Nokkakolareiden paradoksi

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Nokkakolareiden paradoksi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.10.2016 23:06

Kaapo kirjoitti:Vittuiluksi ehkä täytyy vielä todeta että eräs suuri suomalainen lehti teki minusta keskiaukeaman jutun paperilehteen. Etusivulla mainos otti kolmasosan tilaa. Ei nyt sinulle mutta tiedän että tämä vituttaa tiettyjä henkilöitä joten annetaan julkisuuteen.

En tiedä ketä tuollainen voisi vituttaa, muttei ainakaan minua.
Kaapo kirjoitti:Luin myös samassa iässä Marshall McLuhanin shittiä "väline on viesti" siitä skeidasta en silloin juuri tajunnut mitään, mutta luin kirjan kuitenkin loppuun.

So?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 02.10.2016 23:26

Kyllästynyt, kyllä tulee sellainen vaikutelma, että kaikki Kaapon tekstit ovat sinun silmätikkunasi. Alkaa jo ärsyttää tuo.
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.10.2016 23:44

.Kissi kirjoitti:Kyllästynyt, kyllä tulee sellainen vaikutelma, että kaikki Kaapon tekstit ovat sinun silmätikkunasi. Alkaa jo ärsyttää tuo.

Eivät ehkä kaikki, mutta hyvin moni kuitenkin - johtuen Kaapon tekstien sävystä, laadusta ja sisällöstä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 03.10.2016 00:04

Anna sekopään porhaltaa, kyllä se kuivettuu omaan tyhmyyteensä. Ei ainakaan ole viihdyttävää lukea sinun kommenttejasi hänelle, koska koen, että se vaan yllyttää tuota aina vaan enemmän. Tee kuis lystäät, mutta minua ainakin tympii, kun alennut juttusille noin idiootin kanssa. Sinä?
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.10.2016 00:12

.Kissi kirjoitti:Anna sekopään porhaltaa, kyllä se kuivettuu omaan tyhmyyteensä...

On yritetty tuotakin konstia, mutta turhaan.
.Kissi kirjoitti:... Ei ainakaan ole viihdyttävää lukea sinun kommenttejasi hänelle, koska koen, että se vaan yllyttää tuota aina vaan enemmän...

Ei varmaan olekaan, mutta jos tuollaiseen käytökseen ei puututa, ääliömäisyydestä saattaa pahimmassa tapauksessa muodostua standardi johon vedotaan jatkossakin.
.Kissi kirjoitti:... Tee kuis lystäät, mutta minua ainakin tympii, kun alennut juttusille noin idiootin kanssa. Sinä?
Paska hommahan tämä on, mutta jonkun se kuitenkin pitää tehdä. En minäkään tästä pidä tai nauti.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.10.2016 00:41

Kyllästynyt, jospa siirtäisit vastuun 'paskoista hommista' ylläpitäjälle ja antaisit hänen asettaa rajat kirjoittajien ääliömäisyyksille?
En usko sinun olevan se joku, jonka pitäisi tehdä mainitsemasi työ.

Viestistäsi välittyy sellainen kuva, ettet luota ylläpitäjän kykyihin foorumin siistinä pitämisessä, vaan koet siivoushomman langenneen sinun hoidettavaksesi: Jos tuollaiseen käytökseen ei puututa... Paska homma, mutta jonkun se on tehtävä...
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.10.2016 00:50

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, jospa siirtäisit vastuun 'paskoista hommista' ylläpitäjälle ja antaisit hänen asettaa rajat kirjoittajien ääliömäisyyksille?...

Tilanne tuntuu olevan "Damned if I do - damned if I don't".
Mirri kirjoitti:... En usko sinun olevan se joku, jonka pitäisi tehdä mainitsemasi työ...

Minä kuitenkin luulen/uskon/ajattelen, että minä olen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.10.2016 01:15

Kyllästynyt, toimitko Kaapon viestien suhteen foorumin valvojana vai rivikirjoittajana?
Moderaattorinahan sinulla on käytettävissäsi esimerkiksi ennakkovalvonta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.10.2016 08:18

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, toimitko Kaapon viestien suhteen foorumin valvojana vai rivikirjoittajana?

Olen tainnut sinulle joskus ennenkin mainita, että vältän käyttämästä moderaattorioikeuksia silloin jos olen itse asianosaisena.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja irmeli » 03.10.2016 09:29

Mikä teitä kahta oikein vaivaa. Teidät pitäsi molemmat laittaa ennakkovalvontaan.

muoks. k-t
irmeli

ViestiKirjoittaja Undone » 03.10.2016 10:35

Jotain varmaan olisi tehtävä, eihän noita vääntöjä jaksa varmaan kukaan seurata.
Undone

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.10.2016 11:45

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, toimitko Kaapon viestien suhteen foorumin valvojana vai rivikirjoittajana?

Olen tainnut sinulle joskus ennenkin mainita, että vältän käyttämästä moderaattorioikeuksia silloin jos olen itse asianosaisena.

Et toimi Kaapon viestien kohdalla moderaattorina, mutta silti luulet/uskot/ajattelet, että juuri sinun on tehtävä 'paskainen työ'.

Edelleen olen sitä mieltä, että sinun kannattaisi siirtää vastuu palstan siivottomuuksista ylläpitäjälle. Sinun siivoamisyrityksistäsi on tässä tapauksessa selkeästi enemmän haittaa kuin hyötyä - kun et kerran voi siivota valvojana, vaan yrität häärätä rivikirjoittajana.
Koska olet itse asianosainen, et ilmeisesti halua laittaa Kaapoa ennakkovalvontaan edes hänen toisille kirjoittajille suuntaamiensa törkyviestien vuoksi.

Mielestäni on erittäin valitettavaa, että Kaapon kaltaisen kirjoittajan kohdalla palstan moderaattori on täysin toimintakyvytön eikä kykene - valvojana! - tekemään yhtään mitään.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.10.2016 11:55

Mirri kirjoitti:Et toimi Kaapon viestien kohdalla moderaattorina, mutta silti luulet/uskot/ajattelet, että juuri sinun on tehtävä 'paskainen työ'...
Juuri noin, koska varsin suuri osa Kaapon viesteistä on joko suoraan osoitettu minulle tai viittaa minuun.
Mirri kirjoitti:... Edelleen olen sitä mieltä, että sinun kannattaisi siirtää vastuu palstan siivottomuuksista ylläpitäjälle...
Niinhän minä olen tehnytkin!
Mirri kirjoitti:... Sinun siivoamisyrityksistäsi on tässä tapauksessa selkeästi enemmän haittaa kuin hyötyä - kun et kerran voi siivota valvojana, vaan yrität häärätä rivikirjoittajana...
Enhän minä ole edes yrittänyt siivota vaan vain osoittaa siivoojalle missä ne läjät ovat.
Mirri kirjoitti:... Koska olet itse asianosainen, et ilmeisesti halua laittaa Kaapoa ennakkovalvontaan edes hänen toisille kirjoittajille suuntaamiensa törkyviestien vuoksi...
En mielelläni puutu asioihin silloin kun Psykopatologia on paikalla.
Mutta jos tarkkaan katsot, olen minä kertaalleen yhden ketjun lukinnut juuri tuosta äsken mainitsemastasi syystä.
Mirri kirjoitti:... Mielestäni on erittäin valitettavaa, että Kaapon kaltaisen kirjoittajan kohdalla palstan moderaattori on täysin toimintakyvytön eikä kykene - valvojana! - tekemään yhtään mitään.

Missäs minä olen sanonut olevani toimintakyvytön???
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.10.2016 12:24

Kaapo ei ole vastannut moniin hänelle osoitettuihin kyselyihin, ja moniin kysymyksiin hän on vastannut epäasiallisesti - tosin viime aikoina siistimmin. Lisäksi hän näyttää sekoittavan toisiinsa terveen debatin ja riidat. En myöskään usko, että jotain tai joitain täällä vituttaisi hänen saamansa huomio lehden keskiaukeamalla. (Asia voisi olla erilainen, jos aukeaman sisältö olisi tiedossa.) Edelleen ovat "voimassa" hänen luulottelunsa Kyllästyneen ja Helmenkalastajan muualla kirjoittamiset ja minun alkoholi-tapani. Hän tuntuu luottavan päättelyittensä oikeellisuuteen kuin pässi suuriin sarviinsa. - En kuitenkaan usko, että muut ottaisivat hänen tyylistään esimerkkiä omiin teksteihinsä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.10.2016 12:56

Mirri kirjoitti:- -Sinun siivoamisyrityksistäsi on tässä tapauksessa selkeästi enemmän haittaa kuin hyötyä - kun et kerran voi siivota valvojana, vaan yrität häärätä rivikirjoittajana.
Koska olet itse asianosainen, et ilmeisesti halua laittaa Kaapoa ennakkovalvontaan edes hänen toisille kirjoittajille suuntaamiensa törkyviestien...

Osallistuuhan Psykopatologiakin rivikirjoittajana kirjoitusketjuihin.

Palsta voisi antaa enemmän valtaa Kyllästyneelle. Se tarkoittaisi rivikirjoittajien antamaa tukea Kyllästyneelle. Kannatan vallan antamista Kyllästyneelle. Tarkoittaa häneltä myös vastuun ottamista.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.10.2016 13:14

Käsittääkseni 'palsta' ei estä Kyllästyneen toimimista moderaattorina. 'Asianosaisuuskaan' ei ole ollut esteenä; mieleeni tulee ainakin Trisse, joka on ollut Kyllästyneen asettamassa ennakkovalvonnassa. Eikä kai Trisse ole ainoa viestiensä vuoksi ennakkovalvontaan päätynyt.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.10.2016 13:32

Psykopatologia kirjoitti:Kaapo ei ole vastannut moniin hänelle osoitettuihin kyselyihin, ja moniin kysymyksiin hän on vastannut epäasiallisesti - tosin viime aikoina siistimmin. Lisäksi hän näyttää sekoittavan toisiinsa terveen debatin ja riidat. En myöskään usko, että jotain tai joitain täällä vituttaisi hänen saamansa huomio lehden keskiaukeamalla. (Asia voisi olla erilainen, jos aukeaman sisältö olisi tiedossa.) Edelleen ovat "voimassa" hänen luulottelunsa Kyllästyneen ja Helmenkalastajan muualla kirjoittamiset ja minun alkoholi-tapani. Hän tuntuu luottavan päättelyittensä oikeellisuuteen kuin pässi suuriin sarviinsa. - En kuitenkaan usko, että muut ottaisivat hänen tyylistään esimerkkiä omiin teksteihinsä.

Lähinnä tulkitsen luulojen ei-myöntämisen vääräksi ja vastaamisesta kieltäytymisen saattavan olla auktoriteettipelkoa tai kuninkuusluuloa tms. muiden yläpuolella oloa. Kaapo Kekkonen: "mähän oon juntti" (=kadunmies), mutta kuitenkin asiassa kuin asiassa parempi kuin yksikään toinen tällä palstalla.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 03.10.2016 13:35

.Kissi kirjoitti:Kyllästynyt, kyllä tulee sellainen vaikutelma, että kaikki Kaapon tekstit ovat sinun silmätikkunasi. Alkaa jo ärsyttää tuo.

Oikea vaikutelma.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.10.2016 13:40

Kaapo kirjoitti:

Oikea vaikutelma.

.Kissi ei nyt näe kokonaisuutta. Ja luultavasti olet itsekin sokeutunut kokonaisuuden osalta. Asiallisia kirjoituksiasi ei ole vastustettu. Esittämäsi väärät väitteet ovat kuitenkin ikäviä heitä kohtaan, joista olet valheita/vääriä vihjeitä julkisuuteen laskenut. Mielestäni sinun tulisi osoittaaksesi olevasi mies perua valheväitteet.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 03.10.2016 13:42

Hilppa kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Kaapo ei ole vastannut moniin hänelle osoitettuihin kyselyihin, ja moniin kysymyksiin hän on vastannut epäasiallisesti - tosin viime aikoina siistimmin. Lisäksi hän näyttää sekoittavan toisiinsa terveen debatin ja riidat. En myöskään usko, että jotain tai joitain täällä vituttaisi hänen saamansa huomio lehden keskiaukeamalla. (Asia voisi olla erilainen, jos aukeaman sisältö olisi tiedossa.) Edelleen ovat "voimassa" hänen luulottelunsa Kyllästyneen ja Helmenkalastajan muualla kirjoittamiset ja minun alkoholi-tapani. Hän tuntuu luottavan päättelyittensä oikeellisuuteen kuin pässi suuriin sarviinsa. - En kuitenkaan usko, että muut ottaisivat hänen tyylistään esimerkkiä omiin teksteihinsä.

Lähinnä tulkitsen luulojen ei-myöntämisen vääräksi ja vastaamisesta kieltäytymisen saattavan olla auktoriteettipelkoa tai kuninkuusluuloa tms. muiden yläpuolella oloa. Kaapo Kekkonen: "mähän oon juntti" (=kadunmies), mutta kuitenkin asiassa kuin asiassa parempi kuin yksikään toinen tällä palstalla.

Noniin. Nyt alkoi puupään vastaisku. Sävy ja sanamuodot on sellaisia että kuvittelet kirjoittavasi kolmannelle osapuolelle. Hovi tietysti peesaa niinkuin kuuluu.

Taisin sanoa pari kipeempää asiaa. Osu ja uppos kun niin kovasti olet viimeaikoina ollut vakuuttelemassa "ulkopuolisia" Kaapon "harhoista".
Kaapo

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko