Syyttelyn tärkeys

Re: Koskettamisen tärkeys

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.10.2016 08:47

Sateentekijä kirjoitti:Kaikkihan sen täällä näkevät, että kumpikaan teistä ei varsinaisesti edes halua jättää toista rauhaan...

Minä en tiedä sinä luulet "kaikkien näkevän", mutta voin kyllä sinulle luottamuksellisesti näin kahdenkesken kertoa, että tällä palstalla tuskin mikään olisi minulle sen mieluisampaa kuin se, että Kaapo lopettaisi ihmisten (niin minun kuin muidenkin) kiusaamisen aivopieruillaan.
Sateentekijä kirjoitti:... Mutta tehän suorastaan elätte noilla kirjoituksilla. Jos teiltä otettaisiin jompikumpi pois ,kuinka edes voisitte täällä olla?...

En elä. Olen "voinut olla" täällä ennen Kaapoa, enkä taatusti jää Kaapon turahduksia itkemään tai ikävöimään.
Sateentekijä kirjoitti:... Olette muodostaneet oman pienen "piiri pieni pyörii" kuvionne jota jatkatte hamaan tappiin asti välittämättä lainkaan kiinnostaako se ehkä lainkaan muita kirjoittajia.

Minua ainakin kiinnostaa se, ettei tämä palsta jäisi kenenkään Kaapon kaltaisen örveltäjän temmellyskentäksi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 04.10.2016 09:10

:lol: Kerrassaan liikuttavaa ja niin rehellistä. :lol:
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 04.10.2016 11:27

Kaapo kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kaapo, laita tähän näkyviin luettelo kirjoittajista, joiden toivot oivaltavan jättää sinut rauhaan. Käsittääkseni heitä/meitä on enemmän kuin Kyllästynyt.

Pöllö nimeltä Mirri, Ysiviis mode ja aivotuhnuja päästelevä pikku sievistelijä riittää. Ilman noita keskustelu voisi olla jopa asiallista.

Toisin sanoen sinä lopettaisit provoilut, jos saisit 'keskustella' foorumilla oman tahtosi ja mielesi mukaisesti.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.10.2016 11:32

Kaapo,

Tarkoittaako "asiallinen keskustelu" sinun mielestäsi sitä, että kuka tahansa saa vapaasti nimitellä, kirjoittaa törkeyksiä ja muutenkin loukata ja halventaa ihmisiä oman mielensä mukaan?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.10.2016 11:36

Kaapo kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kaapo, laita tähän näkyviin luettelo kirjoittajista, joiden toivot oivaltavan jättää sinut rauhaan. Käsittääkseni heitä/meitä on enemmän kuin Kyllästynyt.

Pöllö nimeltä Mirri, Ysiviis mode ja aivotuhnuja päästelevä pikku sievistelijä riittää. Ilman noita keskustelu voisi olla jopa asiallista.

Kaapo pesee itsensä puhtaaksi vaikka on itse suurin "syyllinen".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 04.10.2016 11:55

Psykopatologia kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:

Kaapo pesee itsensä puhtaaksi vaikka on itse suurin "syyllinen".

Minä en muuten tee avaavia hyökkäyksiä.
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 04.10.2016 11:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 04.10.2016 11:56

Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo,

Tarkoittaako "asiallinen keskustelu" sinun mielestäsi sitä, että kuka tahansa saa vapaasti nimitellä, kirjoittaa törkeyksiä ja muutenkin loukata ja halventaa ihmisiä oman mielensä mukaan?

Ei kun kijoittaa ysiviis moodissa asiaa eikä "palautetta".
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.10.2016 12:05

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo,

Ei kun kijoittaa ysiviis moodissa asiaa eikä "palautetta".

Mitä tuo tarkoittaa?
Kirjoitan palautetta sinulle(kin) aina ja joka kerta kun katson siihen olevan aihetta (ja olen paikalla ja ehdin kirjoittaa).
Asiallinen keskustelu ei tarkoita paskapökäleiden tai dildojen kuvien postaamista palstalle.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 04.10.2016 12:07

Kaapo kirjoitti:Minä en muuten tee avaavia hyökkäyksiä.

Sinä mieluummin kirjoitat niin häikäilemättömän ärsyttävästi ja törkeästi, että saat toiset hyökkäämään. Sitten voit valittaa 'munissa roikkumisesta', kun toiset reagoivat tahtomallasi tavalla.

Yhtenä esimerkkinä tämän ketjun ensimmäinen viestisi:
"Muistelen et Desmond Morris kirjassaan Hellyyden anatomia sanoi että vanhukset tunkevat ruuhkabusseihin koska heillä on kosketuksen tarve. Jostain syystä jäännyt tuo kohta hyvin mieleen. Luin kirjan ennen yläastetta. Toinen asia mikä jäi mieleen on että naisen huulien muodosta voi päätellä millaiset häpyhyylet ja vagina hänellä on."
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 04.10.2016 12:14

Eikö kannattaisi syyttää asiasta Morrista? Havainto ei ollut omani vaikka olen sitä pyrkinyt käytännössä todentamaan.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 04.10.2016 12:16

Morris ei kirjoittanut kyseistä viestiä tähän ketjuun.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 04.10.2016 12:17

Kaapo kirjoitti:Eikö kannattaisi syyttää asiasta Morrista? Havainto ei ollut omani vaikka olen sitä pyrkinyt käytännössä todentamaan.

Aika autistista ja irrallista hölinäähän tuo Morris-viestisi oli. Sinulle tyypillistä "luovaa" tajunnanvirtaa, joka yleensä kohdistuu navan alle.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 04.10.2016 12:25

Liittyi oleelisesti aiheen otsikkoon. Sekä sen lisäksi sivusi tehokkaasti kirjavittuilua luetuista kirjoista. Sinulta ei aivotuhnut ikinä lopu.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.10.2016 12:26

12:26
Minulla pitäisi olla ko. Morrisin kuuluisa kirja. Saatan yrittää tarkistaa ko. tekstit.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 04.10.2016 12:29

Psykopatologia kirjoitti:12:26
Minulla pitäisi olla ko. Morrisin kuuluisa kirja. Saatan yrittää tarkistaa ko. tekstit.

Iso peukku tästä. Minä olen lapsena "kirjani lukenut". Haluatko kuulla mitä hän kertoi gorillojen peniksistä? Senkin voisi sitten tarkistaa.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.10.2016 12:31

Minä en näe enkä ymmmärrä otsikon "Koskettamisen tärkeys" ja Kaapon palstalle postaamaan teorian (naisen suun ja huulten muodon korreloimisesta häpyhuulien muotoon) yhteyttä toisiinsa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 04.10.2016 12:32

Kaapo kirjoitti:

Iso peukku tästä. Minä olen lapsena "kirjani lukenut". Haluatko kuulla mitä hän kertoi gorillojen peniksistä? Senkin voisi sitten tarkistaa.

No nyt kyllä selvisi monta syytä, miksi sinulla on niin helvetin vaikeata täällä ihmisten keskellä. Alan jollain tasolla ymmärtää törkyhuumorin postausvimmaasi ja navanalusviestintäsi syitä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 04.10.2016 12:34

Siinä kyllä puhuttiin vanhuksista. Täydensin asiaa toisella mieleen jäännellä kirja annilla. Jos haluatte voin kertoa myös gorillojen peniksistä. Ei pieni lisätieto pahaa tee.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 04.10.2016 12:36

Hilppa kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:

No nyt kyllä selvisi monta syytä, miksi sinulla on niin helvetin vaikeata täällä ihmisten keskellä. Alan jollain tasolla ymmärtää törkyhuumorin postausvimmaasi ja navanalusviestintäsi syitä.

Ei minulla ole vaikeaa, minulla on hauskaa.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 04.10.2016 12:38

Kaapo kirjoitti:Liittyi oleelisesti aiheen otsikkoon. Sekä sen lisäksi sivusi tehokkaasti kirjavittuilua luetuista kirjoista. Sinulta ei aivotuhnut ikinä lopu.

Kaapo, miksi halusit vittuilla Sateentekijän aloittamassa ketjussa?
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet