Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.09.2016 23:47

Irmeli ja Sateentekijä, olette hölmöjä molemmat.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja irmeli » 22.09.2016 07:47

Kiitos, sen jo omalta osaltani tiesinkin.
Entäs miten on Mirrin, Kaapon ja Kyllästyneet hölmäys? He kyllä riitelevät enempi kuin me.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.09.2016 12:47

Psykopatologia kirjoitti:Irmeli ja Sateentekijä, olette hölmöjä molemmat.

Se toki myönnettäköön:)
Vähennänkin tästä tätä hölmöilyäni täällä melko minimiin. Varmaankin se on paras kaikille.
Kyllähän tämä muutenkin on varsinkin viime aikoina ollut erittäin riitaisa paikka, on muodostunut monta riitaparia, jotka omalta osaltaan pitävät tietynlaista ilmapiiriä yllä jatkuvasti joten terveellisempää lienee pysytellä hissun kissun ja taka-alalla.
Sen verran persoonakohtaista tuli tuolla atriaketjussa tuherrerttua, että katsoin parhaaksi eliminoida viestitykseni siinä ketjussa.
Tiedän olevani helposti provosoitavissa ja sen tietää Irmelikin. Siksi hän tuota peliään jatkaakin. Ehkä pitäisi kehittää itseään positiivisempaan suuntaan:) Ennenkaikkea se minun pitäisi muistaa, kuten kaikkien muittenkin, että yksinään ei kukaan jaksa pitkään tapella!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 22.09.2016 14:33

Taidat kuitenkin olla ihan itse se provoilija. Esim. päiväkirjasi sen osoittaa. Kukaan joka haluaa muka olla rauhassa, ei kirjoittele päiväkirjassaan sun tyyppistä paskaa toisesta ihmisestä ja esitä uhkailuja.
"Sen verran vaan sanon, että jos hän
edes asiankin täältä vetää yleen, takaan ja alleviivaan, että päitä alkaa putoilla." sateentekijä päiväkirjassaan.

Pudota nyt se mun pääni ja kenen muun pään aiot pudottaa vai uhkailetko vaan päiväkirjassasi. Tuoko sinusta on reilua peliä.
irmeli

ViestiKirjoittaja trisse » 22.09.2016 14:38

irmeli kirjoitti:Kiitos, sen jo omalta osaltani tiesinkin.
Entäs miten on Mirrin, Kaapon ja Kyllästyneet hölmäys? He kyllä riitelevät enempi kuin me.

Tekisin mielelläni "kuka on foorumin hölmöin?" gallupin mutta ilkiä ylläpito sen kuitenkin poistaisi... :(
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 22.09.2016 14:56

Eikun vastaamaan kaikki:
MIKSI OLET MIELESTÄSI YKSI JA EHKÄ YKKÖNEN PALSTAN IDIOOTEISTA?
Katla

ViestiKirjoittaja irmeli » 22.09.2016 15:04

Mie en osaa lukea enkä ymmärrä lukemaani.
Epäilen että tällä olen idioottikärjessä.
irmeli

ViestiKirjoittaja Rane » 22.09.2016 15:10

Yksi hölmö täälläkin. En jaksa ajatella asioita loppuun asti. Kyselen neuvoja, että pääsisin itse vähemmällä ajatustyöllä. Ajatteluni on hidasta ja tahmeaa. Miten voisin nopeuttaa prosessia?
Rane

ViestiKirjoittaja Katla » 22.09.2016 15:28

Mahdolliset ajatukset palstalla ovat kylläkin aika ykköskamaa idiottikilvassa. :D
Katla

ViestiKirjoittaja Rane » 22.09.2016 15:42

Olen hidasälyinen.
Rane

ViestiKirjoittaja Ryysy » 22.09.2016 15:43

Olen perseestä.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.09.2016 15:44

irmeli kirjoitti:Taidat kuitenkin olla ihan itse se provoilija. Esim. päiväkirjasi sen osoittaa. Kukaan joka haluaa muka olla rauhassa, ei kirjoittele päiväkirjassaan sun tyyppistä paskaa toisesta ihmisestä ja esitä uhkailuja.
"Sen verran vaan sanon, että jos hän
edes asiankin täältä vetää yleen, takaan ja alleviivaan, että päitä alkaa putoilla." sateentekijä päiväkirjassaan.

Pudota nyt se mun pääni ja kenen muun pään aiot pudottaa vai uhkailetko vaan päiväkirjassasi. Tuoko sinusta on reilua peliä.

Irmeli. Jos olen kokenut täälklä jotain hyvin negatiivista jopa uhkailuja että päiväkirjani kirjoituksia vedetään sieltä yleen, minulla on tosiaankin oikeus siellä pahaa oloani purkaa ilman, että sinä täällä alat vihjailla , mitä olen päiväkirjassani kirjoittanut. PÄIVÄKIRJAT OVAT TÄYSIN YKSITYISALUETTA EIKÄ KENELLÄKÄÄN OLE OIKEUTTA TULLA EDES VIHJAILEMAAN, MITÄ NIISSÄ KÄSITELLÄÄN "Päiden pudottaminen" on symboolinen sanonta sen hetkisille fiiliksilleni!
Toivoisin nyt irmelin sisäistävän tämän!
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 22.09.2016 15:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Rane » 22.09.2016 15:46

Itsehän sinä siinä vihjailet, Sateentekijä.
Rane

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.09.2016 15:47

Rane, mitä minä olen vihjaillut?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Rane » 22.09.2016 15:55

Vihjailet, mitä päiväkirjasi sisältää. Haetko huomiota? Eikö riitä, jos ilmoitat ylläpitoon? En usko, että tuo riitanne loppuu riitelemällä. Jos se kuitenkin on jotenkin terapeuttista ja palkitsevaa, niin ehkä sitä kannattaa jatkaa.
Rane

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.09.2016 16:05

Rane kirjoitti:Vihjailet, mitä päiväkirjasi sisältää. Haetko huomiota? Eikö riitä, jos ilmoitat ylläpitoon? En usko, että tuo riitanne loppuu riitelemällä. Jos se kuitenkin on jotenkin terapeuttista ja palkitsevaa, niin ehkä sitä kannattaa jatkaa.

En ole mityään päiväkirjani sisällöstä tänne tuonut enkä edes vihjaillut. Irmelin vihjailuista päiväkirjaani on mennyt ylläpitoon viesti, joten katsotaan nyt.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.09.2016 16:08

.Kissi kirjoitti:Eikun vastaamaan kaikki:

Kerron ilomielin
-Siksi, että provosoidun ja menen tyhjänpäiväisiin kahinoihin mukaan sensijaan että jättäisin provt omaan arvoonsa! Minä en koskaan opi!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 22.09.2016 16:37

.Kissi kirjoitti:Eikun vastaamaan kaikki:

Kuulostaa ihan työhakemukselta. Kuulemma ei kannata aloittaa joka kappaletta "minä olen" -sanoilla ettei tule liikaa toistoa.
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 22.09.2016 16:41

Poistettu Ylläpitäjän käskystä.
Viimeksi muokannut irmeli päivämäärä 22.09.2016 21:06, muokattu yhteensä 1 kerran
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.09.2016 17:37

Sateentekijä kirjoitti:
Rane kirjoitti:Vihjailet, mitä päiväkirjasi sisältää. Haetko huomiota? Eikö riitä, jos ilmoitat ylläpitoon? En usko, että tuo riitanne loppuu riitelemällä. Jos se kuitenkin on jotenkin terapeuttista ja palkitsevaa, niin ehkä sitä kannattaa jatkaa.

En ole mityään päiväkirjani sisällöstä tänne tuonut enkä edes vihjaillut. Irmelin vihjailuista päiväkirjaani on mennyt ylläpitoon viesti, joten katsotaan nyt.

Sateentekijä, täällä päiväkirjat eivät ole sillä tavoin suojassa, että omassa päiväkirjassaan voisi kaikessa hiljaisuudessa ja rauhassa ruotia foorumin tapahtumia ja haukkua toisia kirjoittajia. Muistelen, että ainakin aiemmin on ollut niin. Et ehkä tiennyt tätä asiaa tai sitten olet unohtanut sen.

Sitä en ymmärrä, että miksei Irmeli jättänyt riitelyä sikseen ja vain muitta mutkitta ilmoittanut päiväkirjaviestiä ylläpitoon. Tosin riitelymahdollisuushan silloin olisi menetetty.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa