Mirri kirjoitti:Mirri kirjoitti:Millaisia sinun ensimmäiset kommenttisi Kaapolle/Gabrielille olivat, mitä sanoit hänelle?
Kyllästynyt, kysyn uudelleen: millaisia sinun ensimmäiset kommenttisi Kaapolle/Gabrielille olivat, mitä sanoit hänelle?
.Kissi kirjoitti:antaa olla, taas aloitit tuon kääntämis/vääntämis ohjelman. Kysy suoraan tai jää vaille vastaustani.
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
Jos Kaapo kirjoittaa törkeyksiä, en minä aio olla niihin puuttumatta.
Millä perusteella minun pitäisi vaieta Kaapon asiattomuuksista?
Kokeiluna. Voisit tienata rahaakin. PS. Ehkä siksikin jos asiattomuudet loppuisivat siten.
Tämä sinun vääntötekniikkasi saadakseen puheena olevat asiat loppumaan on uskomattoman tehoton. Oletko ikinä miettinyt sitä?
Kyllästynyt kirjoitti:.Kissi kirjoitti:antaa olla, taas aloitit tuon kääntämis/vääntämis ohjelman. Kysy suoraan tai jää vaille vastaustani.
Sanoin jo, etten pyydä vastausta kysymykseen vaan perustelujasi sille väitteellesi, että minä olen painostanut Tristanin hyppäämään ikkunasta.
Hilppa kirjoitti:Etkö ole ymmärtänyt johtolankaa, jonka mukaan Kaapo käyttäytyy asiallisesti, kunhan hänen kanssaan ei vaan ole eri mieltä? Hänhän itse totesi useamman kerran, että kun hänelle vastaa asiallisesti (, mikä on hänen tarkoittamananaan samaa kuin tismalleen samaa mieltä oleminen), on hänkin vastavuoroisesti asiallinen. Uhkauksenomaisesti useaan otteeseen ihan itse totesi tarkoittaen, että "sitä saa, mitä tilaa".
Hilppa kirjoitti:trisse kirjoitti:
Tämä sinun vääntötekniikkasi saadakseen puheena olevat asiat loppumaan on uskomattoman tehoton. Oletko ikinä miettinyt sitä?
Kenenkään muun tekniikka ei ole yhtään sen tehollisempi. Aivan kuten ylläpitäjä jo totesi, Kaapo pelaa omilla säännöillään.
trisse kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Etkö ole ymmärtänyt johtolankaa, jonka mukaan Kaapo käyttäytyy asiallisesti, kunhan hänen kanssaan ei vaan ole eri mieltä? Hänhän itse totesi useamman kerran, että kun hänelle vastaa asiallisesti (, mikä on hänen tarkoittamananaan samaa kuin tismalleen samaa mieltä oleminen), on hänkin vastavuoroisesti asiallinen. Uhkauksenomaisesti useaan otteeseen ihan itse totesi tarkoittaen, että "sitä saa, mitä tilaa".
Kyllä minä olen pystynyt olemaan kaapon kanssa eri mieltä.
trisse kirjoitti:- - Kun hän inhoaa jotain hänen toimensa saavat inhotun asian lisääntymään. Kuten minunkin kanssani.
Hilppa kirjoitti:trisse kirjoitti:
Et "täydellä teholla" intensiivisesti, kuten toisia kohtaan olet saattanut olla.
trisse kirjoitti:Epäluonnolliseen? Tarkoitin esim. hph:ta jonka sanoin tyyliin 2004 Kyllästyneelle kertaalleen. Hän jankutti siitä niin että sai itsensä kiusatuksi sillä nimellä Suomi24:ssä ym. ja täällä provosoi minut toistamaan sitä. Sama Kaapon kanssa jne. Mitä yliluonnollista tai suhteetonta tässä käsityksessä on? Hän provosoi ihmiset potkimaan itseään ja sitten itkee mummojen potkimisesta.
.Kissi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:.Kissi kirjoitti:antaa olla, taas aloitit tuon kääntämis/vääntämis ohjelman. Kysy suoraan tai jää vaille vastaustani.
Sanoin jo, etten pyydä vastausta kysymykseen vaan perustelujasi sille väitteellesi, että minä olen painostanut Tristanin hyppäämään ikkunasta.
Täällä on uusia, jotka eivät tiedä. En ala Trisiä enempää kiusta siitä aiheesta. Me kaikki muistamme kyllä kuinka kaikki kävi. Mutta sinähän sen sekopää tilan aiheutit kiusattuasi toista koko illan. Poikki, en puhu asiasta enempää Trisin takia.
Hilppa kirjoitti:trisse kirjoitti:Epäluonnolliseen? Tarkoitin esim. hph:ta jonka sanoin tyyliin 2004 Kyllästyneelle kertaalleen. Hän jankutti siitä niin että sai itsensä kiusatuksi sillä nimellä Suomi24:ssä ym. ja täällä provosoi minut toistamaan sitä. Sama Kaapon kanssa jne. Mitä yliluonnollista tai suhteetonta tässä käsityksessä on? Hän provosoi ihmiset potkimaan itseään ja sitten itkee mummojen potkimisesta.
Kirjoituksessasi oli selkeä yliluonnolliseen vetoamisen aspekti, ja kun selitit tarkemmin kirjoituksesi merkitys muuttui uhkaavan aggressiiviseksi. Mutta riita on usein aggressiota molemminpuolisesti, vaikka osapuolet pyrkisivätkin olemaan ei-aggressiivisia/neutraaleja.
trisse kirjoitti:Hilppa kirjoitti:trisse kirjoitti:Epäluonnolliseen? Tarkoitin esim. hph:ta jonka sanoin tyyliin 2004 Kyllästyneelle kertaalleen. Hän jankutti siitä niin että sai itsensä kiusatuksi sillä nimellä Suomi24:ssä ym. ja täällä provosoi minut toistamaan sitä. Sama Kaapon kanssa jne. Mitä yliluonnollista tai suhteetonta tässä käsityksessä on? Hän provosoi ihmiset potkimaan itseään ja sitten itkee mummojen potkimisesta.
Kirjoituksessasi oli selkeä yliluonnolliseen vetoamisen aspekti, ja kun selitit tarkemmin kirjoituksesi merkitys muuttui uhkaavan aggressiiviseksi. Mutta riita on usein aggressiota molemminpuolisesti, vaikka osapuolet pyrkisivätkin olemaan ei-aggressiivisia/neutraaleja.
Puhut hepreaa minulle mutta ei se mitään - ei minua kiinnosta keskustella kanssasi. Sinun kanssa keskustelemisestä ei ikinä saa yhtään mitään. Et ikinä kirjoita mitään hauskaa, älykästä tai nokkelaa - mitä Kyllästynyt sentään saattaa tehdä. Mene metsään joogaamaan ja keräämään sieniä!
Kyllästynyt kirjoitti:Varsin sopivasti (itsellesi!) sinä toistuvasti otat asian esille - ja sitten jalomielisesti vetäydyt "Trisin takia".
Keitä ovat ne "me kaikki" jotka muistavat "kuinka kaikki kävi"?
trisse kirjoitti:Minä puhuin kyllästyneen toimista yleisesti ottaen. Kun hän inhoaa jotain hänen toimensa saavat inhotun asian lisääntymään. Kuten minunkin kanssani.
Hilppa kirjoitti:trisse kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kirjoituksessasi oli selkeä yliluonnolliseen vetoamisen aspekti, ja kun selitit tarkemmin kirjoituksesi merkitys muuttui uhkaavan aggressiiviseksi. Mutta riita on usein aggressiota molemminpuolisesti, vaikka osapuolet pyrkisivätkin olemaan ei-aggressiivisia/neutraaleja.
Puhut hepreaa minulle mutta ei se mitään - ei minua kiinnosta keskustella kanssasi. Sinun kanssa keskustelemisestä ei ikinä saa yhtään mitään. Et ikinä kirjoita mitään hauskaa, älykästä tai nokkelaa - mitä Kyllästynyt sentään saattaa tehdä. Mene metsään joogaamaan ja keräämään sieniä!
Kun törmäät itsellesi vieraaseen, et koskaan halua yrittää ajatella asioita uudella tavalla. Et vaikka olisi kuinkakin helppoa ja yksinkertaista. Vetoat aina ennalta-arvattavasti samaan, että "sinulle pitää olla jotain älyllisempää ratkaisua tarjolla".
Tuo on paksu valhe!trisse kirjoitti:Epäluonnolliseen? Tarkoitin esim. hph:ta jonka sanoin tyyliin 2004 Kyllästyneelle kertaalleen...
trisse kirjoitti:Hilppa kirjoitti:trisse kirjoitti:
Et "täydellä teholla" intensiivisesti, kuten toisia kohtaan olet saattanut olla.
Ei hän ärsytä minua niin paljon kun teitä - tai niin paljon kuin moni muu minua on ärsyttänyt. En katso että minun on ylpeyteni ja maineeni takia ylläpidettävä mahdollisimman kovaa rähinää hänen kanssaan noin periaatteen vuoksi. Jos joku hänen juttunsa ottaa pannuun niin sanon mielipiteeni ja se siitä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa