Ruokahaaste

Re: Ruokahaaste

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 21.09.2016 20:33

irmeli kirjoitti:Tai siis sovitaan että mitä sie kirjoitat päiväkirjassasi on yleistä tietoa. Eikö vain.

Täytyykö minun tuon tyypin takia poistaa päiväkirjani?
Tai siirtää se jollekkin toiselle foorumille?
Eikö tuosta takiaisesta pääse eroon millään?
Irmeli. Ihan itse sinä lapsettomuudestasi olet ylellä kirjoittanut tuuvena, miksi syyllistät minua omista kirjoituksistasi?
Kyllähän sinä äkkiä lennät jos alat minun päiväkijakirjoituksiani ylelle tuomaan.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 21.09.2016 20:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 21.09.2016 20:35

Minä olen siellä toisellakin foorumilla. Taisit ihan käydä siellä mainitsemassa nimimerkkini tänne.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 21.09.2016 20:40

http://www.tukiasema.org/viewtopic.php? ... 2&start=25
Tuollahan me ollaan ihan yhdessä, käyt kertomassa sinne tämän foorumin nimimerkkini ja niin sitten minäkin kerroin.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 21.09.2016 20:43

Kivasti kuuluu ruokahaasteeseen nuokin juttusi- Irmeli. kerro minulle nyt kun kerran olet alkanut taas ärsyttää, miksi ihmeessä sinun täytyy olla noin hirvittävän ilkeä ja keksiä vielä aivan hölmöjä juttuja? Että minäkö olisin sinun lapsettomuudestasi tuonut päiväkirjakirjoituksiasiyleen???Yritätkö vaan kiusaa tekemällä saada minut tappelemaan?Kerro se minulle! Ei onnistu suututtamisyrityksesi. tappele vaan ihan keskenäsi
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 21.09.2016 20:44

Mie söin tänään maksalaatikkoa, kotona tehtyä.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 21.09.2016 20:46

irmeli kirjoitti:http://www.tukiasema.org/viewtopic.php?f=17&t=4642&start=25
Tuollahan me ollaan ihan yhdessä, käyt kertomassa sinne tämän foorumin nimimerkkini ja niin sitten minäkin kerroin.

Minusta tuo oli aika ilkiää. Vieläkö muokkasit oman tekstisi pois ja lainasit sinne väliin mun tekstini.

http://www.tukiasema.org/viewtopic.php? ... 2&start=25

lisätty toimiva linkki
irmeli

ViestiKirjoittaja trisse » 21.09.2016 20:48

Minä olen syönyt tänään 1,5 desin jugurtin ja kananmunan.
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 21.09.2016 20:48

irmeli kirjoitti:http://www.tukiasema.org/viewtopic.php?f=17&t=4642&start=25

Ai tuossa viestissäkö minä kerroin lapsettomuudestasi? Voi hyvää päivää!. Sanoin -irmeli- sen jälkeen kun olit tuollakin foorumilla minua haukkunut ilman mitään syytä. Se ketju suljettiin sinun kirjoituksesi takiaToki tuon voi kaikki käydä lukemassa mitä sinä sinne kirjoitit!
Kiinnostaisi todella myös se linkki jossa muka olen lapsettomuutesi ylelle jossain vetänyt.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 21.09.2016 20:51

Kirjoittaja elollinen » 05 Syys 2016, 14:48

Poistin oman kirjoitukseni.
Ei näköjään riitä, että irmeli pilaa toisen foorumin ilmaa, vaan tulee sitten maanvaivana tännekkin asiattomine viesteineen. Maanvaiva hän todella onkin!
Kirjoittaja maanvaiva » 12 Syys 2016, 20:24

Mitäs, jo kasvaisit aikuiseksi etkä jatkuvasti olisi vinkumassa, kun kaikki ei toimi niin kuin sinä haluat.
Lääkityskin voisi auttaa tuollaiseen minä ja vain minä asenteesi.

Tuo viesti oli siis minulle!
- elollinen.
Miettiköön ylläpito omalta osaltaan,miten asiallista tuollainen kirjoittelu on.

Jos tänne toisen foorumin asioita aletaan tuoda, tuossa on täsmälleen ko viesti.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 21.09.2016 20:51

Voi perse. Minä en kyllä siinä puhu mitään lapsettomuudesta ja mun kirjoituksen jälkeen vielä Lette kirjoittaa seuraavana päivänä.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 21.09.2016 20:52

--
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 21.09.2016 23:23, muokattu yhteensä 2 kertaa
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 21.09.2016 20:53

Sateentekijä kirjoitti:Kirjoittaja elollinen » 05 Syys 2016, 14:48

Poistin oman kirjoitukseni.
Ei näköjään riitä, että irmeli pilaa toisen foorumin ilmaa, vaan tulee sitten maanvaivana tännekkin asiattomine viesteineen. Maanvaiva hän todella onkin!
Kirjoittaja maanvaiva » 12 Syys 2016, 20:24

Mitäs, jo kasvaisit aikuiseksi etkä jatkuvasti olisi vinkumassa, kun kaikki ei toimi niin kuin sinä haluat.
Lääkityskin voisi auttaa tuollaiseen minä ja vain minä asenteesi.

Tuo viesti oli siis minulle!
- elollinen.
Miettiköön ylläpito omalta osaltaan,miten asiallista tuollainen kirjoittelu on.

Jos tänne toisen foorumin asioita aletaan tuoda, tuossa on täsmälleen ko viesti.

Niin, sinä siitä poistit omat valitukset foorumista. Ylläpito mietti enkä saanut mitään varoitusta. Sinä sen sijaan olet tuolla saanut jo varoituksia.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 21.09.2016 20:54

--
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 21.09.2016 23:39, muokattu yhteensä 2 kertaa
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 21.09.2016 20:55

Kuuluiko nimimerkkini irmeli toiselle foorumille?
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 21.09.2016 20:57

--
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 21.09.2016 23:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 21.09.2016 20:58

--
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 21.09.2016 23:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 21.09.2016 21:02

Sateentekijä kirjoitti:
Lisäksi meni kampaajalle hiusten leikkaukseen, raitoihin, kulmien laittoon, hoito- ja muotoiluaineisiibn ymym ihan hävyttömän paljon. En ole käynyt kampaajalla varmaan pariin vuoteen kun olen antanu tukan kasvaa. Pitääkö sitten tinkiä syömisessä?Huomenna olis tarkotus mennä brunssille... Saako alkaa euron venytyksen sitten vasta loppukuusta?

Vähän meni ruokahaasteen ohi, mutta kirjoitetaanhan tässä ketjussa kaikenlaista.

Totta kai tässä ketjussa minäkin voin kirjoitella kaikenlaista.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 21.09.2016 21:13

irmeli kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:
Lisäksi meni kampaajalle hiusten leikkaukseen, raitoihin, kulmien laittoon, hoito- ja muotoiluaineisiibn ymym ihan hävyttömän paljon. En ole käynyt kampaajalla varmaan pariin vuoteen kun olen antanu tukan kasvaa. Pitääkö sitten tinkiä syömisessä?Huomenna olis tarkotus mennä brunssille... Saako alkaa euron venytyksen sitten vasta loppukuusta?

Vähän meni ruokahaasteen ohi, mutta kirjoitetaanhan tässä ketjussa kaikenlaista.

Totta kai tässä ketjussa minäkin voin kirjoitella kaikenlaista.

Kirjoittele sinä vaan, mutta opettele ensin a.lukemaan b. tajuamaan mitä on kirjoitettu ennenkuin jatkat tuota älytöntä toisteluasi

Minä kirjoitin jo aikaisemmin näin:
Sen brunssin tarjosi sisareni! Päänahan hoitoaineet olivat kyllä hintavia, mutta kestävät pitkään ja olivan päänahan hoitooni tuiki tarpeelliset. Mainitsinhan minä tuossa että lääkäri- ja lääkekulut ovat tässä kuussä poikkeuksellisen suuret. Et sinä irmeli nyt pysty minua tästä sen enempää syyllistämään, joten jos nyt vaan antaisit olla!

Sinä et ymmärrä tai sisäistä lukemaasi. Tunturissa ei tarvitse kumpaakaan taitoa!
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 22.09.2016 00:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 21.09.2016 21:23

Sateentekijä kirjoitti:
Sinä et osaa lukea etkä ymmärrä lukemaasi. Tunturissa ei tarvitse kumpaakaan taitoa!

En kai ymmärrä lukemaani, jos en osaa lukea.
Pärjään silti tunturissa ilman ruoka-apuja. Pitääkö siinä osata lukea tai kirjoittaa vai kirjoittaako diakonissa paperin.

plus t
irmeli

ViestiKirjoittaja trisse » 21.09.2016 22:17

Sateentekijä kirjoitti:Kunhan vaan muistat irmeli ,että sinä tätä ketjua aloi pilaamaan, siitä tuskin kukaan on eri mieltä!

Kysytkö vai toteatko? Eräs oli sitä mieltä että ketju haasteineen on häpeäksi ihmiskunnalle. Joku takakireä saattaisi kokea senkin ketjun pilaamiseksi...
trisse

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet