Mitä ihmettä täällä oikein mesotaan yhdestä puhelinsoitosta?
Ihan kuin olisi maailmanloppu käsillä ainoastaan sen takia, että sain päähäni soittaa kissille?!
Ihmiset soittelee joskus vähemmänkin tuntemilleen joskus vaan tulee mieleen, että olis kiva kuulla ääni tms. Ei se sen ihmeellisempää ole! Yrittäkää nyt tajuta, että maailma pyörii ihan entisellä radallaan edelleenkin! Mitä ihmettä tris oikein mesoo? Ikäänkuin olisin yhden puhelinsoiton kautta viemässä jotain häneltä? Ei meillä ole kissin kanssa suhdetta, ei olla rakastavaisia tai vaihdeta salaisia rakkausviestejä tms.Trissekii ku joku mustis aviomies!!
Aikuiset ihmiset! Käyttäydytte kuin alakoululaiset!" Mä en leiki sun kaa, otan ämpärin ja lapion pois sun hiekkalaatikosta !" Voi pyhä jysäys! En muuta osaa sanoa!
Minä olen täällä melko hermostunut, kun ootan sitä hoitsua,Tulin vaan vähän aamukahville tänne. Jännittää aika tavalla, että osaanko sanoa mitään vai alanko heti itkeä?
Yrittäkää nyt kissi ja trisse käyttäytyä kuin aikuiset !
Yhdestä puhelinsoitosta ei tarvitse nostaa koko maailman kokoista juttua!
Junat törmää , terroristit ja sodat tappaa satoja jopa tuhansia ihmisiä ja maailma on muutenkin katastrofaalisessa tilassa!
Ja täällä jaksetaan jauhaa yhdestä merkityksettömästä puhelinsoitosta maailman tappiin asti!
Jotain suhteellisuudentajua. Pliis!