Mirri kirjoitti:Et toimi Kaapon viestien kohdalla moderaattorina, mutta silti luulet/uskot/ajattelet, että juuri sinun on tehtävä 'paskainen työ'...
Juuri noin, koska varsin suuri osa Kaapon viesteistä on joko suoraan osoitettu minulle tai viittaa minuun.
Mirri kirjoitti:... Edelleen olen sitä mieltä, että sinun kannattaisi siirtää vastuu palstan siivottomuuksista ylläpitäjälle...
Niinhän minä olen tehnytkin!
Mirri kirjoitti:... Sinun siivoamisyrityksistäsi on tässä tapauksessa selkeästi enemmän haittaa kuin hyötyä - kun et kerran voi siivota valvojana, vaan yrität häärätä rivikirjoittajana...
Enhän minä ole edes yrittänyt siivota vaan vain osoittaa siivoojalle missä ne läjät ovat.
Mirri kirjoitti:... Koska olet itse asianosainen, et ilmeisesti halua laittaa Kaapoa ennakkovalvontaan edes hänen toisille kirjoittajille suuntaamiensa törkyviestien vuoksi...
En mielelläni puutu asioihin silloin kun Psykopatologia on paikalla.
Mutta jos tarkkaan katsot, olen minä kertaalleen yhden ketjun lukinnut juuri tuosta äsken mainitsemastasi syystä.
Mirri kirjoitti:... Mielestäni on erittäin valitettavaa, että Kaapon kaltaisen kirjoittajan kohdalla palstan moderaattori on täysin toimintakyvytön eikä kykene - valvojana! - tekemään yhtään mitään.
Missäs minä olen sanonut olevani toimintakyvytön???