Katseletteko DVD-elokuvia?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Katseletteko DVD-elokuvia?

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 24.09.2016 22:02

Harrastaako kukaan DVD leffojen lainaamista kirjastosta?
Minulle se iski päälle jo viime syksynä. Välillä pääsi unohtumaan, mutta nyt taas innostuin. Tänä viikonloppuna on ohjelmassa neljä:

Eat Pray Love -Omaa tietä etsimässä
pääösassa Julia Roberts-

Kotimainen -Ei kiitos-
pääosissa Anu Sinisalo, Ville Virtanen ja Kai Vaine

-Elämä pelissä Sandra Bullockin tähdittämänä sekä

-Hallitsematon luonto-Luonnon ihmeellisimmät ilmiöt elämän ja kuoleman kohdatessa

Aloitan tänä iltana tuosta luonto-dokumentista.
Kun illat pimenevät ja pitenevät hyvä elokuva on silloin paikallaan.
Sateentekijä

Re: Katseletteko DVD-elokuvia?

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.09.2016 22:21

Luultavasti katsoisin, jos omistaisin siihen tarkoitukseen tarvittavan laitteen. Toistaiseksi en omista, joten en sitten katsele...

Nykyisin on monenlaista tarjontaa, joten vuokra- ja lainaleffojen katselu jää vähemmälle ikään kuin luonnostaan. Minulla kuitenkin on yksi alkuperäissarja (Mission Impossible/Mahdoton tehtävä), jonka vuoksi olen valmis ostamaan dvd-soittimen - kunhan saan aikaiseksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Gad » 25.09.2016 08:39

Juu, lastenleffoja joita neitokaisilla mukanaan tai olemme ostaneet heille. Aikuisten leffoja emme, meillä tuolla videokirjastossa on pari tuhatta leffaa ja uusia tulee koko ajan joten katsottavaa riittää :)
Kunhan nyt noita omia tallenteitakin ehtisi katsomaan, taitaa sellaiset 600 tuntia olla katsomatta. Tallennamme kaikki kiinnostavat sarjat ja sitten niitä katsotaan "pötköön", pidetään maratonikatseluita.

Lisäksi kun molemmat olemme kovia lukemaan niin kirjat tällä hetkellä ajavat leffojen ym.ohitse. Syksy kun on hyvin sanoista aikaa ja kirjastosta voi jo varhaisessa vaiheessa tehdä varauksia ennen kirjan fyysistä paikallaoloa. Nytkin molemmilla 50 varausta joista osa lukittu.
Gad

ViestiKirjoittaja Ryysy » 25.09.2016 16:46

Telkusta nauhalle.
Ryysy

ViestiKirjoittaja jupe » 25.09.2016 22:33

Ostan dvd:nä harvinaisuuksia, joita ei muuten juurikaan näe.
jupe

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 25.09.2016 23:14

Helppoo kun on kirjasto tuossa lähellä ja siellä hyvät valikoimat . Pääkirjastosta tilaavat jos omasta valikoimasta puuttuu, niin ei tarvitse itse mennä sinne asti. Vuokraan myös, harvemmin ostan. On minulla muutama ikivihreä ostettunakin.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 25.09.2016 23:48

En enää, en hankkinut laitteita, kun ei ole muksuja kotosalla enää. Tietokone ja TV riittää mainiosti.
Katla

ViestiKirjoittaja pöö » 26.09.2016 11:59

Tietokoneellahan voi katsoa DVD- leffoja.
pöö

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.09.2016 12:18

Jep. Se vain on tylsää jos on tottunut suuren telkkarin tarjoamiin elämyksiin. Minun rakas Mahdoton tehtäväni odottaa avaamattomassa paketissa aikaa, jolloin olen hankkinut laitteen jonka avulla pääsen katsomaan sitä telkkaristani.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.09.2016 12:21

Katson tietokoneelta käyttäen HDMI -piuhaa koneen ja television välillä. Televisio siis näyttönä toimii.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 26.09.2016 14:42

Minulla on teeveehen liitetty DVD laite jolla näkee elokuvat tv ruudun kokoisisna.Ja sitten voin läppärillä katsoa leffoja jos haluan katsoa niitä esim. makuuhuoneessa vaikka vuoteessani.
Sateentekijä

Paluu Romulaatikko