Psykopatologia kirjoitti:Et ole määritellyt, miten "karma" toimii. Toisaalta kaikki vaikuttaa kaikkeen, mikä on trivialiteetti.
On ehkä väärin sanoa, että kaikki vaikuttaa kaikkeen. Pitäisi ehkä sanoa, kaikki vaikuttaa johonkin. Eli jokaisella voimalla on vastavoima niin kuin siinä autokolarissakin. Jos minä kirjoitan tänne jotain, ja joku
päättää provosoitua siitä, niin toiminnallani on vastavoima, eli karmaa. Toimintani siis vaikuttaa johonkin ja aiheuttaa varsin usein reaktioita. Minä tiedän, että se aiheuttaa ja olen siinä mielessä ennakonut tulevaa. Pyrin siis hahmottamaan kuviota etukäteen ja "ennustamaan" kuinka "systeemi" toimii.
Se vastavoima ei kuitenkaan ola ainoa asia tai Karmaa, vaan myös pyörre joka siitä syntyy. Eli vastavoima saattaa saada "karmaa" oman toimintansa seurauksena.
Minun "karmani" ei välttämättä näy kokonaan tällä palstalla, vaan se voi näkyä myös palstan ulkopuolisina tapahtumina, kuitenkin kirjoittamiseni johdosta.
Psykopatologia kirjoitti:Et voi varmasti tietää tunteitani etkä responssejani (ikään kuin vain) ärsykkeiden pohjalta, joska minulla on autonomia toimia oman harkintani mukaan. Vasta jälkeen päin voit sovittaa tapahtumat hyvällä tavalla karman mukaiseksi. Entä tapahtumat, jotka eivät mene oletetun karman mukaisesti. - Alkoholin käyttöni arvio meni sinulla täysin pieleen.
Me olimme yhtä mieltä toisessa ketjussa siitä, että Pomo koittaa sopeuttaa ympäristöään itseensä. Sinä teet sitä myös. Moderaattorin valinta esim. on oman kuvasi tai toimintatapasi kuvajainen. Ihminen jonka "sivistyneistä" viesteistä 95% on konfliktia, kuvastaa sinun päätöstäsi ja sinun "karmaasi".
Ihmiset yleensä vähättelevät alkoholin kulutustaan, erityisesti ne joilla on sen kanssa ongelmaa.
Sinä siis et käytä ollenkaan alkoholia, olet raitis?
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 20.09.2016 12:02, muokattu yhteensä 1 kerran