trisse kirjoitti:No mutta miksette nyt kirjoittele niitä tarinoitanne? Ei kai se ole mikään kynnyskysymys että minä sen kirjaimen valitsin eikä Kaapo?
Ehkä tätä ketjua ei aloitettu sanaleikkejä varten.
trisse kirjoitti:No mutta miksette nyt kirjoittele niitä tarinoitanne? Ei kai se ole mikään kynnyskysymys että minä sen kirjaimen valitsin eikä Kaapo?

Mirri kirjoitti:En jaksa ryhtyä selvittämään missä kohdassa Kaapo on saanut kirjoituskiellon ja mistä syystä.
pöö kirjoitti:irmeli kirjoitti:Mitäpä sitten. Pöö on tunnettu valittaja joka foorumilla millä sen tunnen
irmeli on tunnettu riidankylväjä joka foorumilla millä sen tunnen. Liekö poronsyönnillä osuutensa.
trisse kirjoitti:Minä valitsen teille kirjaimen. Kirjain olkoon T. Nyt Kaapo, Kyllästynyt ja Sateentekijä kirjoittamaan tarinan ja lopuksi gallupilla valitsemme voittajan! Yksi ääni per postaaja.
trisse kirjoitti:Kyllästynyt! Sinut on haastettu - laita nyt se tarina. Itsehän pelin aloitit.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Kyllästynyt! Sinut on haastettu - laita nyt se tarina. Itsehän pelin aloitit.
Ei huvita. Kaapon hyökkäys vei maun koko jutusta.
trisse kirjoitti:Kylä nyt Kyllästynyt todennäköisesti ilmoittaa ettei voi osallistua ko. kisaan koska minä valitsin kisan eikä Gabriel... No, sitten nauretaan kaikki yhdessä
Ryysy kirjoitti:Hitsi, olin just kirjottamassa Trisse-runoa teellä, mutta se katosi.
Ryysy kirjoitti:Vaihteluksi ehkä Kaaposta koolla.
Kaapo kirjoitti:Muuten, mun eka "runo" ei ollut hakkumista vaan totuutta kuvaava...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa