Psykopatologia kirjoitti:Törmäsin Myytinmurtajissa taas nokkakolareiden paradoksiin, jota en oikein ymmärrä:
Törmäyttivät henkilöautoja teräslevyyn (1) 80 km/h ja (2) 160 km/h sekä 3) vastakkain 80 km/h.
G-voimat olivat (1) n.56, (2) n.185 ja (3) n.54. - Tapauksissa 1 & 3 autot menivät tuntuvasti lyttyyn; tapauksessa 2) ihan lyttyyn.
Siis 3 ei vastannut 2:ta. Totesivat, että fysiikn lait pitivät paikkaansa.
Psykopatologia kirjoitti: Vielä olisi tapaus, jossa samanpainoiset ajavat eri nopeutta.
Psykopatologia kirjoitti:Tämä taitaakin olla ainoa ketju, jossa olet ollut vain asiallinen.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinun palleihisi minä en koskisi tikullakaan, ja tuskin ryysyihisikään.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinun palleihisi minä en koskisi tikullakaan, ja tuskin ryysyihisikään.
Kyllä se siltä tuntuu, että koko ajan on sun koura haaruissa.
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinun palleihisi minä en koskisi tikullakaan, ja tuskin ryysyihisikään.
Kyllä se siltä tuntuu, että koko ajan on sun koura haaruissa.
Kuulostaa harhaiselta ajattelulta.
Kaapo kirjoitti:Syboliselta ajattelulta, mutta en oleta sinun ymmärtävän.
Kaapo kirjoitti:Korjaus symboliselta. Mutta sait taas pointtisi esille.
Kaiva nyt laatikosta se d...o ja mene viettämään laatuaikaa, että vähän rauhotut.
Kaapo kirjoitti:Jurnuta, jurnuta...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa