Sievä Sigismund kirjoitti:Feminismi on äärivasemmistolaista viha-ideologiaa...
Sievä Sigismund kirjoitti:... Yritän tästä lähtien kirjoittaa selko kieltä erityisesti sinulle honey.
Sievä Sigismund kirjoitti:Feminismi on äärivasemmistolaista viha-ideologiaa.
Yritän tästä lähtien kirjoittaa selko kieltä erityisesti sinulle honey.
Sievä Sigismund kirjoitti:Olette ymmärtäneet taas väärin. Enhän minä teitä vihaa enkä feministejäkään. He ovat vain väärässä.
Sievä Sigismund kirjoitti:Jos feministit tavoittelisivat tasa-arvoa, sehän olisi ok. Ruokahalu onnkuitenkin kasvanut syödessä.
http://www.feministinenpuolue.fi
Joko olette allekirjoittaneet kannattajakortin?
Sievä Sigismund kirjoitti:Feministipuolue on yhtä kuin Naisasialiitto Unioni. Se todistaa vastaansanomattomasti, että feministit eivät tavoittele tasa-arvoa vaan valtaa...
Sievä Sigismund kirjoitti:... PS. Fpuolue on ilmoittanut, että he asettuvat puoluekartalla vasemmistoliiton ja vihreitten väliin.
Sievä Sigismund kirjoitti:Olet joskus änkyröinyt sitäkin tietoa vastaan, että feminismi on vasemmistolainen liike. Mitäs nyt sanot?

Mirri kirjoitti:Näyttää Kaapolla tosiaan olevan kumppani: Sigismund on toinen kirjoittaja, joka uskoo tietävänsä 'totuuden' ja 'tosiasiat' muita paremmin. Toiset vain änkyröivät, jos eivät yhdy kumppanusten näkemyksiin asioista.
Psykopatologia kirjoitti:Sinun ei tulisi vastata tuohon tyyliin. Mikä ämmää vaivaa? Koettaisit miehistyä.

Mirri kirjoitti:Kaapon kommentit ovat aivan omaa luokkaansa.
Kuten tämä:
Ainakin minä olen vain hionut verbaalisuuden sitä puolta, että vihasimmat naaraat sulkisi lopulta turpansa.

Mirri kirjoitti:Toiseen ketjuun kirjoittamasi teksti sopii hyvin näytteeksi sinun kommentoinnistasi.
Tässä kyseisen ketjun otsikko ja aihe, jonka 'asiayhteydestä' viestisi poimin:
Kaapo ja kumppanit psykopaattien sivustolla
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa