Syyttelyn tärkeys

Re: Syyttelyn tärkeys

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 12.10.2016 13:23

Minä en ajattele sinun valehtelevan. Ajattelen sinun lukeneen alun perin väärin.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Katla » 12.10.2016 13:29

niin. Minä puolestani ajattelen aina tälläisen eteen joutuessani, kuinka voimaton sitä onkaan tällä palstalla ylläpitäjän suojatessa Kyllästynyttä varauksetta.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.10.2016 13:36

Eiköhän PP voisi lukita koko syyttelyketjun? Eihän tälläole enää mitään muuta merkitystä, kuin tappeleminen!

Jatkan viestieni poistelua kunhan palaan. nyt on mentävä asioille.

Ettekö osaa edes hävetä ketjun pilaamista? PP.kin siinä oman kortensa tähän kekoon kantaneena??!!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 12.10.2016 13:44

no hei hei touhutäti, kyllä sinut on huomattu jo.
Katla

Re: Koskettamisen tärkeys

ViestiKirjoittaja trisse » 12.10.2016 13:47

Kyllästynyt kirjoitti:Tässä kohtaa haluan kysyä muiltakin lukijoilta:
Onko kukaan teistä nähnyt minun viestissäni lukeneen "haista paska"?

En muista. Todennäköisesti "älä puhu paskaa". Lisäksi et muuttaisi viestiä ja sitten valehtelisi siitä koska saattaisit jäädä kiinni etkä ottaisi riskiä. Lisäksi et ole impulsiivinen ja kirjoita jotain mitä kadut.

Joten etköhän sinä kis ole katsonut väärin.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 12.10.2016 13:52

Sateentekijä kirjoitti:Minä nyt muutan tämän ketjun otsakkeen, koska tämä on täysin lipsunut alkuperäisestä aiheestaan. Ketju olkoon tästedes syyttelyn tärkeys. Kiitos ketjun pilaajille!

No aloita uusi kosketusketju jos se on sulle noin vitun tärkeää. Mulla ei ole ainakaan siihen mitään sanottavaa!
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.10.2016 19:39

Mene sinä, vaikka sinne.......!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.10.2016 19:41

.Kissi kirjoitti:no hei hei touhutäti, kyllä sinut on huomattu jo.
Kissi ei ole kyse siitä onko minut huomattu vai ei vaan siitä miten epäkohteliasta on sotkea ketjuja omien erimielisyyksien takia. Tai tulla tänne niitä selvittelemään
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 12.10.2016 19:49

Kyllästynyt sulki lukolla tämän ketjun, kukas tämän nyt on avannut?
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 12.10.2016 20:05

Pp sulkee arvaamattomimmat riitaketjut lähtiessään jonnekin pois ja sit avaa tultuaan takaisin. Tiedäthän sen.
trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.10.2016 20:06

20:05
Minä suljin kun en päässyt seuraamaan - ja myöhemmin avasin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse » 12.10.2016 20:10

Mutta - tappelisiko joku mun kanssa vielä jostain?
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 12.10.2016 20:13

Sateentekijä tuntuu olevan aika altis kilahtamaan, jospa koittaisit tikulla jäätä...
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 12.10.2016 20:16

Hmm-m, kaimalta tuli terävä neuvo. Kyllä ystävä ystävää auttaa suurimmassa hädässä! :)
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 12.10.2016 20:25

Miksiköhän mulla on tälläinen laiminlyöty ja turvaton olo jo päiväkausia putkeen? Kuitenkin nyt on kolmas ilta alkoa joten jos se siitä johtuu niin joskus viikon kuluttua luulisi näkyvän tuloksia. En tajua mistä tää olo tulee...
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 12.10.2016 20:30

siinä kun rouskuttelet pähkinöitä suussa ja päässä, niin ratkaiseppa tämä. Minulle on todennäköistä, että muistin lukemani haista paska jutun väärin, siinä kai lukikin älä puhu paskaa ja kaikenhuipuksi olin varma siitä, että kyllästynyt vaihtoi tekstin. Miten nyt pitäisi toimia, kysyy ystävä pulassa?
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 12.10.2016 20:32

trisse kirjoitti:Miksiköhän mulla on tälläinen laiminlyöty ja turvaton olo jo päiväkausia putkeen? Kuitenkin nyt on kolmas ilta alkoa joten jos se siitä johtuu niin joskus viikon kuluttua luulisi näkyvän tuloksia. En tajua mistä tää olo tulee...

Siis koetko turvattomuutta palstalla, vai ihan siviilissä?
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 12.10.2016 20:58

.Kissi kirjoitti:siinä kun rouskuttelet pähkinöitä suussa ja päässä, niin ratkaiseppa tämä. Minulle on todennäköistä, että muistin lukemani haista paska jutun väärin, siinä kai lukikin älä puhu paskaa ja kaikenhuipuksi olin varma siitä, että kyllästynyt vaihtoi tekstin. Miten nyt pitäisi toimia, kysyy ystävä pulassa?

En usko että vaihtoi. Joskus asian lukee väärin eri tavoin latautuneena. Myöhemmin huomaa että eihän siinä noin lukenutkaan. Olen lukenut vuosia sitten käsin kirjoitettuja kirjeitä ja huomannut järkytyksekseni että teksti oli erilainen kun ekalta lukukerralta muistin. Kuitenkaan kukaan ei ole murtautunut ullakolleni ja vaihtanut kirjettä väärentäen käsialan ja tekstin.

Asialla ei ole edes merkitystä. Mennään eteenpäin.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 12.10.2016 20:59

.Kissi kirjoitti:
trisse kirjoitti:Miksiköhän mulla on tälläinen laiminlyöty ja turvaton olo jo päiväkausia putkeen? Kuitenkin nyt on kolmas ilta alkoa joten jos se siitä johtuu niin joskus viikon kuluttua luulisi näkyvän tuloksia. En tajua mistä tää olo tulee...

Siis koetko turvattomuutta palstalla, vai ihan siviilissä?

Koko ajan mutta yksi syy voi olla että olen liikaa palstalla ja netissä. En saa tätä pirun masiinaa vaan laitettua enää kiinni...
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 12.10.2016 21:35

Juu, on parasta asioiden näin olessa, myöntää, että ehkä luin väärin ja muistin väärin.
*
Ehkä tuo että kesän touhuamisesi jälkeen, sysky tuntuu alakuloiselta ja sinulla on hylätty ja epämääräinen olo. Minulla taas ärtynyt olo siitä, että kompastuin Kyllästyneeseen. Inhoan tätä oloa, kun raivostun Kyllästyneelle, hän saa minut tolaltaan olemuksellaan. Mutta mitäs tässä, palstalla jatketaan, menee kuin menee. Ja jälkipyykit pestään. En myöskään halua pistää konetta kiinni, vaikka se olisi mielelle terveellisin vaihtoehto.
Katla

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet