Sievä Sigismund kirjoitti:Mutta ihana, pörröinen Mirri. Mikä saa sinut noin epäluuloiseksi?
Siinäpä pulma.
Sievä Sigismund kirjoitti:Mutta ihana, pörröinen Mirri. Mikä saa sinut noin epäluuloiseksi?

Sievä Sigismund kirjoitti:Hei kaikki ihanat ihmiset. Olen Sievä Sigismund ja haluaisin liittyä viehättävään seuraanne.
Sateentekijä kirjoitti:Minä en ryhdy minkäänlaiseen väittelyyn ko henkilön identiteetistä. Hän olkoon Sievä Sigismund ja sellaisena minua tyydyttää:)
Edesmenneen Sigmund Freudin kanssa hänellä tuskin on juurikaan yhtäläisyyksiä , vaikka joku sellaisenkin olettamuksen tuossa esitti.
Sievä Sigismund kirjoitti:Hei kaikki ihanat ihmiset. Olen Sievä Sigismund ja haluaisin liittyä viehättävään seuraanne.

Sievä Sigismund kirjoitti:Härregud neito .kissi! Miksi oletat minut joksikin Kalleksi ja miksi olet noin vihainen?
Sateentekijä kirjoitti:Aivan sama , kunhan ei heittäydy rovologiseksi.
Sievä Sigismund kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Tervetuloa minultakin.
Kiitos kaunis Hilppa.
.Kissi kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:Härregud neito .kissi! Miksi oletat minut joksikin Kalleksi ja miksi olet noin vihainen?
jumalainen uros, en voisi koskaan olla sinulle vihainen, sanani olivat vain kiihkon siemeniä.
Mirri kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:Oi kiitos kauniit naiset ja kohtelias härra.
Olen niin iloinen, kun Sievä Sigismund otetaan avosylin vastaan.
Minä en ota sinua avosylin vastaan; olet liian lipeväkielinen ja muutenkin vastenmielinen viesteistäsi päätellen.
Taas joku 'uusi'/vanha kirjoittaja, joka tulee foorumille viihdyttämään itseään toisten kustannuksella. 'Ensiesiintymisesi' vaikuttaa niljakkaalta, mutta vielä niljakkaammaksi se menee, jos satut olemaan kirjoituskiellossa ja työnnyt tänne toisella nimimerkillä.
.Kissi kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:Hei kaikki ihanat ihmiset. Olen Sievä Sigismund ja haluaisin liittyä viehättävään seuraanne.
ja paskat, Kallehan se siinä -ihan ite. Sulle ei kyllä kohta kunnian kukko laula, riiviö!!
Mirri kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:Hei kaikki ihanat ihmiset. Olen Sievä Sigismund ja haluaisin liittyä viehättävään seuraanne.
Tämän ketjun perusteella olisi järkevintä heittää heittää sinut ulos. Tai vaieta kuoliaaksi.
Kaapo kirjoitti:Ihan vaan siltä varalta tytöt, JOS joku luulee tätä herrasmiestä minuksi, niin ei ole Kaapo hän.
Veikkaan kuitenkin että urospuolinen kun kaikki misut pölähti hetkessä paikalle.
Kyllästynyt kirjoitti:Teitä kahta (sinua ja Riidankylväjää) ei ole vaikeaa erottaa toisistaan; Riidankylväjä osaa kirjoittaa, mutta sinä et.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Teitä kahta (sinua ja Riidankylväjää) ei ole vaikeaa erottaa toisistaan; Riidankylväjä osaa kirjoittaa, mutta sinä et.
Kato, ekan kerran Kyllästynyt "kehui" jotakuta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa