Kirjoittaja Katla » 09.09.2016 20:59
Voi olla, että kuvittelen. Itseäni harmitti Hilpan kommetti siitä, että olisit saanut ja hotkinut jonosta saatuja herkkuja ja siksi painosi ei putoa. Siis LIIKAA SAATUJA HERKKUJA POPSITTU, SENKIN PUMMI! Itselleni on vaikeaa hakea ruokaa jonosta, mutta kun on nyt pakko, siksi olen yliherkkä.
lisäys: en tarvinnut ruokaa ostaa, ostin siis 4 pirkka olutta, isoa a'1.99. Siihen meni 8e.
Ja pakkasessa on ne aiemmat kaalipadat. Siellä on myös leikkeleitä, porsaan ja naudan pihvejä, broileria, kantarellejä ja puolukoita sekä mustikoita. Säilykkeistä on, metsäsieniä, 2 purkkia tuskaa, tonnikalaa ja jotain virolaisia muikkuja kai, tai ainakin jotain syötävää kalasäilykettä. Kuivapaapissa on kaiken sortin jauhoja ja puurohiutaleita ja mausteita, Kuivattua sipulia, sekä valkosipulia. Mummon perunamuusi hiutaleita 2pkt. Makaroonia ja Spaghettia. Hiivaakin olen pakastanut. Ruokajonosta saa raakaa perunaa, tarkoitettu erilaisiin kiusauksiin, se on hyvää ja siitä voi valmistaa perunapohjaisia, vaikka liha tai kala tai kana kiusauksia. Lisäksi jonosta olen saanut 'raa'oista juureksista ja vihanneksista, maustetun keitopohjan, sopii lisätä kalaa tai kanaa. Hyvää on. Tänään sain vielä 6 kpl. porsaan ulkofilettä marinaadissa. Paistoin uunissa ja pakastan ne.
Viimeksi muokannut Katla päivämäärä 09.09.2016 21:36, muokattu yhteensä 1 kerran