Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:En oo lukenu...
Sen uskon.
Kaapo kirjoitti:No nyt se nokkiminen taas alko...
Kaapo kirjoitti:... Sanoin että olen lukenu skidinä pakolliset mutta EN sarjakuvia...

Mirri kirjoitti:Hölmölän kylässä asui myös ukkoja, ja heistäkin kansan keskuudessa liikkui kaikenlaisia juttuja:
http://kilplased.ee/fi/holmolaissadut
Kaapo kirjoitti:En muistaakseni sanonut 8 vuotiaana.
Puhuin muistaakseni ennen peruskolua.
Kyllästynyt kirjoitti:Aika poika tuo Gabriel. Harva kersa lukee tuon kokoluokan (684 sivua!) teosta alle 13-vuotiaana - ja vielä 1928 tehtyä käännöstä.
Ei tietenkään ole, mutta sinun vikasi on se, että sinä nimittelet mm. minua, sekä väität omien sanojesi olevan painavaa, mutta muiden ei.Kaapo kirjoitti:Herkkänahkainen ja herkkänahkainen, jos sun todellinen luontos näkyy niin onko se minun vika...
Kaapo kirjoitti:... JA TAAS vedit jotain aiheen ulkopuoleta mukaan...
Kaapo kirjoitti:... Etkö tarkkaile yhtään itseäsi?
Kaapo kirjoitti:Mitähän sinä nyt taas vehtaat?
En ole koskaan väittänyt lukeneeni sitä 8 vuotiaana.
Ainiin, ongelma oli se kun "eihän sinunkaan poikasi sitä tuossa iässä lukenut".
Lopeta nyt jo taas ajoissa.
Olet sen verran sairas tyyppi etten todellakaan jaksa kanssasi.
Kaapo kirjoitti:Sinä olet Kyllästynyt erittäin kipeä ihminen.
Ainuttakaan asiaa ei pysty käsittelemään kanssasi rationaalisesti.
Lopetan taas keskustelun kanssasi.
Kaapo kirjoitti:EI KUN MINÄ LOPETAN SILLOIN KUN SINUSTA TULEE TOTAALINEN IDIOOTTI!
Kaapo kirjoitti:MInä olin ekaa kastia joka kävi peruskoulun. En ymmärrä miten se liittyy kirjan lukemiseen.
Ja se ei silloin tainut olla vielä valtakunnallinen syteemi vaan siinä oli joku siirtymäaika. (tästä en ole varma.)
irmeli kirjoitti:Vuonna 1972 alkoi Lapissa. Oletko Kaapo ollut lappalainen?
Kaapo kirjoitti:Herkkänahkainen ja herkkänahkainen, jos sun todellinen luontos näkyy niin onko se minun vika.
En muistaakseni sanonut 8 vuotiaana.
Puhuin muistaakseni ennen peruskolua lukeneeni, koska kirjasta tuli puhe peruskolussa "siveysopin" tunnilla.
- -
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa