Hilpalle

Re: Hilpalle

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 30.09.2016 21:09

Kissi, Kyllähän minä Luukkosen meriitit tiedän, se ei estä häntä silti olemasta omituinen vanhahko höpöttäjä:) En minä häntä minään epäjumalanakaan osaa pitää enkä häntä millään tavoin palvo.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 30.09.2016 21:11

Laitoin kysymyksen tuonne ylös, ylläpitäjän palstalle. Toivotaan vastausta.
Katla

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 30.09.2016 22:10

Minähän voisin panna rangaistuksen kiertämään viikoittain.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 30.09.2016 23:41

Laita ennemmin koko putiikki kiinni viikoksi, niin saavat kaikki ansaitsemansa rangaistuksen eikä kenenkään tarvitse valittaa.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 01.10.2016 06:13

Täällä on aika rauhallista kun pari raivoisinta on passiivisena. Nytkin on ihan jopa keskustelua syntynyt useissa ketjuissa ja pari hiljaisempaakin on altivoitunut.
Kaapo

ViestiKirjoittaja trisse » 01.10.2016 15:47

Kaapo kirjoitti:Jostain syystä Hilppa saa näitä känniavautumisia silloin tällöin. Ei ole eka mun näkemä. Tuskin se siitä johtuu että hän on niin ymmärtäväinen ihminen.

Me emme koskaan ole ymmärtäneet toisiamme. Olemme kuin yö ja päivä.
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 01.10.2016 16:25

Täällä ei kovin helposti riitä tai synny ymmärrystä sellaisten kesken, jotka jo alunperin ovat tunteneet antipatiaa toisiaan kohtaan. Sen ei välttämättä tarvitsisi olla niin. Toki jokaisen kannalta ja asianomaiselle itselleenkin olisi mukavaa kirjoitella ihan asiallisesti ja jutella kaikessa sovussa. Minä itse olen erittäin räiskähtelevä. Ei tarvitse olla suurikaan ärsyke, kun olen jo piikit pystyssä. Voisin useammin mennä omaan itseeni. Olisi muillakin mukavampaa kirjoitella.
Sateentekijä

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet