Toistan:Kaapo kirjoitti:Mikä oli kysymys?...
Ajatteletko, että olet jotenkin asiallinen jos et kirjoita sanaa "dildo" vaan ainoastaan d...o?
Toistan:Kaapo kirjoitti:Mikä oli kysymys?...
Kaapo kirjoitti:Tämä keskustelu on fysiikan laesta.
Muu on epäolellista ja harhaan johtamista.
Kysy vaikka jotain autojen törmäämisestä,
Kaapo kirjoitti:En minä puhunut dildoista. Sinä tulit häiriköimään.
Kaapo kirjoitti:En minä puhunut dildosta. Puhuin kirjasta tai oikeammin erään kirjailijan (D..O) kirjoittamasta kirjasta.
Kaapo kirjoitti:On monia Dodoja.
Kaapo kirjoitti:Ota dildo!
Kaapo kirjoitti:Ihan sama, muotoilin tekstin niin, että se voi tarkoittaa jotain muutakin.
Ennakoin että takerrut dildoon.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinä siis tarkoituksella provosoit ala-arvoisilla mauttomuuksilla, ja sitten itket kun sinua niiden takia arvostellaan ja arvioidaan.
Hyvin epäloogista käytöstä. Ei tuollaisessa ainakaan mitään systeemiälykkyyttä ole.
Kaapo kirjoitti:Etö sinä keskustelun mädättäjä tajua, että sinä tulit tänne aukomaan päätäsi. (Minä puhuin törmäyksistä).
Peesaamaan PP:tä ja lipomaan.
KAIKKI on seurausta siitä, että nouset aina kuin kyrpä pystyyn, niinkuin muulloinkin, kun tunnet "kiihottuvasi".
Not ET sinä tietenkään tajua.
ET tule sitä koskaan tajuamaan ja ainoa paikka missä saat jonkunlaista hyväksyntää on juuri tämä.
Joku pervo sinun sisälläsi asustaa kun tunnet olevasi elossa vasta sitten kun joku vetää kunnolla "turpaan".
Sinä et ole elossa jos et saa riidellä.
Vitun köyhää...
Kyllästynyt kirjoitti:Nuo ovat sinun luulojasi. Eivät mitään muuta.
Kaapo kirjoitti:Minä puhuin törmäyksistä. Sinä tulit hämmentämään ja mädättämään.
Eli kärsit siis omien tekojesi seurauksista...
Kaapo kirjoitti:... Haluat huomiotani.
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Minä puhuin törmäyksistä. Sinä tulit hämmentämään ja mädättämään.
Eli kärsit siis omien tekojesi seurauksista...
En kirjoittanut tähän ketjuun mitään ennen kuin sinä ryhdyit puhumaan palleissa roikkumisesta.
Eivätkä sinun dildo-provosikaan millään tavalla liity törmäyksiin.Kaapo kirjoitti:... Haluat huomiotani.
Voit uskoa, etten halua.
Kaapo kirjoitti:Mene sitten läksyttämään sitä mentoriasi. Väännä siltä oikeen solmuun.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa