Miten teidät lepytellään?

Miten teidät lepytellään?

ViestiKirjoittaja Ryysy » 09.10.2016 19:09

Minusta saa kuulemma mielikuvan, etten ole kiinnostunut ihmisten asioista, vaikka oikeasti olen vain niin ns. epäsosiaalinen. Sosiaaliset taidot kasvokkain saan vain läkkeistä tai alkoholista. Ilmeisesti ei pidä yrittää mitään tyhmiä välipäiviä.

Nyt siis kuitenkin suututin välinpitämättömältä vaikuttaneena yhden tempperamenttisen henkilön, joka oikeastikin tarvitsisi apua ja tukea. Voi tietysti olla, etten vain aina jaksakaan kaikkien ongelmia, mikä olisi kyllä todella outoa, koska olen suorastaan ympäröity ongelmaolennoilla.

Otsikon kysymys tuli tästä mieleen. Olisin hyvin voinut laittaa sepustusosuuden päiväkirjaankin. Kuitenkin alkoi jotenkin ketuttamaan asia: järjettömiltä vaikuttavat suuttumiset vs. sosiaalisesti oudot
Ryysy

Re: Miten teidät lepytellään?

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.10.2016 19:49

Samalla tavalla kuin Auliksen: "Ota, Aulis, munkki!" (Ei sisälly alla olevaan.)

Fakta Homma: Best Of Aulis Kaakko Vol.1
http://www.dailymotion.com/video/x2ucsbv (7:42)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Uni » 09.10.2016 20:06

Halimalla.
Uni

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.10.2016 20:07

Ei kai mitenkään. Kukaan ei leivo minulle pullaa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja pöö » 09.10.2016 22:22

Ehdottomalla rakkaudella ja violetilla liekillä, tietenkin.
pöö

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.10.2016 23:01

Olen melko helposti lepyteltävissä joissakin asioissa, joissakin olen taas niin pitkävihainen, etten lepy lainkaan. Vastaan siis,että en tiedä.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 10.10.2016 01:57

Panostuksella - aikaan, läheisyyteen, syömiseen, tavaraan - mihin vaan mikä mulle merkkaa. Jos toinen on vaihtosuhteeltaan köyhtynyt - olen antanut enemmän - niin hopihopi huomaan kyllä jos asia kuitataan ja kummallakin on oma laskuri jotka toivon mukaan näyttävät suunnilleen samaa.

Minä koen tuon olevan simppeliä. En ole huomannut ystävyyssuhteessa olevan ongelmaa. Ehkä parisuhteessa on hankalampaa? Tai sitten en käsittänyt koko kysymystä oikein...
trisse

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet