Ryysy kirjoitti:Että toisellakin on ikävä.
Ihmisen ikävä toisen luo..
.Kissi kirjoitti:ikävä on kauhea tunne. Oppiiko kukaan koskaan hallitsemaan ikävää, tai onko siihen mitään apua keksittykään. Itse yritän viimeiseen asti välttää joutumasta tilanteeseen, jossa iskee lohduton ikävä. Paras kun ei tuntisi moista tuskaa, mutta minkäs teet.
Sateentekijä kirjoitti:Trisse ja irmeli. Minä varsin hyvin ymmärrän, että olette minulle näreissänne, on aihetta.
Itse kukin saa täällä perustaa vertaistukiketjun vaikka itselleen, jos on semmoinen hetki menossa,olethan sinäkin , trisse tehnyt täällä myötätunnon etsimisketjuja. Et tosin viime aikoina, mutta olet kumminkin. minä ainakin olen ihan tyytyväinen jos joku viitsii minulle vastata ihan mukaviakin..
.Joo, olen eikä siinä mitään. Jotenkin en vaan tajua tätä sun juttuasi. Joku tässä on niin kummallista. Jos itse vaikka pyytäisin joltakulta anteeksi tekojani ja olisin kokenut menetelleeni väärin niin ei se käsitys muuttuisi parissa päivässä taas ihan päinvastaiseksi.
On kummallista että sinä törmäät samojen ihmisten kanssa, pyytelet anteeksi ja parin päivän kuluttua törmäät uudestaan ihan samasta lähtötilanteesta. Siitä tulee vaikutelma että nämä sun anteeksipyytelyt ovat pelkkä muodollinen välttämättömyys ennen kuin voit olettaa saavasi muilta myötätuntoa. Jos tietäisit saavasi myötätuntoa ilman/ennen anteeksipyyntöä niin et pyytelisi mitään vaan hyppäisit suoraan siihen säälinkerjuu-osioon. Uskon että olet manipulatiivinen paskakasa joka ei koe mitään pahaa mieltä mistään kirjoittamastaan. Kunhan kaipaa päänsilityksiä ja tietää ettei saa sitä ennen kuin pelaa pelinsä oikein.
Sateentekijä kirjoitti:Poikani kanssa tästä juteltiin kun muutenkin jutellaan kaikista asioista. Hän ihmetteli, miksi minä netissä tappelen ja sanon ilkeästi kun en hänen mielestään oikeasti ole lainkaan sellainen.
Jos tuon tietäisin. olisi todella paljon viisaampi ja vähemmän riitaisa myös täällä.
.Kissi kirjoitti:Ei ole hyvä potkia jo maassa makaavaa. Sateentekijä on aidosti pahoillaan ja uskon, että jatkossakin osaa osallistua ilman epäluuloja, mikäli me muut annamme siihen mahdollisuuden. Emme kai ole toisen tuomareita, joku oppii hitaammin ja luulen Sateentekijän haluavan itse kuulua tähän ryhmään, niin jos vaan annetetaan ja ajan kulua ja näyttää miten asiat lutviutuu kaikkein kohdalla.
(lihavointi minun)trisse kirjoitti:Käyttäytyköön kunnolla vaikka vaan 3 kk niin saa uuden mahdollisuuden minulta. Sitä ennen kohtelen häntä paskakasana. En ala valehtelemaan vaan sanon mitä tunnen häntä kohtaan eikä se ole mitään hyvää. Päässäni ei ole yhtään joustovaraa tätä julmettua jatkuvaa hömelöintiä varten! Enkä mahda sille että tuntemani tunteet häntä kohtaan ovat viha ja halveksunta.

Sateentekijä kirjoitti:Emme:)
Ei sinun tarvi tietää. Lähde pois. Et viihdy täällä tai tee mitään hyvää ja itsellesikin tulee aina paha mieli. Etkö voi alkaa harrastaa vaikka lukemista tai pitsinnypläystä netin sijasta?
Toisten kannalta halpamaisuuden yhdistyminen puutteellisiin älynlahjoihin on helvetin masentava kombo! Vaikka olisi halpamainen mutta jos on edes älykäs niin se saattaa viedä keskusteluja liitoon - sen sijaan että vetää niitä koko ajan alaspäin kun yhdelle joudutaan selittämään samat asiat (turhaan) uudestaan ja uudestaan eikä se silti niitä ikinä tule tajuamaan. Koko keskustelu kuluu aina siihen! Siihen narsismit ja omahyväisyydet päälle ja oma kuva itsestäsi palstan "valistajana" joka yrittää auttaa ihmisiä ymmärtämään asioita (suomi24 googletuksin jne) vaikkei itse erota päätään perseestään! Ja sinulle ollaan ihan hirveän kateellisiakin..? Jessus että olen saanut niin tarpeekseni sinusta ja minun katsantokannastani pilaat tämän ryhmän.
trisse
Käyttäytyköön kunnolla vaikka vaan 3 kk niin saa uuden mahdollisuuden minulta. Sitä ennen kohtelen häntä paskakasana. En ala valehtelemaan vaan sanon mitä tunnen häntä kohtaan eikä se ole mitään hyvää. Päässäni ei ole yhtään joustovaraa tätä julmettua jatkuvaa hömelöintiä varten! Enkä mahda sille että tuntemani tunteet häntä kohtaan ovat viha ja halveksunta.
trisse
Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Emme:)
Teot olisivat tervetulleempia kuin pelkät lupaukset.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa