Ikävä!

Re: Ikävä!

ViestiKirjoittaja trisse » 13.09.2016 00:40

Ihan turha mielistellä. En oo tuolla tuulella. Jos et keksi mitään älykästä kirjoitettavaa niin mene kirjoittelemaan sen debiilikaverisi kanssa.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 13.09.2016 09:38

Otahan Sateentekijä pois nää lainaukset, ei niitä tarvia levitellä pois yhteyksistään.
Katla

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.09.2016 09:40

Poistin Sateentekijän päiväkirjalainauksen (trissen viesti) tästä ja originaalin .Kissin päiväkirjasta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Katla » 13.09.2016 09:59

Kiitti!
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 13.09.2016 17:30

Psykopatologia kirjoitti:Poistin Sateentekijän päiväkirjalainauksen (trissen viesti) tästä ja originaalin .Kissin päiväkirjasta.

Tulin yöllä tänne koska en saanut unta. Oli vikatikki tulla yöllä ja muutenkin väsyneenä.

Ihan hyvä näin! Että ko viestit on poistettu. Toin sen trissen viestin yöllä tänne kaikkien luettavaksi koska se oli sen verran törkeää tekstiä ja oli kohdistettu minuun ja täysin syyttömään poikaani ,jolla ei ole mitään tekemistä tämän foorumin kanssa.Tosin ko viesti on minulla tallessa vastaisen käytön varalle,,,ei se mihinkään ole kadonnut.
Haukkukoon trisse minua kaikilla niillä nimityksillä joita vaan keksii, mutta poikani vetäminen tänne on täysin asiatonta ja osoittaa rajatonta röyhkeyttä.

Jokainen, oli sitten kuinka sekaisin tahansa, on itse vastuussa omista kirjoituksistaan-
Jos sinä trisse kuvittelet olevasi anonymiteettisi takana turvassa, sekin on tietynlaista harhaa.Jos ja kun menet tarpeeksi pitäkälle, anonymiteetillä ei ole enää mitään arvoa!
Asia on sen verran vakava , että minä Trisse varoitan sinua! Minulla on siihen oikeus, koska asia koskee minua sekä läheistäni. Jos vielä sanallakaan mainitset pojastani jotain tai keksit sellaisia valeita joita kirjoitit, sinulle saattaa oikeasti tulla tukalat oltavat.Minä en uhkaile. Seuraavan kerran minä toimin ja silloin katsotaan kuka itkee ja kuinka paljon.Sinä olet tiettyjä sopivuuden rajoja täällä ylittänyt useammankin kerran,minä en enää katsele tuommoista pätkääkään! Jossain vaiheessa sitä vaan joutuu vastaamaan siitä, mitä on tehnyt. Ja kantamaan myös vastuunsa ja tekojensa seuraukset.

Kissi väittää säälivänsä minua tms, kun täällä on minut revitty ihan hajalle:) Siihen tarvitaan paljon enemmän kuin joku nettifoorumi, että minut tällä tavoin saataisiin hajalle. Minä en teidän sääliänne kaipaa.

Syyt pahaan olooni ovat ihan muualla eivätkä kuulu tänne. Tein taas mokan, kun edes mainitisin omista ongelmistani. Eihän täältä mitään vertaistukea löydä. Toisinaan minä vaan unohdan , että ihmiset, varsinkin mielenterveys ongelmaiset ovat kaikkea muuta kuin empaattisia. Hyvä, että silloin tällöin sekin palautuu mieleen.
Ei tästä asiasta sen enempää!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 13.09.2016 18:25

Poikasi on hölmö! Odotan innolla toimiasi.jos tarvit henkilölisyyteni saat sen yksärillä.
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 13.09.2016 18:29

Kirjoittaja trisse » 13 Syys 2016, 18:25

Poikasi on hölmö! Odotan innolla toimiasi.jos tarvit henkilölisyyteni saat sen yksärillä.

Trisse sinä olet törkykasa ja ilmeisesti tiedät sen varsin hyvin itsekin.En arvosta sinua tai mielipiteitäsi ylivuotisen lehmänläjän vertaa. Henkinen sairaus ja synnynnäinen ilkeys on varmaan ihmiselle itselleenkin iso taakka. Todennäköisesti siitä kärsii itse eniten.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 13.09.2016 18:41

TURVAT KIINNI.
Ryysy

ViestiKirjoittaja trisse » 13.09.2016 18:41

Eikö sinun pitänyt ryhtyä johonkin toimiin vai tarkoititko toimilla vaan tuota tyyypillistä määkimistäsi?
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 13.09.2016 18:42

Ryysy kirjoitti:TURVAT KIINNI.
:):) Ei minulla ole tähän hätään muuta. Määkyköön trisse ihan keskenään.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 13.09.2016 18:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 13.09.2016 18:43

Oletko itse laskenut kuinka monta kertaa olet ehtinyt puukotta kissiä selkään?
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 13.09.2016 19:02

trisse kirjoitti:Oletko itse laskenut kuinka monta kertaa olet ehtinyt puukotta kissiä selkään?

Jos nyt edes kerran yrittäisit pysyä tosiasioissa. Niitä iskuja, joita esim sinä ja kissi olette täällä minun selkääni jaelleet ei tietenkään lasketa, eihän? Minuahan saa kohdella kuin saastaa..
Ei sinulla muistu mieleen, millaisia syytöksiä sinä ja kissi olette minulle esittäneet? Milloin olen sinun mielestäsi ollut joku Anni Hunttila tai Raateluhammas tms aivan uskomatonta settiä, kissin mielesä olen mm GAD siitäkin huolimatta,että GAD kävi itse sitä ihmettelemässä.
Useammin kuin kerran kissi on väittänyt minun olevan PP.n luomus, joku trolli! Tuskin hän tuotakaan huumorilla heitti.
Siinä teille harhaisille vähän menneitten muistelemista. Ja selkään puukottamista.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 13.09.2016 19:07

Entä puhelunne. Välttelet sitä aihetta. Kis luotti sinuun, antoi numeronsa ja tapasi mukaan lopuksi kohtelit häntä kuin saastaa.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 13.09.2016 19:08

Sateentekijä. Mitä sinä oikein puhut. Ei Tris ole ikinä alentunut vetämään sinulta mattoa jalkojen alta. Tris puhuu edessäpäin ja suoraan ja siihen voi luottaa. Se on hyvä.
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.09.2016 19:38

Ryysy kirjoitti:TURVAT KIINNI.

Tuo on hyvä käsky.
Inhottavaa, jos täällä jotkut (toisista piittaamattomat?) onnistuvat taas järjestämään foorumin sulkeutumisen. On sitten päiväkirjat ja kaikki lukkojen takana - ei auta, vaikka miten olisi tarvetta kirjoittaa.

Jospa tämä ketju joutaisi jo poistoon, tai ainakin lukkoon? Ei sitten menisi koko foorumi kiinni...
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 13.09.2016 19:42

Huomaa kuitenkin, että se oli Ryysyn sanoma ja kännissä tietysti! Eli saan taas rakkautta more than anything.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 13.09.2016 22:53

Ryysyn sanoma oli hyvä maan pinnalle palautus!
TURVAT KIINNI SORSAT! NYT SUKELLETAAN!
Minä olen kuluttanut aikaa nyt illalla puhumalla tuttujen kanssa puhelimessa tuntitolkulla. Se on hyvin terapeuttista. Puhua ihan kaikesta muusta kuin itsestään tai omista ongelmistaan jatkuvasti.
Huomenna jatkuu toivon mukaan solmujen ja lukkojen availu. Olen miettinyt valmiiksi joitakin asioita . Ehkä se on ihan turhaa. Uskon saavani asioita ulos ihan spontaanisti.

Mitä tulee puheluuni kissille. Trisse kyseli. miksi ,minä sen salaan. Kissi itse minulle viestitti ettei saa kertoa, en tiedä miksi, kun mitään vaarallista ei edes puhuttu.
En minä mitään salaa. Soitin kissille koska olin saanut joskus hänen numeronsa ,ei siinä sen kummempaa. Mitään suuria salaisuuksia ei siinä vaihdettu eikä ruodittu ketään tai mitään. Niitä näitä juteltiin. Se oli vaan semmoinen päähäpisto vailla mitään taka-ajatuksia.
Oli ihan mukava kuulla kissin ääntä! Minä sitten ajattelin , että oli kumminkin vikatikki, en tiedä miksi. Olen juuri tämmöinen, teen ensin, ajattelen sitten vasta. Se onkin minun suurin ongelmani. Ollut aina.

Mitä tulee Mirrin pelkoon, että täällä jotkut( tarkoitti varmaan minua) yrittävät aiheuttaa kirjoituksillaan foorumin sulkemisen, en minä ainakaan siihen ole pyrkinyt.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 13.09.2016 23:18

Se sinun soittosi ihan ihan kiva kohtaminen. Rumaksi sen teki tuo mitä siitä kirjoitit (että mua muka hävettää puhua sinun kanssa) Sanoin, että älä huutele palstalla soitostasi, koska ajattelin että privaatit keskustelut ei kuulu tiedottaa tänne. Ja ennakoin ongelmia. Ja niitähän tuli, Tris hermostui hitosti, kun oletti, että suosin jotenkin sinua. Tristanilla ja minulla on pitkä ongelmallinen, sekä kiivas ja seesteinen ja vaiheikas tutustuminen käynnissä ja todella tykkään hänestä, sekä Irmelistä. Koita nyt tajuta, että olet tervetullut ryhmään, mutta ole ihmisiksi. Toivon, että olosi paranee, kun tapaat sen terpan ja muutenkin tasaannut noista tunne ryöpyistä. Jos yhtään kunnioitat minua ja meitä muita, niin älä viitti haukkua ja solvata. Kaikilla on täällä omat ongelmansa, sinun on vaan luovittava siinä jotenkuten ja ymmärrettävä, niinkuin itse lanseerasit: "metsä vastaa kuin sinne huudetaan"
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 13.09.2016 23:40

Kissi kuten sanottu, minä olen hyvin epäluuloinen pohjimmiltani ja kuvittelen, että kaikilla on aina joku taka-ajatus. Ehkä olen vaan vuosien mittaan oppinut sellaiseksi.
"Siperia opettaa" pätee hyvin minun kohdallani.Eivät ihmiset aina ensimmäiseksi tarkoita pahaa, vaikka minulla on taipumus sellaista uskoa.

Toivon mukaan saan ajatukseni jonkinmoiseen järjestykseen sekä itseni koottua ja pystyn purkamaan menneitäjin vielä...
Ehkä huominen on alku jollekkin uudelle elämänkäännökselle.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 13.09.2016 23:55

No ihan ensimmäiseksi pitäisi uskoa itseänsä ja kuunnella sisintään. Se neuvoo kyllä oikean ja väärän eron. Ei kannata innostua kaikesta mitä näkö- ja tajuntapiiriin ilmestyy ja toimia sitten impulsiivisesti. Mailma kulkee omaa matkaansa ja pieni ihminen siinä voi vaan hiljentyä itseensä ja parhaansa mukaan luoda siitä omasta ainokaiseta elämästään itselleen niin hyvän, kuin on mahdollista. Ei tarvii suuria ja mahtipontisia asioita suorittaa, voi vaan olla uskollinen itselleen ja vahvistaa omaa sisintään. Mutta siihenkin tarvitaan se tahto kysyä itseltään; millainen olen, miten haluan olla itseni kanssa. Rauha sieluun laskeutuu siinä paikassa, kun luottaa omaan sisäiseen tietoonsa, se ei valehtele, se pitää vaan ottaa esiin ja kuunella sitä. Kaikenlaiset kosto ja muut katkeruus ajatukset vievät sivuraiteille, ne voi unohtaa. Olen minä, rakennan itseni ehjäksi kuuntelemalla sisäistä hyvän ääntäni, sivuutan pahan äänen, se vie tuhon tielle.
Katla

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet