Pokemon go!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Pokemon go!

ViestiKirjoittaja trisse » 08.10.2016 23:39

Synttärilahjaksi saamassa puhelimessa on se valmiina :P Mutta mä oon vähän tyhmä enkä osaa pelata. Näyttää kolmea pokemonia (vihreä, sinipunainen ja oranssi) siinä kun hahmoni kävelee. Mistä mä tiedän missä ja kuinka kaukana nuo pokemonit on? Mulla on varmaan niin paljon kamaakin mutta olen yrittänyt katsoa kämppääni niin en ole löytänyt yhtään :(
trisse

Re: Pokemon go!

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 08.10.2016 23:50

Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 09.10.2016 00:05

Ei tuossa vastattu kysymyksiin. No, pyydän jotakuta näyttämään. Luulin että näen jostain ovatko vaikka kadun päässä mutta tuossa näkyy että noi pokemonit ois lähellä muttei mitään muuta. No, täytyy lukea jotain ohjeita jostain - inhoan vaan ohjeiden lukemista. En ole ikinä lukenut yksiäkään ohjeita mutta ehkä nyt täytyy nöyrtyä :( (Ja tuo on alle kahdensadan puhelin ja kyllä ohjelma pyörii siinä.)
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 20.10.2016 14:10

Nyt mulla on jo neljä.
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.10.2016 22:23

Minunkin puhelimessani on jokin pokemon -sovellus. Toimiiko ja miten, sitä en tiedä.

Onnea jahtiin!
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 21.10.2016 01:16

Bussimatka keskustaan oli oikein laiskan unelma. Roolihahmoni juoksi Manskua hikihatussa, minä istuin mukavasti bussipenkillä, pidin ohjelmaa auki ja kuittasin varmaan viisi öttiäistä reissulta.
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 23.10.2016 22:12

Tämä peli valittiin sitten vuoden liikuttajaksi.
irmeli

ViestiKirjoittaja trisse » 23.10.2016 23:54

Kyllähän Iwillbe009 liikkuikin siinä kovasti!

Nyt kohtasin uuden ongelman - pokepallot loppuivat :| En tajunnut säästellä niitä. Luulin että niitä tulee aina lisää ja siksi menin poimimaan kymmenen samanlaista Rattataa. Nyt täytyy selvittää miten saada niitä lisää.
trisse

ViestiKirjoittaja Ryysy » 24.10.2016 19:36

Käyt pyöräyttelemässä kaikilla nähtävyyksillä tai eikoispaikoilla, pokestopeilla.
Ryysy

Paluu Romulaatikko