Psykopatologia kirjoitti:Poistin Sateentekijän päiväkirjalainauksen (trissen viesti) tästä ja originaalin .Kissin päiväkirjasta.
Tulin yöllä tänne koska en saanut unta. Oli vikatikki tulla yöllä ja muutenkin väsyneenä.
Ihan hyvä näin! Että ko viestit on poistettu. Toin sen trissen viestin yöllä tänne kaikkien luettavaksi koska se oli sen verran törkeää tekstiä ja oli kohdistettu minuun ja täysin syyttömään poikaani ,jolla ei ole mitään tekemistä tämän foorumin kanssa.Tosin ko viesti on minulla tallessa vastaisen käytön varalle,,,ei se mihinkään ole kadonnut.
Haukkukoon trisse minua kaikilla niillä nimityksillä joita vaan keksii, mutta poikani vetäminen tänne on täysin asiatonta ja osoittaa rajatonta röyhkeyttä.
Jokainen, oli sitten kuinka sekaisin tahansa, on itse vastuussa omista kirjoituksistaan-
Jos sinä trisse kuvittelet olevasi anonymiteettisi takana turvassa, sekin on tietynlaista harhaa.Jos ja kun menet tarpeeksi pitäkälle, anonymiteetillä ei ole enää mitään arvoa!
Asia on sen verran vakava , että minä Trisse varoitan sinua! Minulla on siihen oikeus, koska asia koskee minua sekä läheistäni. Jos vielä sanallakaan mainitset pojastani jotain tai keksit sellaisia valeita joita kirjoitit, sinulle saattaa oikeasti tulla tukalat oltavat.Minä en uhkaile. Seuraavan kerran minä toimin ja silloin katsotaan kuka itkee ja kuinka paljon.Sinä olet tiettyjä sopivuuden rajoja täällä ylittänyt useammankin kerran,minä en enää katsele tuommoista pätkääkään! Jossain vaiheessa sitä vaan joutuu vastaamaan siitä, mitä on tehnyt. Ja kantamaan myös vastuunsa ja tekojensa seuraukset.
Kissi väittää säälivänsä minua tms, kun täällä on minut revitty ihan hajalle:) Siihen tarvitaan paljon enemmän kuin joku nettifoorumi, että minut tällä tavoin saataisiin hajalle. Minä en teidän sääliänne kaipaa.
Syyt pahaan olooni ovat ihan muualla eivätkä kuulu tänne. Tein taas mokan, kun edes mainitisin omista ongelmistani. Eihän täältä mitään vertaistukea löydä. Toisinaan minä vaan unohdan , että ihmiset, varsinkin mielenterveys ongelmaiset ovat kaikkea muuta kuin empaattisia. Hyvä, että silloin tällöin sekin palautuu mieleen.
Ei tästä asiasta sen enempää!