Psykopatologia kirjoitti:12:26
Minulla pitäisi olla ko. Morrisin kuuluisa kirja. Saatan yrittää tarkistaa ko. tekstit.
Joko oot kaivellu?
Psykopatologia kirjoitti:12:26
Minulla pitäisi olla ko. Morrisin kuuluisa kirja. Saatan yrittää tarkistaa ko. tekstit.
Kaapo kirjoitti:Vois kokeilla välillä niin päin, että antais kolmelle aggressiivisimmalle naiselle bannit ja katsoa kuinka palstailmapiiri muuttuu.
Eli niille jotka katsovat oikeudekseen jatkuvan ahdisteluni.
Kaapo kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kaapo kirjoitti:- -Kuumat kissat vaan seuraa minua kaikkialle.
Hehe. Taidat olla suuri humoristi.
Venttaas hetki, kohta on taas "mirrit" palleissa kiinni.
Kaapo kirjoitti:Sinusta voisi aloittaa koska 95% viesteistäsi on pelkkää riidan haastamista.
Kaapo kirjoitti:"Painimatsia" sinä vonkaat.
Sateentekijä kirjoitti:Pitäkää molemmat suunne kiinni kun on kyse kommasta kummasta!Eikö PP voisi vähitellen vaikuttaa asiian, kun ASIANOMAISET ITSE EIVÄT YMMÄRRÄ?
iHAN TODELLA ALKAA KYLLÄSTYTTÄÄ TUO KAHDEN VÄLINEN VÄÄNTÖ JOTA JKATKETAAN JA JATKETAAN. jOS TEIDÄN ON PAKKO JATKUVASTI OLLA TOISTENNE KIMPUSSA TEHKÄÄ SE EDES PRIVASSA ETTEI MUITTEN TARVISE LUKEA!
Kaapo kirjoitti:Koko ajan olet lähikontaktissa.
Jos et vonkaa niin vositko ystävällisesti pitää etäisyyttä.
Kaapo kirjoitti:Koko ajan olet lähikontaktissa.
Jos et vonkaa niin vositko ystävällisesti pitää etäisyyttä.
Sateentekijä kirjoitti:Sinäkin voisit lopettaa typerät kommenttisi. Ei Kyllästynyt kauaa jaksa yksin tapella.
trisse kirjoitti:Jos sinä lopettaisit lopettaisi Kaapokin. Eikä se olisi mikään häviö sulle tai naisille?
Kaapo kirjoitti:No nyt on jo vanha äijäkin munissa kiinni.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Jos sinä lopettaisit lopettaisi Kaapokin. Eikä se olisi mikään häviö sulle tai naisille?
En kestä ajatusta, ettei kukaan puuttuisi Kaapon törttöilyyn.
Ja kyllä minusta on suuri vahinko sekä häviö naisille jos jonkun annetaan käyttäytyä Kaapon tavoin.
trisse kirjoitti:Kieltäydyn uskomasta 100% viattomuuteesi kun toistuvasti saat muita provosoitumaan ja hirveät riidat ja väännöt päälle. Ei kaapo ole minullekaan asiaton.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Kieltäydyn uskomasta 100% viattomuuteesi kun toistuvasti saat muita provosoitumaan ja hirveät riidat ja väännöt päälle. Ei kaapo ole minullekaan asiaton.
Sinun aloittamasi nettikiusaaminen on elänyt omaa elämäänsä jo kymmenen vuotta. .
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo on mielinkielin silloin kun hänen toimintaansa ei puutu.
Minun mielestäni puuttumattomuus on virhe ja antaa väärän viestin sekä mallin muillekin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa