Nyt tulee pitkästi paskaa!
Kyllstynyt rakastaa vääntö ja alistamista. Siitä johtuen hän ei edes halua kokeilla vaihtoehtoja. Ei edes viikon paussi viesteissä minulle ole kokeilemisen arvoista. Kyllästynyt rakastaa valtaa. Valtaa osoittaakseen pitää jatkuvasti alistaa muita. Jos minä en ole kohdalla niin alkaa vääntö jonkun muun kanssa. Kyllästyneen pitää saada aina lyödä. Tämä on selvää kaikille muuille paitsi Kyllästyneelle itselleen. Näyttöjä on palstalla vaikka kuinka paljon.
PP ei puutu kyllästyneen toimiin, koska hän ei kiroile ja keskustelee ”sivistyneesti”.
Kyllästyneen tuhoamisvimma kuitenkin näkyy selkeästi liki kaikkialla missä hän liikkuu.
PP ei vastaa kysymyksiin miksi kaikki tämä sallitaan.
Olen ymmärtänyt että hän on perustanut bannien jälkeen muualta Kyllästyneen kanssa yhteisen foorumin. Onko syynä se että nöin molemmat saa vapaasti toteuttaa omia viettejään ilman ulkopuolista kontrollia?
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jos Kaapo kirjoittaa törkeyksiä, en minä aio olla niihin puuttumatta.
Millä perusteella minun pitäisi vaieta Kaapon asiattomuuksista?
Kokeiluna...
En lähde kokeilemaan mitään sellaista jonka tiedän aiheuttavan minulle pitkäaikaista, tai jopa pysyvää, tuskaa.
Olen kauan aikaa sitten luvannut itselleni, etten enää koskaan anna kenenkään käydä minun kimppuuni niin, ettei siitä seuraa hyökkääjälle jotakin vaivaa tai hankaluuksia.
trisse kirjoitti:... Tämä sinun vääntötekniikkasi saadakseen puheena olevat asiat loppumaan on uskomattoman tehoton. Oletko ikinä miettinyt sitä?
Oletko sinä koskaan miettinyt sitä, että tuo asia riippuu siitä kenen kannalta asiaa katsoo?
Uni kirjoitti:Kaipaan Jaskaa ja Kahvia.
untuva kirjoitti:Kaipaan Kahvia.
Kaapo kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Tuli huudettua kun te kaksi olette niin toistenne lumoissa, ettette näe enää tavallista kirjoitusta.
Miten sinä edes kehtaat puhua "toistenne lumoissa olemisesta", kun kyse on äärimmäisen epämiellyttäväksi koetusta aiheesta???
Ainakin osassa banninsa jälkeisissäkin teksteissä Kaapo esittää toden tuntuisesti, että Kyllästyneellä olisi jotain salaista intressiä häneen (seiväshyppääjätär ym.) yms. Toisin sanoen Kaapo ignoroi jatkuvasti toisen kannan, mikä on sietämätöntä ja täysin sopimatonta tällä foorumilla. Kaapon esittämä ei pohjaa mihinkään analyyttisesti esiin tuotuun vaan on ikään kuin ilmoitusasia. Hänelle kaikki tämä tuntuu olevan leikin luontoista ja nautittavaa.
No nyt tuli taas virallinen vastaus.
Kyllä sun naamas ja mainees nyt on pelastettu.
Loogisesti ja analyyttisesti voi vasta SAMAAN ASIAAN kaksi tai kolme kertaa.
Et ilmeisesti ymmärrä ivaa tai sarkasmia. Kyseinen haahka ei herätä minussa pienintäkään erottista tunnetta.
Kaikki kyseiset kommentit on
vastapainoa Kyllästyneen jatkutkuvalle nalkuttamiselle ja sairaaloiselle perässä hiihtämiselle.
Se alkoi päivästä yksi ja on jatkunut siitä eteenpäin.
(Söörtsi sanojasi "joukkopsykoosi on muodostumssa." Löydät lisää näkökulmaa.)
Niin se on tehnyt jokaisen muun jannun perässä täällä. "
Nuuskinut persettä ja roikkunut palleissa".
(YMMÄRRÄTKÖ SYMBOLIIKKAA?)
Kaikki aktiiviset urospuoliset ovat palstalta poistuneet.
Kyllästynyt on liki aina palstaväännöissä mukana ja niiden aktiivisena alkuunpanija.
Kun minä en ole paikalla hän todenäköisesti hakee uuden kohteen.
Kiersit kuitenkin kysymykseni.
Onko mielestäsi suotavaa, että 95% hänen viesteistään on hyvin negatiivissävytteistä ihmisjahtia?
Siis sinun moderaattorisi jahtaa päätöimisesti joitain henkilöitä.
Pääasiallinen tarkoitus, itsetunnon vaurioittaminen ja henkilöiden satuttaminen.
Miksi kyseinenn henkilö saa tehdä jokaisesta haluamastaan ketjusta oman henkilökohtaisen "vääntöketjunsa"?
Eli kaikista niistä mihin minä osallistun.
Mieti tarkkaan ennen kuin vastaat.
Ulospäin tämä palstatilenne nimittäin näyttää hyvinkin selkeältä.
Täällä on muuten moni sanonut, että palsta tuottaa enemmän tuskaa ja ongelmia kuin apua.
Tästä oli muistaakseni oma topikkikin, taisin avata tai ainakin esitin kysymyksen.
Enemistö taisi olla negatiivisella puolella palsta-annissa.
Ja suuri syy siihen on tämä sinun muualta bannittu "kuningattaresi", sekä pari muuta päälle päsmäriä.
Banneista puheenollen.
Olethan itsekkin sellaiset kuulemma saannut, joten turha yrittää lyödä "bannileimalla".
Halpamaista kommentointia osaltasi, kun oletus on että en vastaa. (Koska ilmoitin poistuvani.)
Hakuja: Näyttää siltä että kyllästynyt on omassa elämässään kokenut omasta mielestään suurta vääryyttä ja kostaa sitä purkautumalla kaikkiin miespuolisiin jolla on hänen hipiäänsä ”loukkaava” tyyli kirjoittaa, siis silloin kun hän PÄÄTTÄÄ provosoitua ja tarvitsee tekosyyn. (Sietokyky luokkaa ”ammattiprovosoituja”). Palstalta ovat joutuneet katoamaan kaikki miespuoliset vakiokirjoittajat. Kyllästyneelä on kaikissa tapauksissa ollut suuri osuus asiaan.
Voisitko Kyllästynyt kertoa kuka tai ketkä ovat nuo miespuoliset henkilöt jotka ovat kohdelleet sinua elämässäsi huonosti ja miksi kostat siviilissä kokemaasi pahaa palstan kaikkiin miehiin?
Palstatoiminnastasi saa vahavn käsityksen, että olet ns. ”ammattiuhriutuja” joka tunkee väkisin kahinoihin ottamaan turpaansa.
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=en+anna+kenenkään+enää&start=20
Kaapo kirjoitti:Kyllästyneelle:
Se on SYMBOLIIKKAA!
Siunulla on kaikkiin urospuolisiin kohdistuva jahti jos he saavat palstalla asemaa tai huomiota,
paitsi ylläpitäjään, sen persettä kannattaa nuolla.
Kahviakin Kissi kaipasi. Sinulla linee sormesi pelissä siinäkin häädössä.
Ja Jaskakin oli joidenkin keskuudessa pidetty.
Eli pallit pois, kastrointi täytyy tehdä, että täällä saa kirjoittaa.
Kyllä sinä semmonen kivesten leikkaaja olet.
(Ja taas tämä on symboliikkaa.)
Viis siitä mitä muut haluaa.
Täällä toimitaan niinkuin Kyllästynyt haluaa ja määrittelee, sanoja, aiheita ja sanamuotoja myöten.
trisse kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Kiersit kuitenkin kysymykseni.
Onko mielestäsi suotavaa, että 95% hänen viesteistään on hyvin negatiivissävytteistä ihmisjahtia?
Siis sinun moderaattorisi jahtaa päätöimisesti joitain henkilöitä.
Pääasiallinen tarkoitus, itsetunnon vaurioittaminen ja henkilöiden satuttaminen
Tässä on oma pointtinsa. Olihan esim. silloin kun hain toimistotöitä Kyllästyneen todella tärkeä osoittaa minulle etten osaa mitään niin hyvin kyetäkseni saamaan tai ainakaan suorittamaan niitä. Sittemmin olen tehnyt niitä ihan ok. Ei missään ole vaadittu kymmensormijärjestelmää tms. Tuolloinkaan perässäni oleminen ei johtunut jostain sovinismistäni vaan hänelle oli tärkeää ainoastaan vaurioittaa itsetuntoani (vaikka samaan aikaan syyllisti siitä etten käy töissä!) Vahingoittamisen halu on yksi motiivi kaiken tälläisen taustalla. Ei ainoa mutta yksi.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kyllä minulla on elämä, mutta koska olen tässä elämässäni päättänyt, etten enää koskaan anna kenenkään kiusata minua ja selvitä siitä seuraamuksitta, minulle on tärkeää, että saan kiusanneet vastuuseen teoistaan - tai ainakin tajuamaan sen, ettei olisi kannattanut kiusaamaan ryhtyä.
Hyvä päätös ja periaate, mutta olen tainnut aikaisemminkin todeta tavastasi toteuttaa noita: toistaiseksi toimintatapasi on johtanut vain uusiin ja uusiin riitoihin samoista asioista - olisiko ehkä syytä tarkistaa metodeja rakentavampaan suuntaan?
Aloittamiani ketjuja:
Sanavarstosi:
viewtopic.php?f=16&t=18147Ongelmat alkoi tässä ketjussa Kyllästyneen ilmestyttyä paikalle. Hän haastoi minut ja väitti minun esiintyneen muutoin kuin olen. Hänen jatkuava tavoittensa on todistaa verbaalinen ”kyvyttömyyteni” ja pyrkiä närvertämään itsetuntoani sen suhteen. Näytöt kuitenkin puhuu muuta.
Hänen kyseinen ”leikkinsäkin” on todennäköisesti (ehkä) testi jostain ja tietyn sanamäärän kirjoittaneet luokitellaan eri verbaalisuuden asteilla. Halpamainen yritys kuitenkin ”haastaa” meni pieleen koska kirjoitin riittävän pitkän, loogisen ja todellisuuten perustuvan tarinan ”k” kirjainta käyttäen. Nyt ketjussa keskustellaan etupäässä Kylästyneen typerästä koirasta ja sen ”sanavarastosta”. Kyllästynyt onnistui pyrkimyksessään pilata toimiva keskustelu ja varastaa areena ommalle keekoilulleen.
Tuhoaako palsta systeemiälykkyyden?:
viewtopic.php?f=16&t=18025Tässä Kyllästynyt tuli välittömästi mädättämään keskustelua. Hän myös valehtelee että heti ensimmäinen viestini olis ollut seksuaalinen. Ei ollut eikä ollut moni muukaan viesti sen jälkeen.
Viesteistä on tullut seksuaalisia vasta sen jälkeen kun Kyllästynyt on ruvennut järjestelmällisesti käymään ryysyyni kiinni.
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Minä käyn ryysyyn vasta sitten kun omiini on käyty...
Sinun viestisi tällä palstalla ovat täyttäneet seksuaalisen häirinnän tuntomerkit jo ensimmäisistä viesteistäsi lähtien.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Minä käyn ryysyyn vasta sitten kun omiini on käyty...
Sinun viestisi tällä palstalla ovat täyttäneet seksuaalisen häirinnän tuntomerkit jo ensimmäisistä viesteistäsi lähtien.
Kaapo kirjoitti:... Paras vaihtoehto on jättää minut rauhaan...
Millä perusteella sinun seksuaalistä häirintää sisältävät viestisi olisi pitänyt jättää/pitäisi jättää huomiotta?
Kaiva ne ensimmäiset viestit.
Sanoin jo aikaisemmin. Närkästelemällä saat lisää.
Haluatko lisää?
Haluat, koska pidät siitä. Pidät torasta ja vääntämisestä.
Positiivisuus sinulla ei kanna paria viestiä pitemmälle, mutta negatiivisuus liidättää sinua maailman ääriin.
95% viesteistäsi on ihmisjahtia.
”Vääntö” lakkaa tähän rautalankamalliin:
Kaapo kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En halua sanoa.
Väännän taas rautalankaa.
Minä olen käynnyt "päällesi" täällä koska koin arviosi aikaisemmin epäoikeudenmukaiseksi, väärärksi ja leimaavaksi.
Tuo ei ole varmaan kovin vaikeaa ymmärtää tai asettua toisen asemaan.
Miltä tuntuu nyt? (Näihin ei tarvitse vastaa julkisesti vaikka kysymyksissä onkin kysymysmerkki.)
Miltä tuuntuu kun olen niskassasi kiinni ja joku ahdistaa sinua joka oikeasti kykenee?
Tämän jälkee kerro se sama tunne noin kolmellasadalla niin saat käsityksen missä määrin "moderaattorisi" on ollut niskassani kiinni ja ahdistanut minua. Ensimmäisestä päivästä lähtien,
"vaikka EI edes tunne minua". (Heti alussa kuvitteli harhaisesti Kahviksi.)
Miltä tuntuisi jos minä olisin koko ajan niskassasi kiinni, joka päivä, riippumatta sitä mitä sanot ja tätä jatkuisi pitkälle toista vuotta.
Miltä tuntuisi jos olisin jokaisessa ketjussasi häiriköimässä ja karkoittamassa asialliset keskustelijat ja keskustelun?
Miltä tuntuisi jos liki kaikki kommunikointisi vedätettäisiin pelkästään minun kanssani "keskusteluksi"?
Kutsuisin sitä asialliseksi palautteeksi, vaikka koko homman juju olisikin ahdistelu ja jatkuva painostaminen.
Toivon että tämä omakohtainen kokemuksesi nyt auttaa suhteuttamaan ja käsittämään tiettyjä asioita.
Sitä anteeksipyyntöjen määrää ja kohdettakin kannattaa tarkoin miettiä.
Mikä etu tai logiikka ylipäätään on, että sinä "kyykytät" minua pyytämään ateeksi keneltäkään tätä taustaa vasten:
Jonka päätteeksi "pitbullisi" sylkee naamaani. Lisää nöyristelyäkö tarvitsette?
Minä olen täällä "Kaapo".
Sinä olet täällä omalla nimelläsi ja ammattinimikkeelläsi.
(Minä siis olen tiettyssä mielessä hullu muiden joukossa ja sinä ammattilainen.)
Olen seurannut joskus kun teen avauksen. Siihen tulee usein n.30 lukijaa ennen kuin kukaan vastaa. Eli suurimmassa osa kirjoituksissani on pelkkiä lukijoita. Täällä on ehkä 5-7 aktiivista kirjoittajaa jotka ovat äänessa ja minun lisäkseni ehkä 2-3 aktiivisinta jotka ovat koko ajan äänessä. Minusta näyttää, että aktiiivisia lukijoita kuitenkin on 30-60 eli huomattavasti enemmän kuin kirjoittajia.
Me emme voi tietää kuka lukee. Ovatko he MT-ongelmaisia vai onko jouksossa myös MT-ammattilaisia, niin kuin sinä itse vai keitä.
Sinulle tämä siis on julkinen esintyminen, minulle ei.
Jos palataan "karmaan" niin sinun toimintasi palstalla voi hyvinkin heijastua palstan ulkopuolelle ja palata itseesi.
Riippuu siitä kuinka toimit ja minkälaisia käsityksiä ihmiset sinusta muodostavat. (Ei tuolla kai niin väliä ole jos olet eläkkeellä.)
Ne asiat mitä olen viimeaikoina tuonut esille pitävät kyllä hyvinkin kutinsa.
Sitä on ehkä vaikea havaita täällä palstalla sisäpuolelta, mutta ulkopuolinen "normijannu" havaitsee sen kyllä.
Koitin nyt piirtää otsikon mukaisesti "systeemiälykkään" kuvan palstan toiminnasta tai ainakin osasta siitä.
Iltasatuideoita:
viewtopic.php?f=16&t=17976Tässä ketjussa lupaavasta alusta huolimatta Kyllästyneen mitätöinnit ja vähättelyt alkoi liki välittömästi. Alla olevasta kommentista voi päätellä hänen todelliset motiivinsa. Keskustelu etenee ja hänen tarkoituksensa on kyseenalaistaa kykyni ja motiivini kasvattajana ja isänä. (Sekä mollata kykyjäni kääntää tai ymmärtää suomalaista kirjallisuutta ja kielitaitoani) Eli ihmisen tuhoamisvimma taas päällä.
Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Kukin toki kasvattaa jälkipolvensa haluamallaan tavalla...
Niin tekee, mutta joskus voi olla terveellistä, että joku ulkopuolinen palauttaa kasvattajan maanpinnalle.
Tässä kohtaa alkaa myös englannin kielen taitoni kyseenalaistaminen ja poikani ”sääliminen”. Kyllästyneellä ei ole mitään häpyä vaan hän pyrkii koko ajan hakemaan heikkoa kohtaa johon voisi iskeä. Jos hän on joskus ystävällinen niin se on lumetta. Tarkoitus on onkia tietoja joita voi käyttää ja joihin voisi iskeä. Hän tekee kieroja vetoja ja oletuksia. Pyrkii paisuttamaan kakkua pikkuhiljaa.
Kyllästnyt on taas jälleen onnistunut pilaamaan satuja käsittelevän ketjuni ja tehdnyt siitä oman leikkikenttänsä ja Kaapon parjaamisketjun. Paljon kamaa alusta loppuun.
viewtopic.php?f=16&t=17976&start=80Kaapo kirjoitti:Päätit sitten mennä asioiden edelle ja tehdä pahantahtoisia oletuksia ja lopussa taas panetella minua.
Hieno ihminen!
Vaimoni puhuu äidinkieltään.
Mutta sinä olet totaalinen idiootti, vaikka ehkä hallitsetkin kielen teoreettisen muodon. Jokainen kommenttisi todistaa sitä.
Harmi että fiksu seurasi ei ole pystynyt siinä sinua auttamaan.
Idiootit tekee lapsilleen ja ympäristölleen suurinta vahinkoa, korjaan
pahantahtoiset idiootit joka sinä mitä ilmeisemmin olet.
Kyllästynyt kirjoitti:Jos poikasi äitikään ei puhu lapsellenne äidinkieltään, säälin poikaasi, koska Ilman kunnollista äidinkielentaitoa on hyvin vaikeaa oppia ajattelemaan käsitteellisesti, ja jos vanhempi puhuu lapselleen jotakin muuta kieltä kuin omaa äidinkieltään, lapsen on myös hyvin vaikeaa oppia kielen eri vivahteita, merkityksiä ja sävyjä.
koska sinun suomen kielen taitosikin tuntuu olevan huteralla pohjalla, kuinkahan ohut, kapea ja kalpea se onkaan englannin kielen suhteen.
NÄITÄ ESIMERKKEJÄ ON LUKEMATTOMIA PASLTAHISTORIANI AJALTA!
Kyllästynyt on järjestelmällisesti roikkunut niskassani todistettavasti ensimmäisestä viestistäni lähtien. Jos provosoidun ja ”haistatan vittua” tai nakkaan ”kikkelikortin” niin missä vika?
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 13.10.2016 09:55, muokattu yhteensä 4 kertaa