Oletko huumorintajuinen?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Oletko huumorintajuinen?

1.En.
3
21%
2. Olen.
7
50%
3. Ehkä.
4
29%

Ääniä yhteensä : 14

Re: Oletko huumorintajuinen?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.09.2016 16:58

Vaikea sanoa, paitsi että pierukakka-huumori ei pure minuun.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 13.09.2016 17:25

Tykkään Fingerporeista. Persuhuumori myös joskus naurattaa. Se on omintakeista sisäpiirijuttua.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.09.2016 17:59

Kuva
13.9.2016
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 13.09.2016 18:21

Huunorintajusta vielä. Kyllä täällä huumorintaju, vaikka olisi kuinkakin hyvä, joutuu monesti ankaralle koetukselle. Ehkä mt -ihmiset ja huumori ovat sen verran vieraantuneet toisistaan, etteivät enää kohtaa millään tasolla.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.09.2016 18:39

Sateentekijä kirjoitti:Huunorintajusta vielä. Kyllä täällä huumorintaju, vaikka olisi kuinkakin hyvä, joutuu monesti ankaralle koetukselle. Ehkä mt -ihmiset ja huumori ovat sen verran vieraantuneet toisistaan, etteivät enää kohtaa millään tasolla.

Sateentekijä, kirjoita vain omasta puolestasi. Minä en ainakaan 'allekirjoita' asioita, joita tuossa sanoit.
Mirri

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 13.09.2016 18:49

Mirri kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Huumorintajusta vielä. Kyllä täällä huumorintaju, vaikka olisi kuinkakin hyvä, joutuu monesti ankaralle koetukselle. Ehkä mt -ihmiset ja huumori ovat sen verran vieraantuneet toisistaan, etteivät enää kohtaa millään tasolla.

Sateentekijä, kirjoita vain omasta puolestasi. Minä en ainakaan 'allekirjoita' asioita, joita tuossa sanoit.

Omasta puolestanihan tässä nimenomaan kirjoitan, en ole sinua tässä millään tavoin maininnut. En myöskään yleistänyt . Käytin sanaa- ehkä- joka ei suinkaan tarkoita mitään yleistystä.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.09.2016 20:54

Sateentekijä kirjoitti:Huunorintajusta vielä. Kyllä täällä huumorintaju, vaikka olisi kuinkakin hyvä, joutuu monesti ankaralle koetukselle. Ehkä mt -ihmiset ja huumori ovat sen verran vieraantuneet toisistaan, etteivät enää kohtaa millään tasolla.

Viittaat ehkä asioihin, jotka eivät ole huumoria.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 13.09.2016 23:06

Psykopatologia kirjoitti:

Viittaat ehkä asioihin, jotka eivät ole huumoria.

Jos tarkoitat jatkuvaa toisen mustaamista sekä ilkeämielistä kirjoittelua, se ei todellakaan ole humoria. Elämä saattaa olla niin raskasta, etteivät paukut riitä enää minkäänlaiseen huumoria sivuavaankaan kirjoitteluun.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 13.09.2016 23:16

Asko on osunut asian ytimeen.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.09.2016 03:28

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En itse ole tuntenut olevani erityisen huumorintajuinen, mutta kun työpaikalla toissaviikolla oli koulutuspäivä jossa piti valita kaksi positiivista piirrettä työtoverista, minä sain kortin "huumorintajuinen".

Minä olisin vastannut ahkera ja tunnollinen.

Hilppa kirjoitti:En ole huumorintajuinen. Lupaan olla nauramatta, vaikka kirjoittaisitte ihan mitä vaan.

Kun nämä kaksi kirjoitusta lukee peräjälkeen niin tietyllä tapaa ajatellen voisi kuvitella että Hilppa kertoi hienosyisen vitsin.
Taisi kuitenkin olla tahaton yhteensattuma.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kuutar » 14.09.2016 20:25

Jotkut stand up koomikot ovat hyviä, monet eivät ole.
Kuutar

Edellinen

Paluu Romulaatikko