Psykopatologia kirjoitti:Saanen lisätä virkkeen?
Oletko lisännyt jotain? Jos et, saat toki vielä lisätä. Oletan, että et ole viestiäni muutellut, koska et ole jättänyt mitään jälkeä/selitettä.
Mirrille huomautuksena, että itse omin sormin olen näpytellyt otsikkooni yhden sanan. Eli lisäys ei ole tapahtunut ylläpidon toimesta, mutta ylläpitäjän kohteliaan huomautuksen alkusysäyksenä tuo lisäys on tapahtunut. Yleensä ylläpito myös kohteliaasti ilmoittaa [Pp]-merkinnällä, että on (henkilökohtaisesti) tehnyt viestiin tai otsakkeen jonkin lisäyksen.
Voit vielä mirri tarkistaa kellonajoista ja päiväyksistä, milloin olen lisäykseni tehnyt.
Mirri tämä on niin kovin hellyttävää tuo sinun pikkuylläpitona toimimisesi. Ei sinun mirri tarvitse erikseen ilmoittaa, että et pidä juttelustani palstalle etkä kirjoittamisestani (aloittamassani ketjusta), mikä on lähes sama kuin, että sanoisit suoraan, että et pidä minusta persoonana, kirjoittajana täällä. Ainakin mielikuva syntyy kertomasi negatiivisen mielipiteen perusteella, että haluat tällaiset ketjut pois palstalta tai vähintäänkin pois ne täältä minun aloittamanani. Loppujen lopuksi aika harvoin aloitan täällä ketjuja eli usein et joudu minua näkemään aloittajan valokeilassa. Tuo pieni elämän särö palstalla on hyvä sinunkin oppia kestämään.
Tällä ketjulla en halua mitään pahaa kenellekään. Haaveilu ja myös julkinen sellainen on täysin vapaaehtoista, mutta mielestäni on tärkeätä, että se on sallittua. Pakollista suunnittelu, haaveilu, nojatuolimatkailu ei tietenkään ole.
Korjattu korrelaattivirhe, joka johtui oikeinkirjoitusohjelman tekemästä automaattisesta väärinkorjaamisesta.