Mirri kirjoitti:Vaikka Trasseli onkin Englannista, voisi ylävitonen olla hyödyllisempi opetettava kuin vastaava englanniksi.
trisse kirjoitti:Tykkääkö hän niistä toisista koirista?
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Tykkääkö hän niistä toisista koirista?
Trasseli on kaikkien kaveri.

Psykopatologia kirjoitti:Nyt Trasselista kuoriutui pitkäsäärinen missi!
(lihavointi minun)Kyllästynyt kirjoitti:Ehdotan lukijoille seuraavaa leikkiä:
Joku kirjoittaja valitsee jonkin aakkosen (poislukien kirjaimet b, c, d, f, g, x, z ja å), ja toisten tehtävä on kirjoittaa mahdollisimman pitkä, ja ainakin jollakin tavalla lauseet yhteen sitova "looginen" tarina, jonka kaikki sanat alkavat kyseisellä kirjaimella.
Erityisesti Sateentekijälle muistutan, ettei tällainen ole mikään tarina:
"Virpi vei viivottimen Veijolle. Viili valui viiden villin veljeksen vaatteille. Vanhana vaari valitti viisaudenhampaitaan vihlovan"
Ja koska Kaapo on esittänyt olevansa verbaalisesti hyvin lahjakas, ehdotan että hän valitsee ensimmäisen kirjaimen.

(lihavointi minun)Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:... En ole esittänyt olevani hyvin lahjakas. Olen sanonut lukeneeni paljon kirjoja, enimmät nuoruudessa.
Mutta itse kerjäsit.
Ole hyvä!
En ole kerjännyt sinulta mitään.
Tosiaan, olet oikeassa. Sinä et ole sanonut olevasi verbaalisesti hyvin lahjakas. Olet vain sanonut olevasi "verbaalisesti hieman keskimääräistä älykkäämpi" viewtopic.php?f=16&t=17997&p=270007&hilit=+verbaalisesti#p270007
Ja olisihan sen aivan hirveää jos sattuisinkin olemaan hieman verbaalisesti keskimääräistä älykkäämpi.
Toki sellainen luulo täytyy pois kitkeä.

irmeli kirjoitti:Et sitten touhussasi huomannut että otin lapsenomaisen-sanan uusista sanoista joita otetaan yleisesti käyttöön ensi vuonna.
Lista on tässä ketjussa jossakin kohin.

Mirri kirjoitti:(lihavointi minun)Kyllästynyt kirjoitti:Ehdotan lukijoille seuraavaa leikkiä:
Joku kirjoittaja valitsee jonkin aakkosen (poislukien kirjaimet b, c, d, f, g, x, z ja å), ja toisten tehtävä on kirjoittaa mahdollisimman pitkä, ja ainakin jollakin tavalla lauseet yhteen sitova "looginen" tarina, jonka kaikki sanat alkavat kyseisellä kirjaimella.
Erityisesti Sateentekijälle muistutan, ettei tällainen ole mikään tarina:
"Virpi vei viivottimen Veijolle. Viili valui viiden villin veljeksen vaatteille. Vanhana vaari valitti viisaudenhampaitaan vihlovan"
Ja koska Kaapo on esittänyt olevansa verbaalisesti hyvin lahjakas, ehdotan että hän valitsee ensimmäisen kirjaimen.
Kyllästynyt, oliko viestilläsi jokin muukin tarkoitus kuin toisten kirjoittajien piikittäminen?
Ketjussa keskusteltiin asiaa, mutta sinä päätitkin 'panna leikiksi'. Miksi teit niin?
Tuli vielä mieleeni... Leikkiin kutsuusi vastasivat molemmat, Sateentekijä ja Kaapo. Eivätkä kumpikaan mitenkään huonolla sanataiteellisella näytöllä.

trisse kirjoitti:Mitä se sana tarkoittaa?![]()
Minua on kutsuttu lapsenomaiseksi mutta olenko myös lapsentahtinen? Vai kuvaako se jotain tilannetta?
irmeli kirjoitti:En kyllä tiedä ja en viitsi katsoa googlella, kun menee sitten viehätys koko sanaan.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, oliko viestilläsi jokin muukin tarkoitus kuin toisten kirjoittajien piikittäminen?...
Koska halusin ruokkia keskustelua sanavarastoista.Mirri kirjoitti:... Ketjussa keskusteltiin asiaa, mutta sinä päätitkin 'panna leikiksi'. Miksi teit niin?...
Mirri kirjoitti:... Tuli vielä mieleeni... Leikkiin kutsuusi vastasivat molemmat, Sateentekijä ja Kaapo. Eivätkä kumpikaan mitenkään huonolla sanataiteellisella näytöllä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa