Mirri kirjoitti:Mille asialle on tarkoitus nauraa?
Jos vitsi pitää selittää, sille ei tarvitse nauraa.
Mirri kirjoitti:Mille asialle on tarkoitus nauraa?
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Mille asialle on tarkoitus nauraa?
Jos vitsi pitää selittää, sille ei tarvitse nauraa.

irmeli kirjoitti:![]()
Mirri kertoi paremman vitsin.

irmeli kirjoitti::DMirri kertoi paremman vitsin.
Mirri kirjoitti:Suomessa ei ole sukupuolenkorjausklinikoita, eikä kyseiseen prosessiin mennä sarjakuvan hepun (tai piirtäjän) luulemalla ja kuvittelemalla tavalla. Vitsikkääksi tarkoitetun sarjakuvankin välityksellä voidaan jakaa virheellistä ja väärää tietoa.
Psykopatologia kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Niin, rumassa naamassa.
Kevyet rillit myös menevät helpommin rikki, sangat vääntyvät.
Olen ainakin kolmasti läntännyt (suunnilleen) tällaiset titaaniset littanaksi tai korkkiruuville, mutta aina ne on takaisinväännetty entiselleen. Eniten olen ihmetellyt sitä, että metalliosien kiinnitys muoviin on kestänyt.
Ostan kohta uudet. Nykyiset ovat 8 vuotta vanhat. - Ekstra-pinnoitus sinistä vastaan maksaa +120,00.
Psykopatologia kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Niin, rumassa naamassa.
Kevyet rillit myös menevät helpommin rikki, sangat vääntyvät.
Olen ainakin kolmasti läntännyt (suunnilleen) tällaiset titaaniset littanaksi tai korkkiruuville, mutta aina ne on takaisinväännetty entiselleen. Eniten olen ihmetellyt sitä, että metalliosien kiinnitys muoviin on kestänyt.
Ostan kohta uudet. Nykyiset ovat 8 vuotta vanhat. - Ekstra-pinnoitus sinistä vastaan maksaa +120,00.
Tilasin vanhojen (18.8.2010) tilalle uudet 17.1.2017 (1 070,00). Kuin vanhat, mutta pienempi malli; lisäksi muotoilin niin, että yläkulmista milli pois korkeudesta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa