Kaapo kirjoitti:Minulla on kirja avatarena. Kuinka kirja voi olla kusipää?
Sinulla on narttukoira avatarena, se ON narttu.
Sinulla ei ole avatarena kirjaa vaan kuva - ja se ON kuva kusipäästä.
Kaapo kirjoitti:Minulla on kirja avatarena. Kuinka kirja voi olla kusipää?
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Minulla on kirja avatarena. Kuinka kirja voi olla kusipää?
Sinulla ei ole avatarena kirjaa vaan kuva - ja se ON kuva kusipäästä.
Kaapo kirjoitti:Kuka kuvan kusipää on?
Kyllästynyt kirjoitti:Ja minulla on Trasselin kuva.
Keneen sinä viittaat nartulla?
Hilppa kirjoitti:Dirty old man viittaa kusipäähän eikä ilmekään/olemuskaan muuta lupaa.
Hilppa kirjoitti:Dirty old man viittaa kusipäähän eikä ilmekään/olemuskaan muuta lupaa.
Kaapo kirjoitti:Kyllastnyt nyt voisi selkeasti vastata on Bukowski hanen mielestaan kusipaa vai olenko mina hanen mielestaan kusipaa vaiko molemmat?..
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Kyllastnyt nyt voisi selkeasti vastata on Bukowski hanen mielestaan kusipaa vai olenko mina hanen mielestaan kusipaa vaiko molemmat?..
Sinä aloitit keskustelun avatarista väittämällä minun kirjoitusteni olevan narttumaisia - viitaten avatareeni (kuva koirastani).
Nyt nillität siitä, että minun mielestäni sinun avataressasi esiintyy kusipää.
Kaapo kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Dirty old man viittaa kusipäähän eikä ilmekään/olemuskaan muuta lupaa.
Kyllästyneen ava viittaa narttuun?
Sinun avasi rannalla puolialasti juoksevaan pervopimuun?...
Kaapo kirjoitti:... Oikeasti haluaiisin kulla nyt niitä perusteluja mistä tämä "kusipää" muodostuu.
Otsikko ja Bukowskin ilme mainittu...
Kyllästynyt kirjoitti:
Minä en tiedä miksi sinä olet Bukowskin kirjan kannen kuvan avatareksesi valinnut.
Kyllästynyt kirjoitti:Avataressasi on Charles Bukowskin kirjan kannesta otettu kuva. Kuva on vastenmielisen näköisestä "dirty old manistä", kirjailijasta, joka minun mielestäni on hyvä esimerkki matkimisesta
ja siitä, että kovin moni pyrkii esiintymään jonkinlaisena wannabe-Bukowskina - tosin vailla niitä kirjailijan lahjoja ja ominaisuuksia joita Bukowskilla oli, mutta pullollaan ihailua sitä Bukowskin käytöstä kohtaan, joka minun mielestäni edustaa silkkaa kusipäisyyttä.
Kyllästynyt kirjoitti:Hilpan avataressa näyttäisi olevan urheiluasussa juokseva nainen rannalla. Mitään pervoa tai edes puolialastonta pimua en kyseisestä kuvasta löydä.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minä en tiedä miksi sinä olet Bukowskin kirjan kannen kuvan avatareksesi valinnut.
Sen takia kun sinä et pitänyt edellisestä avatarestani joten valitsin sen sopivammaksi...
Kaapo kirjoitti:... Sanonyt ihan selkokielell että onko Bukowski kusipää vai olenko minä kusipää?
Kaapo kirjoitti:No, sullahan on "narttu" avatarenakin.![]()
Käytöskin sen mukaista.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa