Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti: keskimääräisen palstalaisen yläpuolella, eikä minun mielestäni toisten yläpuolelle asettuminen ole toivottavaa käytöstä keneltäkään.
Miksi sitten asetut koko ajan yläpuolelleni?...
En minä sinun yläpuolellesi ole asettautunut.
Olen kritisoinut sinun käytöstäsi, ja senhän voi tehdä mistä suunnasta tahansa.Kaapo kirjoitti:... Jatkuva vähättely on toisen yläpuolelle asettumista...
En ole vähätellytkään.
Olen kysynyt sinulta perusteluja väitteillesi sekä esittänyt mielipiteeni sinun verbaalisista näytöistäsi, jotka minun mielestäni poikkeavat oleellisesti sinun omista arvioistasi.Kaapo kirjoitti:... Vai uskotko olevasi yläpuolellani ja sinun täytyy todistaa minulle ja muille että olen alapuolellasi?
Minun ei ole syytä todistella mitään, koska jokainenhan voi itse arvioida sinun ansiosi ja osaamisesi tason.
Totesin, että sinun viestiesi sisällöstä minulle tulee se vaikutelma, että sinä itse uskot olevasi muiden (tällä palstalla kirjoittavien) ihmisten yläpuolella.
Ja yllä mainitsema käsitykseni sekä saamani vaikutelma perustuu siihen, ettei mikään muu vaihtoehto anna yhtä hyvää ja yksinkertaista selitystä sinun tavallesi käyttäytyä asiattomasti ja törkeästi muita ihmisiä kohtaan.
Menes nyt todistamaan sitä verbaalisuuttasi sinne sanavarasto ketjuun. Minä olen jo SINUN leikkiäsi leikkinyt kahdesti.
Luulisi että sinulle edes on tikkuaskin verran "munaa", että vastaat huutoihisi.
Ja sinä muuten vähättelet minua kaiken aikaa. Jopa yllä olevassa viestissä.
JOS uskoisin olevani SINUN yläpuolellasia niin olisiko se kauheaa, ja pitäisikö sellainen luulo kitkeä pois?