Sateentekijä kirjoitti:Mitä halvatun tekemistä tristanin toimistotyöllä on kosketus- ketjun kanssa?
Kyllästynyt kirjoitti:Et tietenkään "lähde mukaan", koska silloinhan sinun syytöksesi ja väitteesi voitaisiin todeta perättömiksi.
.Kissi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Et tietenkään "lähde mukaan", koska silloinhan sinun syytöksesi ja väitteesi voitaisiin todeta perättömiksi.
Mitä tarkoitat?
.Kissi kirjoitti:Joo, sopii, en jaksakkaan Kyllästyneen, asioiden erillaisiksi pyörittämistä lukea.
Mirri kirjoitti:Millaisia sinun ensimmäiset kommenttisi Kaapolle/Gabrielille olivat, mitä sanoit hänelle?

Kyllästynyt kirjoitti:.Kissi kirjoitti:Joo, sopii, en jaksakkaan Kyllästyneen, asioiden erillaisiksi pyörittämistä lukea.
Kissin käytös edustaa aitoa Tukiaseman "Kivellä päähän - ja sitten karkuun" -tyyliä.
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:.Kissi kirjoitti:Joo, sopii, en jaksakkaan Kyllästyneen, asioiden erillaisiksi pyörittämistä lukea.
Kissin käytös edustaa aitoa Tukiaseman "Kivellä päähän - ja sitten karkuun" -tyyliä.
Eikö "mummoa potkitaan"?
Tässä ketjussahan ne ovat näkyvillä!Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kysyn uudelleen: millaisia sinun ensimmäiset kommenttisi Kaapolle/Gabrielille olivat, mitä sanoit hänelle?
trisse kirjoitti:... Kis arvosti pyyntöäni olla viemättä keskustelua tuohon suuntaan. Eikä lähtenyt minnekään sinua karkuun.
Kyllästynyt kirjoitti:- -Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kysyn uudelleen: millaisia sinun ensimmäiset kommenttisi Kaapolle/Gabrielille olivat, mitä sanoit hänelle?
Pitänee paikkansa, että minä olin ensimmäinen joka Gabrielin/Kaapon seksiketjuja kommentoi, mutta en ole hänen "palleissaan" roikkunut, Kaapo vain pillastui siitä, ettei hänen seksialoituksistaan innostuttu...
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:... Kis arvosti pyyntöäni olla viemättä keskustelua tuohon suuntaan. Eikä lähtenyt minnekään sinua karkuun.
Ei kahden kirjoittajan mielipide ole mikään perustelu; paska pysyy paskana, levittipä sitä kuinka usea tahansa.
.Kissi kirjoitti:Jumalauta Kyllästynyt, sinäkin sanoit minulle : haista paska. Siis jumalauta sun kanssasi, tiedän etten osaa niin kierosti kirjoittaa, että pystysisin vastaamaan kaikkeen siihen pyöritykseen, mihin sinun kanssasi joutuu. Mutta mitä sinulla on nyt sanottavaa, niin sano se tai ole hiljaa, jos et halua jatkaa.
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:... Kis arvosti pyyntöäni olla viemättä keskustelua tuohon suuntaan. Eikä lähtenyt minnekään sinua karkuun.
Ei kahden kirjoittajan mielipide ole mikään perustelu; paska pysyy paskana, levittipä sitä kuinka usea tahansa.
Tuopa arroganttia. Ilmeisesti itse et ikinä levitä paskaa ja sinä ja PP kuulutte korkeampaan rotuun kuin muut. Totta sekin. Ja sen rodun nimi on "moderaattorit". Missään muualla sinä et paskaasi saakaan levittää...
.Kissi kirjoitti:Kysyn ny viimeisen kerran, anna tulla ne asiat, jotka olen sinulle sanonut ja joihin haluat vastauksen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa