Kaapo kirjoitti:Joo,...
Ei oo puhdasrotunen, mutta ihan riittävästi ollakseen yhtä ärsyttävä.
Toi piski tunkee nokkansa joka asiaan ja haluaa olla huomion keskipiste.
Ihan niinku emäntänsäkin.
Kyllästynyt kirjoitti:Jospa vilkaisisit välillä peiliin.
Kaapo kirjoitti:Mä muistutan enempi tota naamalle kuseskelijaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Mä muistutan enempi tota naamalle kuseskelijaa.
En usko.
Psykopatologia kirjoitti:
Vastaus dilemmaan on siinä, että Kyllästynyt ei "näe" vaikka näkee; sinä taas uskot, vaikka et näe ollenkaan. Kyse on siis kliinisen silmän tarkkuudesta.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Mä muistutan enempi tota naamalle kuseskelijaa.
En usko.
Eli et siis ukso, vaikka "minä näen ja sinä et..."
ja tähän liitteeksi se PP:n aikasempi luritus.Psykopatologia kirjoitti:Vastaus dilemmaan on siinä, että Kyllästynyt ei "näe" vaikka näkee; sinä taas uskot, vaikka et näe ollenkaan. Kyse on siis kliinisen silmän tarkkuudesta.
Kyllästynyt kirjoitti:Logiikkasi ontuu pahasti.
Näen koiran, mutten sinua.
Psykopatologia kirjoitti:Kun et perustele, en jatka.

Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt pyysi katsomaan peiliin. Katsoin ja sanoin, että muistutan enempi sitä naamalle kuseskelevaa koiraa. (Kuin kyllästyneen buudelia, kerroin kuinka buudelit toimii)
Johon kyllästynyt että "en usko".
Kyllästynyt sanoi, että näkee vain koiran, johon minä että minä taas katsoin peiliin.
Tässä yteydessä kaivelin sitten sinun kommenttisi esiin ja Kyllästynyt rupesi siirtelemään maalitolppia.
Koska minä nyt vain satun näkemään itseni peilistä ja käytöksenikin on enempi naamalle kuseva.
Eli Kyllästyneeltä karkasi punainen lanka heti ja sinultakin näyttää kadonneen.
Vittuiletko tarkoituksella vai eikö sinulla todellakaan pysy pakka kasassa?
Mirri kirjoitti:Ja ihmisten naamoille kuseskelevaa käyttäytymistäsi selität karmalla?
Kaapo kirjoitti:... Kyllästynyt sanoi, että näkee vain koiran, johon minä että minä taas katsoin peiliin...
Kaapo kirjoitti:... Minä käytin sinuun "pelkoa", koska kommunikointi meni mielestäni jankkaamiseksi ja kiersi ympyrää.
Postasin "lekan". Leka on pelottava, ei ihan yhtä paha kuin kirves, mutta paha.
Siitä seuraa assosiaatio vaikka en sanonut juuri "mitään". Mielestäni myös tilanne muuttui parempaan suuntaan sen jälkeen.
Jos postaan kuvan naamalle kusevasta koirasta tai sanon, että ripulikakatkin kävisi, niin siitä tulee myös assosiaatio.
Ja pahin terä on myös mennyt hetkeksi. (Toivotavasti ei tästä innostu.)
Vastaanottaja saattaa ottaa pari asketa taakse ja miettiä, että haluaako tuo todella "kusta tai paskoa" naamalleni...
Kyllästynyt kirjoitti:Näen koiran, mutten sinua.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Näen koiran, mutten sinua.
Näet siis koiran, mutta et minua. Et näe meitä molempia. Näet siis vain koiran.
Kaapo kirjoitti:Taidan ruveta ignooraaman sinua.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa