Syyttelyn tärkeys

Re: Syyttelyn tärkeys

ViestiKirjoittaja trisse » 13.10.2016 12:27

Taidat asua Amerikoissa?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 13.10.2016 12:34

Kuten tästä näkee niin ei Kyllästyneen kaikki riidat kyllä minun vikani ole. Kaapokin tuli palstalle tietämättä mistään mitään ja heti ovat Kyllästyneen kanssa toistensa kurkussa kiinni. Aiemmin Kyllästynyt yritti väittää että kaikki on minun vikani mutta tulos on ihan sama uusilla.
trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.10.2016 13:26

Hämmästyttävän epätarkkaa analyysiä: vedät mutkia suoraksi etkä erottele erilaisia tapauksia riittävästi. Luulen, että myös luet tai muistat tekstejä epätarkasti.

Kaapo ei taida käsittää, että hän on vielä vastaus-boikitossani epäasiallisuuksiensa vuoksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse » 13.10.2016 14:09

Mikset kiinnitä minuun mitään huomiota?
trisse

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.10.2016 14:21

Kenellekköhän tuo Luukkosen komentti oli?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.10.2016 14:27

Trisselle. - Voisin ruveta sinulekin paremmin vastataamaan, ettet olisi tuollainen runkkari-homo, jolla järki kasvaa perseestä.

Lähden nyt salille muutamaksi tunniksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja irmeli » 13.10.2016 14:36

paskaa
Viimeksi muokannut irmeli päivämäärä 13.10.2016 16:09, muokattu yhteensä 1 kerran
irmeli

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.10.2016 15:04

irmeli kirjoitti:Mie voin vartioida foorumia sen aikaan mutta kello 16.30 jatkuu erotukset, joten tule siihen mennessä takasin.
Jos mie nukahdan, vartioi sie Trisse.

Ookkona piilotettuna?
Yhteensä 10 käyttäjää paikalla :: 2 rekisteröitynyttä, 1 piilotettua ja 7 vierailijaa (Tieto perustuu viimeisen 5 minuutin aikana olleisiin aktiivisiin käyttäjiin)
Eniten yhtaikaisia käyttäjiä on ollut 102 kpl, 09.05.2013 22:30

Rekisteröityneet käyttäjät:
Google [Bot], Kaapo
Selite: Ylläpitäjät, Valvojat, Vierailijat, Uudet käyttäjät
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.10.2016 15:06

Psykopatologia kirjoitti:Trisselle. - Voisin ruveta sinulekin paremmin vastataamaan, ettet olisi tuollainen runkkari-homo, jolla järki kasvaa perseestä.

Lähden nyt salille muutamaksi tunniksi.

Paino sanalla ettet (ei suinkaan ellet).
Tämä siis siältää lupauksen että Trisse saa jatkossa parempia vastauksia.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.10.2016 15:18

Kaapo, miksi heittäydyit tyhmäksi? Vai pitäisiköhän sanoa: aloit leikkiä tyhmää.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.10.2016 15:47

Mirri kirjoitti:Kaapo, miksi heittäydyit tyhmäksi? Vai pitäisiköhän sanoa: aloit leikkiä tyhmää.

Koska?
Siis tossa edellisessä viestissäkö?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.10.2016 16:00

Kaapo kysyy: "Kenellekköhän tuo Luukkosen komentti oli?".
Psykopatologia vastaa Kaapon kysymykseen: "Trisselle. - Voisin ruveta sinulekin paremmin vastataamaan, ettet olisi tuollainen runkkari-homo, jolla järki kasvaa perseestä.".

Kaapo ryhtyy leikkimään tyhmää välttääkseen ottamasta vastaan hänelle suunnattua epämiellyttävän tuntuista vastausta. Näin minun tulkintani mukaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.10.2016 16:06

Jaa se oli minulle?
Aina parempi. Nythän mä rupeen saamaan Luukkoselta vastauksia.
Homorunkkari?
No, nyt tulee ymmärrettävää puhetta.
Kaapo

ViestiKirjoittaja irmeli » 13.10.2016 16:13

Mirri kirjoitti:Kaapo kysyy: "Kenellekköhän tuo Luukkosen komentti oli?".
Psykopatologia vastaa Kaapon kysymykseen: "Trisselle. - Voisin ruveta sinulekin paremmin vastataamaan, ettet olisi tuollainen runkkari-homo, jolla järki kasvaa perseestä.".

Kaapo ryhtyy leikkimään tyhmää välttääkseen ottamasta vastaan hänelle suunnattua epämiellyttävän tuntuista vastausta. Näin minun tulkintani mukaan.

Mitäs se Mirri leikkisi, jos haukuttaisiin esim. vitun huoraksi?
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.10.2016 16:45

irmeli kirjoitti:Mitäs se Mirri leikkisi, jos haukuttaisiin esim. vitun huoraksi?

Psykopatologia käsittääkseni käytti vastauksessaan Kaapolle samaa tyyliä, jota Kaapo on tällä foorumilla käyttänyt joitakin kirjoittajia kohtaan niin sanoin kuin myös kuvin.
Mirri

ViestiKirjoittaja irmeli » 13.10.2016 16:53

Minusta Psykopatogia antoi nyt mallin miten voimme toisiamme puhutella täällä, saatanan runkkariakka.
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.10.2016 17:15

irmeli kirjoitti:Minusta Psykopatogia antoi nyt mallin miten voimme toisiamme puhutella täällä, saatanan runkkariakka.

Mallioppiminen on tyypillistä lapsille, ei aikuisille. Aikuisilla toimii harkintakyky ja myös tilannetaju: mietitään itse oman pään sisällä mitä kaikkea kannattaa omaksua ja mitä ei.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.10.2016 17:19

trisse kirjoitti:... Blogijahtaaminen ja suomi24 synnyttivät itseaiheuttamaasi kiusaamista josta syytit minua...

Ei ole tapahtunut mitään "blogijahtaamista" - vai viittaatko kenties niihin solvausviesteihin joita sinä kirjoitit minulle ja minusta. Epäilen, että et.
Mutta kerropa minulle, kuka sitten on syypää siihen, että sinä kirjoitit minusta ja minuun liittyen sekä palstallasi että blogissasi? Minä en olisi riviäkään kirjoittanut kummassakaan, ellet sinä olisi ryhtynyt siellä(kin) minua nimittelemään ja solvaamaan.
Lisäksi väitteesi siitä, että olisit vain yhden kerran nimitellyt minua haisevapilluiseksi huoraksi, on todella paksu valhe; sinä kirjoitit luultavasti satoja saman sisältöisiä viestejä minulle ja minusta. Nyt kuitenkin silmät kirkkaina väität, että vain yhden kerran sinä noin olisit sanonut!
trisse kirjoitti:... Koska aloit saada merkitystä vasta 2006 niin en muista missä merkeissä alun perin törmäsimme toisiimme ja mistä riita alkoi...

Tähänkin kysymykseen olen sinulle vastannut varmaan kymmenen kertaa, mutta aina sinä vain väität, ettei sinulla ole muka aavistustakaan siitä mistä se alkoi.
Se alkoi siitä, että sinä (ja Minh, joka astui myös kuvioon mukaan) ryhdyitte pilkkaamaan minun kirjoituksiani mm. "idiootin kirjoittamiksi".
trisse kirjoitti:... Ellei niin lopetetaanko tämä tähän kun olemme kaikki neljä - sinä, minä, kis ja sateentekijä - saaneet mielemme pahoitetuksi? Voidaan jatkaakin mutta aletaan käydä vuorosanoja jotka on jo tarkalleen tälläisinä käyty läpi erinäisiä kertoja aiemminkin.

Minä en tähän ole halunnut palata, mutta Kissin törkeät syytökset heittivät taas bensaa liekkeihin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.10.2016 17:24

trisse kirjoitti:Kuten tästä näkee niin ei Kyllästyneen kaikki riidat kyllä minun vikani ole. Kaapokin tuli palstalle tietämättä mistään mitään ja heti ovat Kyllästyneen kanssa toistensa kurkussa kiinni. Aiemmin Kyllästynyt yritti väittää että kaikki on minun vikani mutta tulos on ihan sama uusilla.

Mikä logiikka tuossa sinun mielestäsi on?
Sinä kävit minun kimppuuni Tukiasemalla - ja minä olen sinun mukaasi sen joko ansainnut tai aiheuttanut - tai kumpaakin.
Nyt on siis sekin minun syytäni, että Kaapo kirjoittaa ja postaa palstalla törkyä?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja irmeli » 13.10.2016 17:43

Mirri kirjoitti:
irmeli kirjoitti:Minusta Psykopatogia antoi nyt mallin miten voimme toisiamme puhutella täällä, saatanan runkkariakka.

Mallioppiminen on tyypillistä lapsille, ei aikuisille. Aikuisilla toimii harkintakyky ja myös tilannetaju: mietitään itse oman pään sisällä mitä kaikkea kannattaa omaksua ja mitä ei.

Eipä tuo sunkaan malli niin aikuismaista ollut, kun kopioit runkkuhomo-kirjoituksen. Minusta aikuisten, joita täällä nyt ei juuri ole, voi puhutella toista hänen arvolleen sopivasti. Eli, kun sinä näyt hyväksyvät tuollaiset kirjoitukset, on varmaan sopivaa, että sua nimittelen nyt vaikka runkkariakaksi.
irmeli

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet