Nokkakolareiden paradoksi

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Nokkakolareiden paradoksi

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.09.2016 11:29

Kyllästynyt kirjoitti:Sinä siis tarkoituksella provosoit ala-arvoisilla mauttomuuksilla, ja sitten itket kun sinua niiden takia arvostellaan ja arvioidaan.
Hyvin epäloogista käytöstä. Ei tuollaisessa ainakaan mitään systeemiälykkyyttä ole.

Siltä minustakin Kaapon/Gabrielin käyttäytyminen tällä foorumilla näyttää - on näyttänyt alusta lähtien. Loukkaantuneisuuden purkamiselta ja loputtomalta kostokierteeltä.
Sitä en enää muista, kirjoittiko hän alussa kuinkakin fiksusti ja herkkänahkaisuudessaan otti itseensä kriittiset kommentit, vai oliko tyyli heti alkuunsa yhtä ala-arvoista kuin nykyisin. Sen olen muistavinani, että hän tuli tänne sillä mielellä, että tämä palsta tarvitsee häntä ja hänen 'viisauttaan' - hän tuli opettamaan. Eli oikeastaan provosoi (kirjoittajia ruotivilla?) kirjoituksillaan heti alkuunsa, eikä sietänyt vastaväitteitä tai muutakaan kritiikkiä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 20.09.2016 11:33

Hahaa!

Nyt "nokkakolarit" sai taas uuden merkityksen kun toinen keskustelun mädättäjä astui rinkiin.
Sama kaava jatkuu, ryysyyn kiinni, ja omaa patoutumaa purkamaan.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.09.2016 11:39

Kaapo, eiköhän täällä kaikki - tavalla tai toisella - pura patoutumiaan. Myös sinä, vaikka oletkin itsestäsi kuvitellut täällä vallan muuta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 20.09.2016 11:55

SInä kuvittelet, että minä kuvittelen...
Mikä ihmeen pakko sinun on uskotella itsellesi, että tällä saitilla olisi mulle joku suurimpi merkitys?
On tällä viihdearvoa ja jotain muutaki.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.09.2016 12:13

Kaapo kirjoitti:SInä kuvittelet, että minä kuvittelen...
Mikä ihmeen pakko sinun on uskotella itsellesi, että tällä saitilla olisi mulle joku suurimpi merkitys?
On tällä viihdearvoa ja jotain muutaki.

Sinun viestisi ovat pääosin tyyliltään, tyypiltään sekä laadultaan olleet seksuaalista häirintää.

En ymmärrä millä perusteella sinä katsot olevasi oikeutettu sitä tekemään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.09.2016 12:15

12:14
Kaapo. Et saa puuttua kirjoittajien persoonallisuuksin niitä "negatiivisesti" arvioiden. Tulisi pitäytyä vain kirjoittajien teksteihin ja käyttää kirjoittajista heidän nimimerkkejään omien viritystesi sijaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja irmeli » 20.09.2016 12:19

Mirri kirjoitti:Kaapo, eiköhän täällä kaikki - tavalla tai toisella - pura patoutumiaan. Myös sinä, vaikka oletkin itsestäsi kuvitellut täällä vallan muuta.

Google-psykologiaa taas.
Mirrikin on käynyt vuosikausia terapiassa, luulisi jo saaneet purettua patoutumiaan pois.

Voisi jättää tuollaisen täällä kaikki tyyliset kirjoitukset pois ja puhua vaan itsestään.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 20.09.2016 12:21

Psykopatologia kirjoitti:12:14
Kaapo. Et saa puuttua kirjoittajien persoonallisuuksin niitä "negatiivisesti" arvioiden. Tulisi pitäytyä vain kirjoittajien teksteihin ja käyttää kirjoittajista heidän nimimerkkejään omien viritystesi sijaan.

Miksi et Mirrille esitä samaa vaatimusta, hänenkin pitäisi puhua itsestään eikä tyyliin me-kaikki.
Jos hänellä ei ole jakautunut persoonallisuushäiriö?
irmeli

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.09.2016 12:53

Esitän suosituksia tai vaateita arvioimani tarpeen mukaan; se ei pohjaa tiukasti tasapuolisuuteen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 20.09.2016 13:04

Joo, maalitolpat liikkuu ja ja tasotusta annetaan.

Mä en tiedä onko sosiaalisten taitojen opettaminen ihmisille tarpeellista ja suotavaa jos heniklön muut ominaisuudet ja luonne eivät tue sitä. Se voi tietyissä tapauksissa olla jopa ympäristölle vahingollista, mutta kannattisko silti harkita?
Voisi aloittaa vaikka siitä 95 prosentin modesta.
Vaan en mä usko, että sulla edes on tarkotusta rauhoittaa palstaa vaan nimenomaan ruokkia tiettyjen ihmisten sairautta.
Tai sitten saat jotain tyydytystä siitä kun näät että ne sun peesaajat saa kuonoonsa. (Terapiaa?)
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.09.2016 14:02

Kaapo (- -):
Vaan en mä usko, että sulla edes on tarkotusta rauhoittaa palstaa vaan nimenomaan ruokkia tiettyjen ihmisten sairautta.
Tai sitten saat jotain tyydytystä siitä kun näät että ne sun peesaajat saa kuonoonsa. (Terapiaa?)

Esität vastakkaiset (eksklusiiviset) tai toisiaan täydentävät vaihtoehdot. - Karma ei tuokaan muassaan tarkkaa tietoa vaan erilaisia mahdollisuuksia periaatteessa loputtomiin. Sekin on mahdollista, että en pyri ruokkimaan tiettyjen ihmisten sairautta.

15:07
Täytyy kyllä myöntää, että olen antanut sinulle tasoitusta, kun on ollut kiva, että foorumilla on ainakin yksi mies.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.09.2016 05:17

Psykopatologia kirjoitti:Kaapo (- -):

Esität vastakkaiset (eksklusiiviset) tai toisiaan täydentävät vaihtoehdot. - Karma ei tuokaan muassaan tarkkaa tietoa vaan erilaisia mahdollisuuksia periaatteessa loputtomiin. Sekin on mahdollista, että en pyri ruokkimaan tiettyjen ihmisten sairautta.

15:07
Täytyy kyllä myöntää, että olen antanut sinulle tasoitusta, kun on ollut kiva, että foorumilla on ainakin yksi mies.

Pitääkö taas vääntää rautalankaa.

Otin esim. aiheen Karma koska se on mielestäni oleellinen. Karma auttaa hahmottamaan syyn ja seurauksen jatkumoa. Se auttaa ajattelemaan omaa toimintaa. Auttaa katsomaan itseään ulkopuolisena ja tiedostamaan, että omalla toiminnalla on aina seurauksia joko hyviä tai huonoja tai jotain siltä väliltä. Karma-ajattelu auttaa asettumaan toisen asemaan. "Karma"-ajattelu on sosiaalisia taitoja havainnollistava toimintamalli. Joka ikinen toiminta siinä mielessä on "karmaa".

Jopa tämä mitä sanoit yllä.

Otin karman koska se on jokaiselle jossain määrin tuttu, (vaikka virheellisiä tai puuuteellisiakin käsityksiä on).
Noiden asioiden käsitteleminen erillisinä olisi iso urakka ja se olisi kokonaisuuden pilkkomista. "Karma" pitää sisällään ne kaikki.
Myös sinulla tuntuu olevan varsin negatiivinen ajattelumalli "karmasta" vaikka se on mielestäni valtavan hyvä työkalu ja sitä pystyy hyödyntämään jos ei tee siitä syylistävää vaan opastavan mallin. (Ammattimaiselle kallonkutistajalle se ei tietysti ole hyväksyttävää. Ymmärrän sen kyllä.)

Kohta joku rientää kertomaan, että nyt minä taas asetun muiden yläpuolelle ja pyrin opettamaan.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.09.2016 08:41

Karma ei ole auttanut sinua asettumaan toisen asemaan: väärät tukinnat ja väärät mielikuvat muista yms. Ikään kuin olisit aina oikeassa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.09.2016 09:12

Psykopatologia kirjoitti:Karma ei ole auttanut sinua asettumaan toisen asemaan: väärät tukinnat ja väärät mielikuvat muista yms. Ikään kuin olisit aina oikeassa.

Kyllä se on auttanut hyvinkin paljon.
Tosin minä olen observoija muutenkin luonnoltani joten "karma-ajattelun" sisäistäminen ei ole vaikeaa.
Täällä vaikuttaa muut syyt koska täällä tiettyjä henkilöitä kohtaan ainoa mahdollisuus on henkilökohtainen alistuminen.
Henkilökohtainen alistuminen vääryden edessä taas olisi huonoa karmaa.

Minä en myöskään alistu silloin kun arvon ylläpto pyrkii tekemään minusta vääriä johtopäätöksiä.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.09.2016 10:03

Kaapo kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Karma ei ole auttanut sinua asettumaan toisen asemaan: väärät tukinnat ja väärät mielikuvat muista yms. Ikään kuin olisit aina oikeassa.

Kyllä se on auttanut hyvinkin paljon.
Tosin minä olen observoija muutenkin luonnoltani joten "karma-ajattelun" sisäistäminen ei ole vaikeaa.
Täällä vaikuttaa muut syyt koska täällä tiettyjä henkilöitä kohtaan ainoa mahdollisuus on henkilökohtainen alistuminen.
Henkilökohtainen alistuminen vääryden edessä taas olisi huonoa karmaa.

Minä en myöskään alistu silloin kun arvon ylläpto pyrkii tekemään minusta vääriä johtopäätöksiä.

Väitteet jotka olet minusta esittänyt ovat olleet järjestään vääriä ja perättömiä.

Etkä näytä ymmärtävän sitäkään, että esimerkiksi dildokuvien osoittaminen jollekulle on törkeää käytöstä ja seksuaalista häirintää.

Sinun karma-ajattelusi hohto tai observointisi hehku eivät näytä riittävän kovin pitkälle, koska ne eivät selvästikään valaise polkuasi edes sen vertaa, että näkisit mitä sinä muille ihmiselle teet ja aiheutat.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.09.2016 10:08

Kyllästynyt kirjoitti:
Sinun karma-ajattelusi hohto tai observointisi hehku eivät näytä riittävän kovin pitkälle, koska ne eivät selvästikään valaise polkuasi edes sen vertaa, että näkisit mitä sinä muille ihmiselle teet ja aiheutat.

Mitä dildon näkeminen sinussa aiheutti?
Tekeekö mieli vetää itsensä jojoon?

Tämmöstä se on.
Roikutaan ekana palleissa ja sitten kun iskee dildolla otsaan niin itketään "suurista henkisistä kärsimyksistä". :lol:
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.09.2016 10:13

Kaapo kirjoitti:Mitä dildon näkeminen sinussa aiheutti?..:

Niin kuin joku olisi kussut naamalle.
Kaapo kirjoitti:... Tekeekö mieli vetää itsensä jojoon?...
¨
Teki.
Kaapo kirjoitti:... Tämmöstä se on...

Ei ole tarpeen olla. Ei sinun ole mikään pakko käyttäytyä loukkaavasti muita ihmisiä kohtaan.
Kaapo kirjoitti:... Roikutaan ekana palleissa ja sitten kun iskee dildolla otsaan niin itketään "suurista henkisistä kärsimyksistä". :lol:

Minä en sinun palleihisi koskisi kepilläkään.
Et näytä käsittävän, ettei sinulla ole oikeutta kohdella ihmisiä siten kuin sinä täällä teet.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.09.2016 12:23

Sinä Kaapo uskot, että minun tarkoitukseni on tukea sairauksia täällä ja esität minut alkoholisoituneena. Kyseessä on hyvin epätarkka päättely.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.09.2016 14:24

Psykopatologia kirjoitti:Sinä Kaapo uskot, että minun tarkoitukseni on tukea sairauksia täällä ja esität minut alkoholisoituneena. Kyseessä on hyvin epätarkka päättely.

Esitin oman käsitykseni sinusta ja edelleenkin olen sitä mieltä että toisinaan kirjoittelet palstalle "pikku pierussa", sekä moderoit. Vaan ei se ole minulle ongelma. Se on ihan sama. En tietenkään pysty sitä todistamaan koska en tunne henkilökohtaisesti sinua. Toisinaan kirjoitustesi siällöstä, usein iltamyöhällä kirjoitetuista , tulee se käsitys.

Sinä taas vihjasit että tunnen yhteenkuuluvuuden tunnetta kanssasi, (että muka kuvittelen että me ohjaisimme palstaa yhdessä johonkin suuntaan). Sinä siis palsta-auktoriteettin pyrit antamaan minusta tietyn kuvan. Erityisen tuhoisaa se on koska sinun käsityksiäsi ei täällä juuri kyseenalaisteta vaikka ne olisi virheelisiäkin. Osoitin viestijatkumossa virheellisen käsityksesi ja hölmön tulkintasi epäloogisuuden. Sen päälle iImaisin oman rehellisen käsitykseni sinusta, koska kommenttisi vitutti. Tähän saakka olen kohdallasi pysynyt pois henkilökohtaisuuksista. Se on minun mielikuvani mikä sinusta nousee. Muut voi pitää ihan vapaasti omansa. Mutta ei sinunkaan kannata tulla tyrkyttämään tuota "narsistileimaa" jos et halua että lyön takaisin.

Se että ruokitko täällä toisten sairauksia niin välillä vaikuttaa siltä. Ainakin annat tiettyjen henkilöiden hyvinkin vapaasti käyttää "tekosivistynyttä" ihmisten jatkuvaa painamista. Et varmaankaan tarkoituksella ruoki, mutta välillä tuntuu että olet aivan pihalla siitä mitä ihmiset tekee ja SALLIT sen.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.09.2016 14:32

Joko olet poistanut foorumilta dildot ja anustapit?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko