Nokkakolareiden paradoksi

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Nokkakolareiden paradoksi

ViestiKirjoittaja Kaapo » 03.10.2016 13:43

Hilppa kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:
.Kissi kirjoitti:Kyllästynyt, kyllä tulee sellainen vaikutelma, että kaikki Kaapon tekstit ovat sinun silmätikkunasi. Alkaa jo ärsyttää tuo.

Oikea vaikutelma.

.Kissi ei nyt näe kokonaisuutta. Ja luultavasti olet itsekin sokeutunut kokonaisuuden osalta. Asiallisia kirjoituksiasi ei ole vastustettu. Esittämäsi väärät väitteet ovat kuitenkin ikäviä heitä kohtaan, joista olet valheita/vääriä vihjeitä julkisuuteen laskenut. Mielestäni sinun tulisi osoittaaksesi olevasi mies perua valheväitteet.

Paskapuhetta.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.10.2016 13:45

Selvyyden vuoksi kysyn vielä:

Luuletko sinä Kaapo edelleen, että minä olen kirjoittanut sinulle tai sinun kanssasi jollakin toisella palstalla?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.10.2016 13:50

Kaapo kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:
.Kissi kirjoitti:Kyllästynyt, kyllä tulee sellainen vaikutelma, että kaikki Kaapon tekstit ovat sinun silmätikkunasi. Alkaa jo ärsyttää tuo.

Oikea vaikutelma.

.Kissi ei nyt näe kokonaisuutta. Ja luultavasti olet itsekin sokeutunut kokonaisuuden osalta. Asiallisia kirjoituksiasi ei ole vastustettu. Esittämäsi väärät väitteet ovat kuitenkin ikäviä heitä kohtaan, joista olet valheita/vääriä vihjeitä julkisuuteen laskenut. Mielestäni sinun tulisi osoittaaksesi olevasi mies perua valheväitteet.

Paskapuhetta.

Ei ole paskapuhetta. Aidosti ajattelen, että kun haluat palstalla kirjoittaa yhtenä rivikirjoittajana, on välttämätöntä ilmapiirin säilyttämiseksi osaltasi, että myönnät olleesi väärässä kolmessa kirjoittajia koskevissa väitteissäsi. Muutoin ei kukaan kirjoittaja voi pitää sinua yhdenvertaisena kanssakirjoittajana, vaan kyseinen väärä heitto säilyy taustalla palstalla kirjoittajien mielessä ja vääjäämättä tulee säilymään sinusta syntyneessä mielikuvassa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 03.10.2016 13:56

Tekosiveää paskaa.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.10.2016 14:09

Kaapo kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Kaapo ei ole vastannut moniin hänelle osoitettuihin kyselyihin, ja moniin kysymyksiin hän on vastannut epäasiallisesti - tosin viime aikoina siistimmin. Lisäksi hän näyttää sekoittavan toisiinsa terveen debatin ja riidat. En myöskään usko, että jotain tai joitain täällä vituttaisi hänen saamansa huomio lehden keskiaukeamalla. (Asia voisi olla erilainen, jos aukeaman sisältö olisi tiedossa.) Edelleen ovat "voimassa" hänen luulottelunsa Kyllästyneen ja Helmenkalastajan muualla kirjoittamiset ja minun alkoholi-tapani. Hän tuntuu luottavan päättelyittensä oikeellisuuteen kuin pässi suuriin sarviinsa. - En kuitenkaan usko, että muut ottaisivat hänen tyylistään esimerkkiä omiin teksteihinsä.

Lähinnä tulkitsen luulojen ei-myöntämisen vääräksi ja vastaamisesta kieltäytymisen saattavan olla auktoriteettipelkoa tai kuninkuusluuloa tms. muiden yläpuolella oloa. Kaapo Kekkonen: "mähän oon juntti" (=kadunmies), mutta kuitenkin asiassa kuin asiassa parempi kuin yksikään toinen tällä palstalla.

Noniin. Nyt alkoi puupään vastaisku. Sävy ja sanamuodot on sellaisia että kuvittelet kirjoittavasi kolmannelle osapuolelle. Hovi tietysti peesaa niinkuin kuuluu.

Taisin sanoa pari kipeempää asiaa. Osu ja uppos kun niin kovasti olet viimeaikoina ollut vakuuttelemassa "ulkopuolisia" Kaapon "harhoista".

Kyse on sinun Kaapo kirjoittamasta kolmesta väitteestä, jotka Pp yllä mainitsee. Helmenkalastajan ja Kyllästyneen muualla kirjoittamisen väitteet ja Pp-ylläpitäjän alkoholinkäyttöväite. Ne ovat sen luokan väitteitä, että on selkeästi myönnettävä olleensa väärässä, kun sellaisia on mennyt palstalle julkisuuteen syöttämään. Etkö ymmärrä, mistä on kyse? Omasta imagostasi kirjoittajana on tässä asiassa (=väite kolmesta kirjoittajasta) kyse. Ei mistään minun herkistä kohdistani, joista sinä KaaPo et satu tietämään yhtään mitään.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 03.10.2016 14:11

Minä EN ole väittänyt mitään. Olen kertonut oman käsitykseni. Meneekö jakeluun?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.10.2016 14:13

Kaapo kirjoitti:Minä EN ole väittänyt mitään. Olen kertonut oman käsitykseni. Meneekö jakeluun?

Käsitys/väite/vihje, joka mitä ilmeisimmin oli paskapuhetta kolmesta kirjoittajasta. Aivan kuten haluat.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 03.10.2016 14:17

Mitä enemmän vatvot sitä enemmän käsitykseni saa näkyvyyttä. Jokainen voi käyttää omia aivojaan.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.10.2016 14:45

Kaapo kirjoitti:Mitä enemmän vatvot sitä enemmän käsitykseni saa näkyvyyttä. Jokainen voi käyttää omia aivojaan.

Miten "jokainen voisi käyttää aivojaan" ja arvioida esimerkiksi sitä, olenko minä kirjoittanut sinun kanssasi/sinulle jollakin toisella palstalla, kun sinä et suostu edes kertomaan millä palstalla tuollaista on sinun mielestäsi tapahtunut?

Sinä olet väittänyt, että Psykopatologia erehtyy/on väärässä kun uskoo, etten minä ole sinulle tai sinun kanssasi millään toisella palstalla kirjoittanut. Kerro sinä edes se, millä toisella palstalla minä muka olen sinun kanssasi keskustellut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.10.2016 15:03

En kritisoi sitä, että Kaapo päättelee hormoonipohjalta. Kritisoin sitä, että hänen katsantonsa ei tarkennu uuden, pitävämmän tiedon myötä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 03.10.2016 16:37

No, siinäpä oiva syy vatvoa asioita maailman tappiin...
Itse en jumitu "harhoihini", melkoisen hassua että kuningas ja hovi jää niihin ikuisiksi ajoiksi rypemään.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.10.2016 16:59

'Harhaiseen' allekirjoitukseesi kuitenkin olet jumittunut, koska et vieläkään ole ymmärtänyt poistaa sitä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 03.10.2016 17:09

Mikäs sigussani on vikana?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.10.2016 17:15

Jospa ymmärtäisit, kun sinulle kirjoitetaan oikein. Biiloakkressiivinen siku.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.10.2016 17:24

Kaapo kirjoitti:No, siinäpä oiva syy vatvoa asioita maailman tappiin...
Itse en jumitu "harhoihini", melkoisen hassua että kuningas ja hovi jää niihin ikuisiksi ajoiksi rypemään.

Mikset vastaa suoraan ja selkeään kysymykseen?

Luuletko sinä yhä edelleen, että minä olen kirjoittanut sinulle tai sinun kanssasi jollakin toisella palstalla kuin täällä?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.10.2016 18:06

Kaapo kirjoitti:Mikäs sigussani on vikana?

Toisten asemaan asettuvana ja myötäelämiskykyisenä ihmisenä ymmärtäisit.
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 03.10.2016 20:23

Hilppa kirjoitti:Jospa ymmärtäisit, kun sinulle kirjoitetaan oikein. Biiloakkressiivinen siku.

:D
trisse

ViestiKirjoittaja Kaapo » 04.10.2016 04:11

Mirri kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Mikäs sigussani on vikana?

Toisten asemaan asettuvana ja myötäelämiskykyisenä ihmisenä ymmärtäisit.

Juuri siksi ymmärränkin sikuni merkityksen. Aivotuhnuttelu kommentoinnissa vähenee huomattavasti.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 04.10.2016 04:13

Hilppa kirjoitti:Jospa ymmärtäisit, kun sinulle kirjoitetaan oikein. Biiloakkressiivinen siku.

Menisi kohdallani täysin hukkaan. Auto moodi korjaa kirjoituksen päässäni enkä takerru kirjaimiin. Tästä on myös tutkimusta tehty. Yleensä se toimii ihmisillä noin.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.10.2016 09:21

Kysyn taas uudelleen, koska Kaapo ei vieläkään ole vastannut:
Luuletko sinä yhä edelleen, että minä olen kirjoittanut sinulle tai sinun kanssasi jollakin toisella palstalla kuin täällä?
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko