Saanko esittäytyä

Re: Saanko esittäytyä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.10.2016 09:51

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Teitä kahta (sinua ja Riidankylväjää) ei ole vaikeaa erottaa toisistaan; Riidankylväjä osaa kirjoittaa, mutta sinä et.

Kato, ekan kerran Kyllästynyt "kehui" jotakuta. :lol:

Taas sinä esität omia luulojasi niin kuin ne olisivat kiistattomia tosiasioita.

Okei, olin "väärässä".
Olet sä minuakin (tai kirjoitustani) kerran kahassu, mutta 99.9% morkannu.

Vai oletko mielestäsi positiivista tunnustusta antava henkilö?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.10.2016 12:24

Kaapo kirjoitti:Okei, olin "väärässä".

Kehuminen, etenkin jos esiintyy ikään kuin suuren yleisön edustajana, vaikuttaa helposti toisten yläpuolelle asettumiselta - eli juuri sellaiselta mitä sinä Kaapo sangen usein teet.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.10.2016 13:08

irmeli kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Sievä Sigismund kirjoitti:Hei kaikki ihanat ihmiset. Olen Sievä Sigismund ja haluaisin liittyä viehättävään seuraanne.

Tämän ketjun perusteella olisi järkevintä heittää heittää sinut ulos. Tai vaieta kuoliaaksi.

Varmaan olisi parempi, että nyt sinä Mirri vaikenet.
Miehenkipeytesi alkaa olla jo huvittavaa laatua.

Irmeli, otan viestisi talteen mutten sano mitään.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.10.2016 14:11

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Okei, olin "väärässä".

Kehuminen, etenkin jos esiintyy ikään kuin suuren yleisön edustajana, vaikuttaa helposti toisten yläpuolelle asettumiselta - eli juuri sellaiselta mitä sinä Kaapo sangen usein teet.

Tosiasiat on vaikeita hyväksyä.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.10.2016 14:13

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kehuminen, etenkin jos esiintyy ikään kuin suuren yleisön edustajana, vaikuttaa helposti toisten yläpuolelle asettumiselta - eli juuri sellaiselta mitä sinä Kaapo sangen usein teet.

Tarkoittaako tuo sitä, että sinä katsot de facto olevasi muiden kirjoittajien yläpuolella?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.10.2016 14:18

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kehuminen, etenkin jos esiintyy ikään kuin suuren yleisön edustajana, vaikuttaa helposti toisten yläpuolelle asettumiselta - eli juuri sellaiselta mitä sinä Kaapo sangen usein teet.

Tarkoittaako tuo sitä, että sinä katsot de facto olevasi muiden kirjoittajien yläpuolella?

Jos olisin niin olisiko se sinusta hyvin kauheaa ja sellainen luulo täytyisi ilmanmuuta kitkeä pois?
"De facto", haahaa vittu mitä snobbailua... :lol:
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.10.2016 14:21

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Tarkoittaako tuo sitä, että sinä katsot de facto olevasi muiden kirjoittajien yläpuolella?

Jos olisin niin olisiko se sinusta hyvin kauheea ja sellainen luulo täytyisi ilmanmuuta kitkeä pois?

Perusteettomat luulot ovat jokseenkin poikkeuksetta haitallisia sekä ihmiselle itselleen että kaiklle hänen lähettyvilleen joutuville.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.10.2016 14:24

Kyllästynyt kirjoitti:Perusteettomat luulot ovat jokseenkin poikkeuksetta haitallisia sekä ihmiselle itselleen että kaiklle hänen lähettyvilleen joutuville.

Myös omat luulot toisten perusteettomuudesta ovat haitallisia.
Totuus on katkera pala.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.10.2016 14:28

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Perusteettomat luulot ovat jokseenkin poikkeuksetta haitallisia sekä ihmiselle itselleen että kaiklle hänen lähettyvilleen joutuville.
Myös omat luulot toisten perusteettomuudesta ovat haitallisia.
Totuus on katkera pala.

No, sittenhän sinä voit valaista minua ja kertoa millä perusteella sinä katsot olevasi muiden (täällä kirjoittavien) ihmisten yläpuolella.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.10.2016 14:34

No, mutta nythän sinä teet oletuksia.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.10.2016 14:35

Kaapo, sanoit, että totuus on katkera pala ja tosiasiat on vaikea hyväksyä.

Mikä 'totuus' ja mitkä 'tosiasiat'; kuka ne määrittelee ja millaisilla mittareilla?
Ja vielä: miksi 'totuus' tai 'tosiasiat' olisivat kielteisiä, nehän voivat olla yhtä hyvin myönteisiä - eivät ollenkaan katkeria paloja tai vaikeasti hyväksyttäviä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.10.2016 14:38

Kaapo kirjoitti:No, mutta nythän sinä teet oletuksia.

Oletuksiahan tehdään aina, mutta perusteettomat luulot ovat eri asia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.10.2016 14:39

Totuus riippuu siitä "ikkunasta" mistä katsoo vaikka "klasit olisi aivan huurussa".
AIvan varmasti Kyllästyneen totuus eroaa minun totuudestani. Uskon että muutaman muunkin.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.10.2016 14:40

Kyllästynyt kirjoitti:

Sinä luulit perusteettomasti, että minä luulen jotain.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.10.2016 15:01

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Sinä luulit perusteettomasti, että minä luulen jotain.

Minun oletukseni perustuvat sinun käytökseesi ja sinun sanoihisi.

Mihin sinun luulosi omasta paremmuudestasi (tämän palstan muihin kirjoittajiin verrattuna) perustuvat?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.10.2016 15:32

Kyllästynyt kirjoitti:Minun oletukseni perustuvat sinun käytökseesi ja sinun sanoihisi.

Mihin sinun luulosi omasta paremmuudestasi (tämän palstan muihin kirjoittajiin verrattuna) perustuvat?

Minunkin oletukseni perustuvat sinun käytökseesi ja esintymiseesi palstalla.
Uskotko Kyllästynyt olevasi keskimääräisen palstalaisen yläpuolella tai minun yläpuolellani?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.10.2016 15:40

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Minun oletukseni perustuvat sinun käytökseesi ja sinun sanoihisi...

Minä en tiedä mitä sinä oletat, mutta minun oletukseni siitä, että sinä itse ajattelet olevasi muita tällä palstalla kirjoittavia osaavampi, kyvykkäämpi tai jotenkin muuten lahjakkaampi, perustuu sinun kirjoitustesi sävyyn ja sanomaan.
Kaapo kirjoitti:... Uskotko Kyllästynyt olevasi keskimääräisen palstalaisen yläpuolella tai minun yläpuolellani?
En ajattele olevani keskimääräisen palstalaisen yläpuolella, eikä minun mielestäni toisten yläpuolelle asettuminen ole toivottavaa käytöstä keneltäkään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.10.2016 15:45

Kyllästynyt kirjoitti: keskimääräisen palstalaisen yläpuolella, eikä minun mielestäni toisten yläpuolelle asettuminen ole toivottavaa käytöstä keneltäkään.

Miksi sitten asetut koko ajan yläpuolelleni?
Jatkuva vähättely on toisen yläpuolelle asettumista.
Vai uskotko olevasi yläpuolellani ja sinun täytyy todistaa minulle ja muille että olen alapuolellasi?
Kaapo

ViestiKirjoittaja irmeli » 21.10.2016 15:59

Mirri kirjoitti:
irmeli kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Sievä Sigismund kirjoitti:Hei kaikki ihanat ihmiset. Olen Sievä Sigismund ja haluaisin liittyä viehättävään seuraanne.

Tämän ketjun perusteella olisi järkevintä heittää heittää sinut ulos. Tai vaieta kuoliaaksi.

Varmaan olisi parempi, että nyt sinä Mirri vaikenet.
Miehenkipeytesi alkaa olla jo huvittavaa laatua.

Irmeli, otan viestisi talteen mutten sano mitään.

Niin se Neitsyt Mariakin tallensi kaiken sydämeensä.
irmeli

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.10.2016 16:01

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti: keskimääräisen palstalaisen yläpuolella, eikä minun mielestäni toisten yläpuolelle asettuminen ole toivottavaa käytöstä keneltäkään.

Miksi sitten asetut koko ajan yläpuolelleni?...

En minä sinun yläpuolellesi ole asettautunut.
Olen kritisoinut sinun käytöstäsi, ja senhän voi tehdä mistä suunnasta tahansa.
Kaapo kirjoitti:... Jatkuva vähättely on toisen yläpuolelle asettumista...

En ole vähätellytkään.
Olen kysynyt sinulta perusteluja väitteillesi sekä esittänyt mielipiteeni sinun verbaalisista näytöistäsi, jotka minun mielestäni poikkeavat oleellisesti sinun omista arvioistasi.
Kaapo kirjoitti:... Vai uskotko olevasi yläpuolellani ja sinun täytyy todistaa minulle ja muille että olen alapuolellasi?

Minun ei ole syytä todistella mitään, koska jokainenhan voi itse arvioida sinun ansiosi ja osaamisesi tason.
Totesin, että sinun viestiesi sisällöstä minulle tulee se vaikutelma, että sinä itse uskot olevasi muiden (tällä palstalla kirjoittavien) ihmisten yläpuolella.
Ja yllä mainitsema käsitykseni sekä saamani vaikutelma perustuu siihen, ettei mikään muu vaihtoehto anna yhtä hyvää ja yksinkertaista selitystä sinun tavallesi käyttäytyä asiattomasti ja törkeästi muita ihmisiä kohtaan.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet