Hilppa kirjoitti:Kaapo kirjoitti:- -Kapakassa asiakkaat sitten tulee hierojalle tunnustamaan. ,"Arvaas rupesiko panettamaan".
Ethän vaan ole hieroja ammatiltasi?
En. Mä olen projektipäälikkö ollu sùurimman osa aikaa.
Hilppa kirjoitti:Kaapo kirjoitti:- -Kapakassa asiakkaat sitten tulee hierojalle tunnustamaan. ,"Arvaas rupesiko panettamaan".
Ethän vaan ole hieroja ammatiltasi?
Kaapo kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Hammaslääkärissä saa oikein tuhtia koskettamista.
Hampilääkäri on usein pakon sanelema. Ei ehkä verrattavissa hierontaan. Kapakassa asiakkaat sitten tulee hierojalle tunnustamaan. ,"Arvaas rupesiko panettamaan".

Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Maksettuja kosketuksia, manikyyri, bedikyyri, hieronta, kampaaja...
Pedikyyri - ei "bedikyyri".
Arvasin että kiihotut.
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Maksettuja kosketuksia, manikyyri, bedikyyri, hieronta, kampaaja...
Pedikyyri - ei "bedikyyri".
Arvasin että kiihotut.
Ei pidä paikkaansa.
Sinä tiedät varsin hyvin, etten minä kiihotu mistään sinun kirjoittamastasi - ja minä tiedän aivan yhtä hyvin, ettet sinä osannut kirjoittaa sanaa "pedikyyri" oikein.
Kyllästynyt kirjoitti:Mutta jos kyse kuitenkin on harkitusta teosta, silloinhan se on tahallista häiritsemistä ja kiusantekoa.

Kaapo kirjoitti:Ehkä hän lopulta oivaltaa jättää minut rauhaan.
Mirri kirjoitti:Kaapo, tulkitsen vastakysymyksesi niin, että ohjaat keskusteluja tarkoituksettomasti, tai et ainakaan tiedä ohjailusi tarkoitusta. Ehkä et tosiaan ole edes huomannut ohjaavasi.
Kenties viihdytät täällä itseäsi pyrkimällä sinnikkäästi laskemaan keskustelua 'vyötärön alapuolelle', mutta tarkoitushan sekin on.
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Ehkä hän lopulta oivaltaa jättää minut rauhaan.
Tai ehkä sinä lopultakin näet valon ja ymmärrät, ettei sinulla ole lupaa eikä oikeutta esimerkiksi nimitellä ketään tai levitellä vääriä väitteitä kenestäkään.
Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Ehkä hän lopulta oivaltaa jättää minut rauhaan.
Tai ehkä sinä lopultakin näet valon ja ymmärrät, ettei sinulla ole lupaa eikä oikeutta esimerkiksi nimitellä ketään tai levitellä vääriä väitteitä kenestäkään.
Kaikkihan sen täällä näkevät, että kumpikaan teistä ei varsinaisesti edes halua jättää toista rauhaan. Jos näin olisi, ette reagoisi toistenne kirjoituksiin. Mutta tehän suorastaan elätte noilla kirjoituksilla. Jos teiltä otettaisiin jompikumpi pois ,kuinka edes voisitte täällä olla?
Olette muodostaneet oman pienen "piiri pieni pyörii" kuvionne jota jatkatte hamaan tappiin asti välittämättä lainkaan kiinnostaako se ehkä lainkaan muita kirjoittajia.
Mirri kirjoitti:Kaapo, laita tähän näkyviin luettelo kirjoittajista, joiden toivot oivaltavan jättää sinut rauhaan. Käsittääkseni heitä/meitä on enemmän kuin Kyllästynyt.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa