Julkkisten kiusaamisväitteet (Salo, Korhonen)

Julkkisten kiusaamisväitteet (Salo, Korhonen)

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.11.2010 15:01

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/105309- ... ava-piirre

Julkkisten kiusaamisväitteissä hämmästyttävä piirre
Julkaistu: 11:30 Päivitetty: 11:37
(- -)
Sinikka Salo ja Jarmo Korhonen eivät ole tarkemmin kuvailleet kokemaansa kiusaamista, mikä hankaloittaa asiaan tarttumista. Perimäki ei siksi voikaan sanoa, onko Salon ja Korhosen kokema kohtelu todella ollut kiusaamista vai ei. Työnantajan on vaikea puolustautua yksilöimättömiä syytteitä vastaan.
(- -)

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/105295- ... %2580%259D

Korhosen kiusaamisväite ihmetyttää – ”Normaalia keskustelua”
Julkaistu: 10:03
(- -)
Korhonen on kertonut kokeneensa puoluesihteeriaikanaan järjestelmällistä kiusaamista. Laanisen mielestä puoluehallituksen kokouksissa käytetyt puheenvuorot olivat paikoin kipakoita, mutta kuitenkin normaaleja.
(- -)

Meillä täällä on trisse, joka herkästi kokee kipakan keskustelun kiusaamisena. Isänsäkin on moiseen syyllistynyt.
Hän itse ei ole.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: Julkkisten kiusaamisväitteet (Salo, Korhonen)

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 04.11.2010 16:58

Ja te lyötte Tristania, joka istuu kädet selän taakse sidottuna bännissä kuin vierasta sikaa. Onko se reilua?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.11.2010 17:57

En tiettävästi ole bannissa eikä tristankaan periaatteessa täältä, mutta kun hän valitsi vetäytymisen
(pyydettyjen ehtojen täyttämisen sijaan), soin sen hänelle. Kuitenkin hänen kirjoitusoikeutensa on
rajoitettu. Hän pääsee veljeskunnan täysivaltaiseksi jäseneksi sitten, kun hän täyttää hänelle asetetut
ehdot.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 04.11.2010 19:10

Minä uskon sekä Korhosen että sen Suomen pankin naisen, Salon, kiusaamisväitteet. Perusteluja ei ole, muuta kuin että jos joku sen on kokenut kiusaamisena, niin sitten se sitä on ollut, olkoonpa kuinka maan ja puolueen tapa. Kiusaaminenhan ylipäätään on sellaista, että sitä on vaikea osoittaa ja todistaa, kai. Trissestä ja Kyllästyneestä en ehdottomasti halua sanoa mitään, kun en ole ollenkaan lukenut asiasta enkä perehtynyt siihen.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.11.2010 19:43

Minä en usko. Luulen, että Salo ja Korhonen ovat olemukseltaan sellaisia, jotka voivat voivat tehdän "tyhmyyksiä".
Näihin puuttuminen on sitten kiusaamista näiden henkilöiden kokemuksen mukaan.

Kyllästynyt on ollut hanakasti trissen kimpussa tämän kieltämisen ja "syyttömyyden" sekä kannanottojen
typeryyden pohjalta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 04.11.2010 21:13

Siksi, kun en ole lukenut mitään kiusaamisketjuja ja keskusteluita vaan hypännyt ne yli. En halua puolustaa kenenkään kiusaamista, mutta en usko, että minun osallistumisellani keskusteluihin olisi mitään vaikutustakaan. Koulukiusaamisesta minulla on vahvoja mielipiteitä.
minätäällä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 04.11.2010 22:37

Miten tämä nyt yhtäkkiä näin päin kääntyi, kun ennen kai oli kyse siitä, että Trisse kiusasi Kyllästynyttä? Olen totaalisesti out keskustelusta.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Maria » 05.11.2010 17:09

Kuka julkisuudessa enää uskaltaa sanoa, että on tullut kiusatuksi, pelkäämättä menettävänsä varteenotettavuuttaan?
Maria

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa