannoin lateli perässään hipsineelle itsensäpaljastelijalle, saattoi olla verrattavissa kastraatioon!

Eräs plikka totesi kuivasti, että "pieniä on silakat joulukaloiksi".
Riidankylväjä

Hätä-jarru

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.11.2010 01:28

DUUDSONIT 4. KAUSI EXTRA: JARPIN HÄTÄJARRU
http://www.youtube.com/watch?v=f3D5qlU4xms
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 15.11.2010 23:21

Katsoin hetken Dirty Sanchezia; järkkyä.
Kiinnostaa mitä psykologi heistä tuumaa (sellaisia jaksoja ilmeisesti onkin missä vähän analysoidaan).

Pelkään Duudsonien iskevän, (aina) kun menen Seinäjoelle.
Biancaliina

Paluu Romulaatikko