irmeli kirjoitti:Ei sovi keliaatikolle ja siksi siinä onkin varoitus.
irmeli kirjoitti:Vitut sun pojastasi.
Mutta yleisesti se ei kyllä sovi keliaatikolle ja siksi siinä lukee varoitus.
Sateentekijä kirjoitti:No niin, minä käytin omaa luovuuttani ja ostin huomiselle riisi-kasvispakasteen sekä maissia vesikastanjoita ja tuota ihanaa Härkistä, joka siis on vegaaninen ja gluteeniton härkäpapuvalmiste.!
irmeli kirjoitti:Minä en olekaan koskaan tuntenut sellaista keliaatikkoa joka voisi silloin tällöin syödä viljoja, kun ei vaan syö niitä joka päivä.
Tietenkin sun poikasi oli epätavallinen keliaatikko.
Kerrohan nyt mitä totuuden vastaista minä tässä olen sanonut?irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:No niin, minä käytin omaa luovuuttani ja ostin huomiselle riisi-kasvispakasteen sekä maissia vesikastanjoita ja tuota ihanaa Härkistä, joka siis on vegaaninen ja gluteeniton härkäpapuvalmiste.!
Hoks, viisaammille. Härkistä ei mainosteta ja myydä gluteenittomana.
Vaikka kuinka olisi luova, voisi pysyä tosiasioissa.
Helmenkalastaja kirjoitti:Sana on keliaakikko...
trisse kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Sana on keliaakikko...
Tai kelilaatikko jouluaikaan laatikkoruokia nautiskellessaan...
Sateentekijä kirjoitti: Saattaa sisältää jäämiä, ei edes tarkoita, että niitä tuotteessa on . Tuoteselosteeseen täytyy laittaa. jos tuollainen mahdollisuus on Tuota sinä irmeli et näytä käsittävän. Onneksi minun ei tarvitse kysyä sinulta neuvoja näissä asioissa.
trisse kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti: Saattaa sisältää jäämiä, ei edes tarkoita, että niitä tuotteessa on . Tuoteselosteeseen täytyy laittaa. jos tuollainen mahdollisuus on Tuota sinä irmeli et näytä käsittävän. Onneksi minun ei tarvitse kysyä sinulta neuvoja näissä asioissa.
Hyvä ottaa välillä pikkuriskejä - pähkinäallergikkojen ja muidenkin. Tekee elämästä jännempää!
irmeli kirjoitti:
Kukaan oikea!!!! keliaakikko ei osta tuollaista tuotetta.
irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:No niin, minä käytin omaa luovuuttani ja ostin huomiselle riisi-kasvispakasteen sekä maissia vesikastanjoita ja tuota ihanaa Härkistä, joka siis on vegaaninen ja gluteeniton härkäpapuvalmiste.!
Hoks, viisaammille. Härkistä ei mainosteta ja myydä gluteenittomana.
Vaikka kuinka olisi luova, voisi pysyä tosiasioissa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa