http://www.booktryst.com/2013/02/bukows ... gs-of.html

Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Avataressasi on Charles Bukowskin kirjan kannesta otettu kuva. Kuva on vastenmielisen näköisestä "dirty old manistä", kirjailijasta, joka minun mielestäni on hyvä esimerkki matkimisesta
ja siitä, että kovin moni pyrkii esiintymään jonkinlaisena wannabe-Bukowskina - tosin vailla niitä kirjailijan lahjoja ja ominaisuuksia joita Bukowskilla oli, mutta pullollaan ihailua sitä Bukowskin käytöstä kohtaan, joka minun mielestäni edustaa silkkaa kusipäisyyttä.
Siis Bukowski on hyvä esimerkki matkimisesta? Ketä tai keitä hän mielestäsi matkii?...
Avataressasi on Charles Bukowskin kirjan kannesta otettu kuva. Kuva on vastenmielisen näköisestä "dirty old manistä", kirjailijasta, joka minun mielestäni on hyvä esimerkki matkimisesta ja siitä, että kovin moni pyrkii esiintymään jonkinlaisena wannabe-Bukowskina...
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Avataressasi on Charles Bukowskin kirjan kannesta otettu kuva. Kuva on vastenmielisen näköisestä "dirty old manistä", kirjailijasta, joka minun mielestäni on hyvä esimerkki matkimisesta
ja siitä, että kovin moni pyrkii esiintymään jonkinlaisena wannabe-Bukowskina - tosin vailla niitä kirjailijan lahjoja ja ominaisuuksia joita Bukowskilla oli, mutta pullollaan ihailua sitä Bukowskin käytöstä kohtaan, joka minun mielestäni edustaa silkkaa kusipäisyyttä.
Siis Bukowski on hyvä esimerkki matkimisesta? Ketä tai keitä hän mielestäsi matkii?...
Taas sinä luit väärin. Minähän kirjoitin, ettäAvataressasi on Charles Bukowskin kirjan kannesta otettu kuva. Kuva on vastenmielisen näköisestä "dirty old manistä", kirjailijasta, joka minun mielestäni on hyvä esimerkki matkimisesta ja siitä, että kovin moni pyrkii esiintymään jonkinlaisena wannabe-Bukowskina...
Bukowski ei siis matki - vaan häntä matkitaan.
Kuva on vastenmielisen näköisestä "dirty old manistä", kirjailijasta, joka minun mielestäni on hyvä esimerkki matkimisesta
Kaapo kirjoitti:Minä selitin sinule MIKSI olen vaihtanut avataresi, kun et tiennyt...
Kaapo kirjoitti:... Ja sinulla on narttu avatarena ja käytöksesi on erittäin törkeää ollut koko sen ajan kun olen ollut foorumilla...
Kaapo kirjoitti:... Eli puhtasti "narttumaista". Olet muute erittäin huonokäytöksinen ja palstan riidanhaluisin ihminen...
Kaapo kirjoitti:... Minun avatarellani on selkeä tarkoitus.
Se että kaltaisesi persekipeet "nartut" saisivat jotain jäystimiinsä, koska eivät normaaliin keskusteluun kykene.
Kaapo kirjoitti:Opettele kirjoittamaan, että tekstistäsi saa selvän. Sinä sanoit yllä että kirjailija (Bukowski) matkii.
... Avataressasi on Charles Bukowskin kirjan kannesta otettu kuva. Kuva on vastenmielisen näköisestä "dirty old manistä", kirjailijasta, joka minun mielestäni on hyvä esimerkki matkimisesta ja siitä, että kovin moni pyrkii esiintymään jonkinlaisena wannabe-Bukowskina...
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Opettele kirjoittamaan, että tekstistäsi saa selvän. Sinä sanoit yllä että kirjailija (Bukowski) matkii.
Älä katko lauseita kesken vaan lue se loppuun ja "get the big picture".... Avataressasi on Charles Bukowskin kirjan kannesta otettu kuva. Kuva on vastenmielisen näköisestä "dirty old manistä", kirjailijasta, joka minun mielestäni on hyvä esimerkki matkimisesta ja siitä, että kovin moni pyrkii esiintymään jonkinlaisena wannabe-Bukowskina...
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Opettele kirjoittamaan, että tekstistäsi saa selvän. Sinä sanoit yllä että kirjailija (Bukowski) matkii.
Älä katko lauseita kesken vaan lue se loppuun ja "get the big picture".... Avataressasi on Charles Bukowskin kirjan kannesta otettu kuva. Kuva on vastenmielisen näköisestä "dirty old manistä", kirjailijasta, joka minun mielestäni on hyvä esimerkki matkimisesta ja siitä, että kovin moni pyrkii esiintymään jonkinlaisena wannabe-Bukowskina...
SInä sanoit että kirjailja matkii jalauseen lopussa sanot, että moni pyrkii esiintymään "Bukowskina".
Opettele kirjoitttamaan selkeätä tekstiä.
Kaapo kirjoitti:Tarkoittaapas, rakentele se uudestaan selkeään muotoon niin ei tarvitse lukea "väärin".
Kyllästynyt kirjoitti:Sinun omasta mielestäsi kuva Bukowskista on provosoiva ja edustaa karismaattisuutta, mutta minun mielestäni "dirty old man" ei ole edusta karismaa vaan kusipäisyyttä.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Miehet ristillä ja yksi pitkästynyt naisparka kärsimässä. Tosin yhtä paljon kummatkin sukupuolet syypäitä siihen. Nää mies/nais-kiistat on musta todella pitkäveteisiä.
Kyllästynyt ja pitkästynyt olen, mutta millä tavalla minä (tai kukaan muukaan nainen) muka olen syypää Kaapon tai Riidankylväjä-Jaskan seksistisiin postauksiin?
irmeli kirjoitti:Minun mielestä sun avatar ei esitä koiraa vaan narttua.

irmeli kirjoitti:Ja voi nyt alkaa lässyn lässyn lässytys...
irmeli kirjoitti:Ja voi nyt alkaa lässyn lässyn lässytys. Rouvashenkilöt saivat iglu-ihan foorumin.

Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Hilpan avataressa näyttäisi olevan urheiluasussa juokseva nainen rannalla. Mitään pervoa tai edes puolialastonta pimua en kyseisestä kuvasta löydä.
Et tietenkään.
Eikö Hilppa kuitenkin ole ja aika "kääkkä" tuohon kuvan naiseen verrattuna?
Ehkä kuvassa onkin Hilpan tytär?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa