trisse kirjoitti:Aika harvassa on nykyään toimistotyöt joissa täytyisi kirjoittaa hirveä määrä tekstiä pomon sanellessa jne. Tietty terveydenhuollon lausuntojenkirjoitus on yksi sellainen. Mutta yleensä toimistotöissä vaan tallennetaan jotain tai muuten operoidaan jossain tietokoneohjelmassa ja kirjoitettavat tekstit ovat lyhyitä...
Jonkunhan se tallennettavakin on tuotettava.
trisse kirjoitti:... Pointtini oli että miksi oikeastaan sinun piti lähteä viemään itsetuntoani työnhaussa?...
En ole koskaan uskonut väitteisiisi huonosta itsetunnostasi. Ainakin minua kohtaan sinä olet ollut suunnattoman ylimielinen, röyhkeä ja piittaamaton. Sinun itsetuntoasi ja omahyväisyyttäsi tuskin ainakaan minä olen vienyt tai vähentänyt.
trisse kirjoitti:... On perin kummallista haukkua toista vuosikausia loiseksi ja sitten ryhtyä viemään itsetuntoa kun tämä aktivoituu töitä hakemaan...
Minun mielestäni on perin kummallista, että joku kehtaa avoimesti kertoa, ettei oikeastaan haluakaan tehdä työtä, koska yhteiskunnan tukirahoillakin tulee toimeen. Ja outoa on minun mielestäni sekin, ettet sinä (oman kertomasi mukaan) kuitenkaan katso saaneesi yhteiskunnalta mitään - ja ettet sinä ole yhteiskunnalle mistään tai mitään velkaa.
trisse kirjoitti:... Totuus on että sinä mielelläsi mitätöit...
En nauti mitätöinnistä, mutta totta kai pidän puoleni minua mitätöiviä, kiusaavia ja pilkkaavia vastaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinä Tristan väität minun halunneen vahingoittaa sinua ja syyttelet minua kiusaamisesta. Oletko kokonaan unohtanut mitä sinä olet minulle tehnyt - ja mitä sinun tekosi ovat saaneet aikaan?
trisse kirjoitti:En ole unohtanut mutten vieläkään tiedä.
Pahentanut sekä syventänyt minun masennustani ja tuottanut mittaamattoman määrän kipua, tuskaa ja hankaluuksia.