Sateentekijä kirjoitti:Huunorintajusta vielä. Kyllä täällä huumorintaju, vaikka olisi kuinkakin hyvä, joutuu monesti ankaralle koetukselle. Ehkä mt -ihmiset ja huumori ovat sen verran vieraantuneet toisistaan, etteivät enää kohtaa millään tasolla.

Mirri kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Huumorintajusta vielä. Kyllä täällä huumorintaju, vaikka olisi kuinkakin hyvä, joutuu monesti ankaralle koetukselle. Ehkä mt -ihmiset ja huumori ovat sen verran vieraantuneet toisistaan, etteivät enää kohtaa millään tasolla.
Sateentekijä, kirjoita vain omasta puolestasi. Minä en ainakaan 'allekirjoita' asioita, joita tuossa sanoit.
Sateentekijä kirjoitti:Huunorintajusta vielä. Kyllä täällä huumorintaju, vaikka olisi kuinkakin hyvä, joutuu monesti ankaralle koetukselle. Ehkä mt -ihmiset ja huumori ovat sen verran vieraantuneet toisistaan, etteivät enää kohtaa millään tasolla.
Psykopatologia kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Huunorintajusta vielä. Kyllä täällä huumorintaju, vaikka olisi kuinkakin hyvä, joutuu monesti ankaralle koetukselle. Ehkä mt -ihmiset ja huumori ovat sen verran vieraantuneet toisistaan, etteivät enää kohtaa millään tasolla.
Viittaat ehkä asioihin, jotka eivät ole huumoria.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En itse ole tuntenut olevani erityisen huumorintajuinen, mutta kun työpaikalla toissaviikolla oli koulutuspäivä jossa piti valita kaksi positiivista piirrettä työtoverista, minä sain kortin "huumorintajuinen".
Minä olisin vastannut ahkera ja tunnollinen.
Hilppa kirjoitti:En ole huumorintajuinen. Lupaan olla nauramatta, vaikka kirjoittaisitte ihan mitä vaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa