Suuri kiroiluketju

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Suuri kiroiluketju

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.09.2016 09:08

Kaapo kirjoitti:Sinua kiinnostaa onko sanassa kaksi "ämmää". Minua ei ämmät kiinnosta.
Minua kiinnostaa kokonaisuus, hahmotan asiat niin ja fokusoin siihen, sinä fokusoit niihin "ämmiin"...

"Ämmittely" antaa sinun viesteillesi epäasiallisen ja loukkaavan sävyn ja kääntää huomion sinun epäasialliseen käytökseesi. Se haittaa vakavasti sinun viestiesi lukemista ja sietämistä.
Kaapo kirjoitti:... Näet kaikkialla niitä "ämmiä"...

Niin näen, koska sinun viesteissäsi niitä on "kaikkialla".
Kaapo kirjoitti:... Ja olisihan sen aivan hirveää jos sattuisinkin olemaan hieman verbaalisesti keskimääräistä älykkäämpi...

Voithan sinä olla, en minä voi sitä tietää, eikä siinä mitään hirveätäkään ole. Et kuitenkaan täällä ole osoittanut poikkeuksellista, tai edes keskivertoa suurempaa, verbaalista älykkyyttä.
Sivumennen sanoen, olisi kai parempi puhua lahjakkuudesta kuin älykkyydestä.

Minun puolestani sinä voit vapaasti säilyttää omat arviosi verbaalisesta älykkyydestäsi.
Toivon kuitenkin, että sinä myös käyttäisit sitä, etkä enää jatkossa tyytyisi kirjoittamaan selvästi älytöntä V-kieltä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.09.2016 09:21

En minä ämmiä kylvä normikeskustelussa.
Suurin osa on sinun monotonista toistoasi, kun haluat riidellä.

En varmaan täällä ole osoittanut yhtään mitään "kykyjä" tai edes pienintäkään "lahjakkuuta".
Pidätkö itseäsi muuten kyvykkäänä arvioimaan ihmisten verbaalista lahjakkuutta tai muita kykyjä?
Tulkkaa nyt se kansanlaulu kunnolla ja osoita olevasi edes keskivirto, kun minä kuitenkin olen alle keskiverron.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.09.2016 09:33

Tässä kohtaa tulee mielikuva kansallispukuun pukeutuneista naisista jotka laulaa taustalla kertosäettä.

https://www.youtube.com/watch?v=rkX3xRRYZtM

...panna iso käpy suuhu...
et hyö muuttuis oraviks ja kiipeäisi puuhu, et hyö muuttuis oraviks ja kiipeäisi puuhu...

Kuva
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.09.2016 09:53

Kaapo kirjoitti:En minä ämmiä kylvä normikeskustelussa...

Valitettavasti kylvät.
Kaapo kirjoitti:... Suurin osa on sinun monotonista toistoasi, kun haluat riidellä...

En minä halua riidellä. Haluan vain, että sinä ryhdyt käyttäytymään korrektisti sekä noudattamaan yleisiä hyvän keskustelukulttuurin edellytyksiä.
Kaapo kirjoitti:... En varmaan täällä ole osoittanut yhtään mitään "kykyjä" tai edes pienintäkään "lahjakkuuta"...

Minun mielestäni sinä et ole osoittanut mitään poikkeuksellista/keskimääräistä parempaa verbaalista lahjakkuutta.
Kaapo kirjoitti:... Pidätkö itseäsi muuten kyvykkäänä arvioimaan ihmisten verbaalista lahjakkuutta tai muita kykyjä?...

Mielestäni olen pätevä luomaan oman käsitykseni sinun verbaalisesta kyvykkyydestäsi.
Kaapo kirjoitti:... Tulkkaa nyt se kansanlaulu kunnolla ja osoita olevasi edes keskivirto, kun minä kuitenkin olen alle keskiverron.

Ei minulla ole tarvetta ryhtyä tulkitsemaan ko. kansanlaulua. Minun mielestäsi sinä ylitulkitset asioita ja muutenkin katselet maailmaa kovin seksiväritteisten silmälasien läpi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.09.2016 09:59

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:... Kun neito puhkaisee sormensa värttinään ja siitä seuraa "sadan vuoden" uni, on se vain kuvausta seksuaalisuuden heräämisestä...

Yksipuolista ylitulkintaa.

Tässä olis aihetta räppibiisiin... :lol:

Toinen lökäpöksy hokee "yksipuolista ylitulkintaa" ja toinen vastaa kerta toisensa jälkeen "Suksi vittuu!"
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 14.09.2016 10:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.09.2016 10:01

Kyllästynyt kirjoitti:Ei minulla ole tarvetta ryhtyä tulkitsemaan ko. kansanlaulua. Minun mielestäsi sinä ylitulkitset asioita ja muutenkin katselet maailmaa kovin seksiväritteisten silmälasien läpi.

Eiku kykyä?

No, voehan ovenkahva.

Kuva
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.09.2016 10:02

Kaapo kirjoitti:Tässä olis aihetta räppibiisiin... :lol:

Toinen lökäpöksy hokee "yksipuolista ylitulkintaa" ja toinen vastaa kerta toisensa jälkeen "Suksi vittuu!"

Ilmeisesti sinä uskot "suksi vittuun" -hokemisesi olevan esimerkki keskimääräistä paremmasta verbaalisesta lahjakkuudestasi.
Minun mielestäni se on todiste päinvastaisesta tilasta/tilanteesta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.09.2016 10:04

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Tässä olis aihetta räppibiisiin... :lol:

Ilmeisesti sinä uskot "suksi vittuun" -hokemisesi olevan esimerkki keskimääräistä paremmasta verbaalisesta lahjakkuudestasi.
Minun mielestäni se on todiste päinvastaisesta tilasta/tilanteesta.

SususuKSI...vivitutuuUUN! :lol:
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.09.2016 10:08

Kaapo kirjoitti:SususuKSI...vivitutuuUUN! :lol:

Kovin yksipuolinen ja köyhä sanavarasto sinulla.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 14.09.2016 10:42

Alatyylin ja rumien sanojen käyttö toistuu tilanteissa, joissa sanat eli taidot loppuvat ja ne korvataan aggressiolla. Tuolloin mitataan paineensietokykyä, joka alatyyliin siirtyvällä on tilanteessa nolla.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.09.2016 11:08

Ei älykääpiöihin kannata haaskata loputtomasti kärsivällisyyttä.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2016 11:44

Mirri kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Suksi vittuun!

Minuako käskit?

Kaapo, et ole vielä vastannut kysymykseeni.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.09.2016 12:38

Kaapo kirjoitti:Ei älykääpiöihin kannata haaskata loputtomasti kärsivällisyyttä.

Kielenkäyttösi on sopimatonta. - Myös kiellän sinulta painu vittuun -ilmaisut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja irmeli » 14.09.2016 13:15

Psykopatologia kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Ei älykääpiöihin kannata haaskata loputtomasti kärsivällisyyttä.

Kielenkäyttösi on sopimatonta. - Myös kiellän sinulta painu vittuun -ilmaisut.

Nekö on sallittu vain sateentekijältä? Perustaa kaiketi älykkyyteen tuo päätöksesi.
irmeli

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.09.2016 13:19

Kyllä, ei oikeastaan. - Kaapo käyttää vittuun painumista enemmän tahallaan ja stereotyyppisesti.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja irmeli » 14.09.2016 13:34

Pane turpasi kiinni.
Vai oliko siihenkin joku rajoitus, kuka saa noin sanoa?
irmeli

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.09.2016 14:06

Mirri kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Suksi vittuun!

Minuako käskit?

Kaapo, et ole vielä vastannut kysymykseeni.

Pertti kielsi vastaamasta.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2016 14:39

Kaapo, puhut pötyä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.09.2016 14:41

Mirri kirjoitti:Kaapo, puhut pötyä.
Psykopatologia kirjoitti: Myös kiellän sinulta painu vittuun -ilmaisut.

Kyllä hän kielsi. Lue tarkemmin ylhäältä.
Kaapo

ViestiKirjoittaja trisse » 14.09.2016 14:43

Kaapo kirjoitti:Sinua kiinnostaa onko sanassa kaksi "ämmää". Minua ei ämmät kiinnosta.
Minua kiinnostaa kokonaisuus, hahmotan asiat niin ja fokusoin siihen, sinä fokusoit niihin "ämmiin".
Siksi et kykene käsittämään mitä minä sanon, koska et näe metsää puilta.
Näet kaikkialla niitä "ämmiä".

Ja olisihan sen aivan hirveää jos sattuisinkin olemaan hieman verbaalisesti keskimääräistä älykkäämpi.
Toki sellainen luulo täytyy pois kitkeä. :lol:

Sinä vaikutat ihan uhmakkaalta 9-vuotiaalta tässä keskustelussa. Mahdatko itse tajuta että annat tuollaisen vaikutelman.
trisse

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko