Sateentekijä kirjoitti:Minä olen samaa mieltä. PP.n paha tapa postata runsain miton lainausta jossa vilisee ammattimaista tms sanastoa, osoittaa ainoastaan yhden seikan. Sori vaan, mutta se on se pätemisen tarve. Edelleen , sinä ylläpidon ominaisuudessa paheksut pitkiä lainauksia
mutta itse lainaat sivutolkulla. Ei noita kukaan jaksa. Kiinnostus koko asiaa kohtaan latistuu viimeistään siinä vaiheessa kun lainattua tekstiä alkaa tulla sivukaupalla. Pelkkä linkki riittäisi . Ehkä pieni avaus mitä linkki sisältää. Minulle on sanottu, että kaikki osaavat googlata. Nyt minä sanon sen sinulle..
Asia , vaikka olisi kintoisakin, menettää merkityksensa tuontyylisessä viestinnässä.
Yhtä hyvin minä voisin postata tai siteerata jonkun perin lääketieleellisen, latinalaista lääketieteen sanastoa sisältävän artikkelin ainoastaan osoittaakseni että hallitsen lääketieteen sanaston, joka useimmiten on latinankielistä. Olisiko mukavaa?
Tämä ei ole käsittääkseni mikään tiedefoorumi eikä myöskään paikka, jossa pitää yrittää loistaa ja päteä muitten( rivikirjoittajien? ) yläpuolella. Itse asiassa emmehän me tiedä edes kanssakirjoittajiemme sivistystasoa eikä sillä ole täällä kirjoittamisen kanssa mitään tekemistä.
Minun arvostukseni ylläpitoa kohtaan ei ainakaan tuon tyyppisestä viestinnästä kohoa.
Taidat olla (miltei) anoa, joka on tuota mieltä.